• Heey,
    Waar denk je op dit moment aan? Zit je ergens mee of pieker je ergens over? Misschien heb je wel een nieuwe liefde of zit je met die lastige toets op school. Schrijven maar!
    xXx


    FML

    wat ik nu ga schrijven voor dit spelletje..?

    wat ik nu ga schrijven voor dit spelletje..?


    hoe bedoel je?

    Oei, heb je er niet zo goed voor geleerd dan? Ik heb maar twee jaartjes Duits gehad, was ik ff blij dat ik er vanaf was! Ik had vaak slechte cijfers, tussen de 2 en 5. Ik leerde er niet goed voor, wat ik beter wel had kunnen doen.

    Succes met je SO, hopelijk komt het goed!


    OEEH; DIT IS HET WONDERDING! volgens mij heb k mn duits niet zo verkloot als ik dacht! dankedankedanke! volgende keer minder uitstellen denk k maar:P

    Hoeraaa!! Goed zo, wijs besluit om volgende x minder uit te stellen. ;)
    xXx
    DOOD AAN ALLE TH HATERS





    zo:P


    past precies bij je plaatje whaha kijk hoe tom kijkt en thanx CR7 ik ga haar een ketting geven!

    Haha, idd dood aan de TH haters^^ Past echt wel bij dat plaatje XD
    Graag gedaan, tomiszohot1 ;) Zal ze vast leuk vinden!
    xXx
    ik heb teveel werk op school dat ik niet weet hoe eraan te beginnen en dus niets maak of doe en dus een preek van elke leerkracht ga krijgen en dan zal het mijn schuld zijn, eigenlijk is het hun schuld want nuu komen ze met vanalles af wat wel eens wat vroeger had mogen gebeuren :S *pieker*


    ik zit nog niet op de middelbare school maar tegen mij wordt altijd gezegd. Plan het.

    Ik ken het helemaal, bij mij op school word ook allemaal werk nog op het laatste nippertje doorgegeven. Echt hatelijk!
    Plannen is het antwoord, maak een overzicht van alles wat je nog moet doen en wanneer het af moet zijn en plan in wat je op welke dag gaat doen. Hou het wel redelijk, niet dat je een half boekje in een uur wilt leren, bij wijze van spreken. ;)
    Succes meid, laat je niet gek maken door die lui op school!
    xXx


    FML

    Succes meid, laat je niet gek maken door die lui op school!


    nee, maar de lui op school gek!(6)
    sorry; ben béetje pissed op mn schreikunde docent, mentor en unitleider (A)


    it's cool to know nothing.

    *maak


    it's cool to know nothing.

    appelmoes is smerig...wtf hij heeft geen smetvrees en hij gaat zo vaak in bad?:P


    woow..dat was wierd XD


    never lose the ability to see beauty in the little things

    Ik denk aan mijn zere neus x.x
    Vandaag sportdag gehad.. En met hoogspringen kreeg ik vol mijn knie tegen m'n neus :(
    Doet pijn! Ik zal de rest maar nie zeggen.. Geen tijd. xD Moe gaan. Had vandaag PECHDAG en dat op Sportdag.. Heb me keiveel bezeert.. :P

    Oei, dat is niet zo best! Auwie.. :| Dat is echt balen dat je een pechdag hebt op sportdag. Hopelijk gaat het snel beter met je neus en al het andere wat je bezeerd hebt.
    Ik heb woensdag een sportdag, dat zal ook nog wat worden. Hopelijk krijg ik geen nat pak, ik ga dan kanoën/waterfietsen en dat is onhandig als je daarna nog moet gaan fitnessen. XD
    xXx


    Haha ^^ Succes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik HAAT wisknudde! Heb ik eindelijk na heel veel leren een repetitie goed gemaakt (ingehaald) en vraag ik de leraar of het een goed cijfer is, zegt hij: 'Ja, hij was verdacht goed gemaakt. Dat klopt niet.' Ging hij controleren waar ik zat. Halloooo! Inhaallokaal?! Dan zit de enige persoon met de zelfde toets aan de andere kant van de ruimte! :/
    Maar ik had wel mooi een 8,3 dus ik ga lekker over! (puh)
    Dat moest er ff uit :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Hoe ik morgen ga overleven, ik heb namelijk een school project en ben ingedeeld bij de 3 kutste mensen van mijn klas O.o


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    Hoe ik morgen ga overleven, ik heb namelijk een school project en ben ingedeeld bij de 3 kutste mensen van mijn klas O.o


    als hun kut zijn, doe je nóg kutter terug.
    eigen schuld. voor hun, bedoel ik:P

    of denk gewoon aan iets leuks, negeer ze, en laat je niet opjutten.. (dat was de gouden tip:P)

    *let niet op mijn vandaag, ben nog steeds pissed (A)


    it's cool to know nothing.

    ik denk aan Bill (H)

    Ik wil niet naar school morgen en mn tas maken :(
    Ik wou dat het eeuwig vakantie was :)
    En JOke kzweeret u, oh wee als ge vrijdag ni me mij meegaat naar da toneel è!
    Ja joke zit dan wel ni op quizlet ma kom XD

    ik heb ook geen zin in school alleen maar commentaar op mijn uiterlijk!

    dat heb ik ook.. ze zeggen dat ik een Emo ben >.< Nja je moet je er gewoon niet te veel van aantrekken.. ze willen gewoon aandacht en de jongens uit mijn klas denken dat ze stoer zijn. zijn ze niet :P

    Graag gedaan, tomiszohot1 ;) Zal ze vast leuk vinden!


    Het wordt of een ketting met een half hartje voor haar en een voor mij of een ketting met mijn naam en ik een ketting van haar naam! Jullie mogen stemmen!

    Graag gedaan, tomiszohot1 ;) Zal ze vast leuk vinden!


    Het wordt of een ketting met een half hartje voor haar en een voor mij of een ketting met mijn naam en ik een ketting van haar naam! Jullie mogen stemmen!


    o ja of een ring met iets erin gegraveerd!

    Nobody?