• Heey,
    Waar denk je op dit moment aan? Zit je ergens mee of pieker je ergens over? Misschien heb je wel een nieuwe liefde of zit je met die lastige toets op school. Schrijven maar!
    xXx


    FML

    Ik verveel me zo dood dat ik te dood ben om nog te gaan slapen.
    Gister zei mijn buurmeisje tegen me, gewoon voor de grap, dat ze zich voor me schaamde omdat ze me lelijk en dik vind. Vandaag heb ik daardoor een familie diner laten zitten doordat ik niet meer over straat durfde te lopen. Ze weet niet wat ze heeft gedaan...

    Toch nog een beetje goed geslapen? Ik ga vaak te laat naar bed, nou, na een tijdje word je daar wel brak van, hoor!
    Mein Gott, wat een domme doos. Sorry hoor, maar dat zeg je toch niet, ook al was het voor de grap? Als het je echt dwars zit, zou ik met haar gaan praten en zeggen dat het toch wel hard is aangekomen dat ze dat heeft gezegd, ook al bedoelde ze het niet zo. Dan weet ze in het vervolg dat ze dat niet moet doen. En ik weet zeker dat je niet lelijk bent en ook niet dik, je bent zekersteweten een mooie meid. Ga maar snel weer de straat over! (K)
    xXx


    FML

    ja volgende week alleen pw's en so's nn het voetbalseizoen is afgelope duss k weet nie meer wt k dn moet doen nn wil graag zomervakantie en oow der is nog zow veel


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    euhmmm....dat ik mijn k*tleraar al 2 jaar voor 2 vakken heb!!! en dat dat waarschijnelijk volgend jaar wéér zo is:@ K*Tleraar....heeft iemand tips om hem weg te pesten(A)


    Why don't you break my heart

    kort maar krachtig: TOM XD


    BAM!

    ja volgende week alleen pw's en so's nn het voetbalseizoen is afgelope duss k weet nie meer wt k dn moet doen nn wil graag zomervakantie en oow der is nog zow veel

    Oeh, you've got a lot going on! Goed leren voor die pw's en so's, dan komt 't goed. En tja, als het voetbalseizoen is afgelopen, kun je misschien wel je tijd verkloten op quizlet.nl. ;) Haha!
    Ik wil ook wel zomervakantie, lekker ff niks doen. Of toch.. misschien ga ik wel werken.^^
    xXx
    euhmmm....dat ik mijn k*tleraar al 2 jaar voor 2 vakken heb!!! en dat dat waarschijnelijk volgend jaar wéér zo is :@ K*Tleraar....heeft iemand tips om hem weg te pesten(A)

    Jakkie, ik ken het wel, ja. Hmm... waar heeft hij een hekel aan? Dan moet je dat xpres doen en vaak ook, net zolang tot hij er niet meer tegenkan.^^ Of met de hele klas afspreken dat jullie de hele tijd gaan kletsen in de les, zodat hij geen les kan geven. Zal hij uiteindelijk ook wel genoeg van krijgen, haha! Suc6!
    xXx
    kort maar krachtig: TOM XD

    Dat is idd kort maar krachtig. Een leuk iets om aan te denken, haha! *wenkbrauwwiebel*
    xXx


    FML

    ma 1 ding .. :

    BILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILL..

    XD

    néé , niét geobsedeerd :O


    Beeeeeeeesje :-)

    ma 1 ding .. :

    BILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILLBILL..

    XD

    néé , niét geobsedeerd :O

    Whaha, nee, je bent niet geobsedeerd^^ Alleen maar megafan :P You go girl (yeah)
    xXx


    FML

    Ik denk aan mijn zere neus x.x
    Vandaag sportdag gehad.. En met hoogspringen kreeg ik vol mijn knie tegen m'n neus :(
    Doet pijn! Ik zal de rest maar nie zeggen.. Geen tijd. xD Moe gaan. Had vandaag PECHDAG en dat op Sportdag.. Heb me keiveel bezeert.. :P


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk aan mijn zere neus x.x
    Vandaag sportdag gehad.. En met hoogspringen kreeg ik vol mijn knie tegen m'n neus :(
    Doet pijn! Ik zal de rest maar nie zeggen.. Geen tijd. xD Moe gaan. Had vandaag PECHDAG en dat op Sportdag.. Heb me keiveel bezeert.. :P

    Oei, dat is niet zo best! Auwie.. :| Dat is echt balen dat je een pechdag hebt op sportdag. Hopelijk gaat het snel beter met je neus en al het andere wat je bezeerd hebt.
    Ik heb woensdag een sportdag, dat zal ook nog wat worden. Hopelijk krijg ik geen nat pak, ik ga dan kanoën/waterfietsen en dat is onhandig als je daarna nog moet gaan fitnessen. XD
    xXx


    FML

    Oei, heb je er niet zo goed voor geleerd dan? Ik heb maar twee jaartjes Duits gehad, was ik ff blij dat ik er vanaf was! Ik had vaak slechte cijfers, tussen de 2 en 5. Ik leerde er niet goed voor, wat ik beter wel had kunnen doen.

    Succes met je SO, hopelijk komt het goed!


    OEEH; DIT IS HET WONDERDING! volgens mij heb k mn duits niet zo verkloot als ik dacht! dankedankedanke! volgende keer minder uitstellen denk k maar:P


    it's cool to know nothing.

    DOOD AAN ALLE TH HATERS


    zo:P


    <3

    DOOD AAN ALLE TH HATERS


    zo:P


    past precies bij je plaatje whaha kijk hoe tom kijkt en thanx CR7 ik ga haar een ketting geven!

    Nu heb ik weer iets een paar maanden geleden toen ik me anders begon te kleden kreeg ik echt heel veel commentaar op mijn uiterlijk, nu kleed ik me weer zoals ik weer was omdat ik toch eigenlijk niet naar school met die kleding te gaan. Iemand oplossing?

    ik heb teveel werk op school dat ik niet weet hoe eraan te beginnen en dus niets maak of doe en dus een preek van elke leerkracht ga krijgen en dan zal het mijn schuld zijn, eigenlijk is het hun schuld want nuu komen ze met vanalles af wat wel eens wat vroeger had mogen gebeuren :S *pieker*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb teveel werk op school dat ik niet weet hoe eraan te beginnen en dus niets maak of doe en dus een preek van elke leerkracht ga krijgen en dan zal het mijn schuld zijn, eigenlijk is het hun schuld want nuu komen ze met vanalles af wat wel eens wat vroeger had mogen gebeuren :S *pieker*


    ik zit nog niet op de middelbare school maar tegen mij wordt altijd gezegd. Plan het.