• Heey,
    Waar denk je op dit moment aan? Zit je ergens mee of pieker je ergens over? Misschien heb je wel een nieuwe liefde of zit je met die lastige toets op school. Schrijven maar!
    xXx


    FML

    ^ff, aan school -.-'


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    waar ik nu aan denk??
    WTF ik wil DOOD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mijn pa die mij van de pc wil sleuren (help!)


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    en nu: mijn pa die kutterig aan het zeuren en zagen is


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    betrapt worden op de pc waar ik niet op mag ¬¬
    enne mezelf afvragen wat ik nou eigenlijk ben


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    music !!!!!!!rockzz!!!!!!!!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    waar ik nu aan denk??
    WTF ik wil DOOD

    Why? Waarom? Is er iets kloterigs gebeurd? Stuur maar een PB als je wilt praten of zo.
    xXx
    mijn pa die mij van de pc wil sleuren (help!)

    en nu: mijn pa die kutterig aan het zeuren en zagen is

    Och arme, ik heb medelijden met je! Gelukkig weet mijn pa niet echt hoe een computer werkt, dus ik heb hem (bijna) voor mijzelf. M'n moeder weet jammer genoeg wel hoe die werkt..
    xXx
    betrapt worden op de pc waar ik niet op mag ¬¬

    enne mezelf afvragen wat ik nou eigenlijk ben

    Ik hoop voor je dat je niet betrapt bent. Hoe bedoel je, wat je nou eigenlijk bent? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Hoef je niet te beantwoorden, hoor.
    xXx
    music !!!!!!!rockzz!!!!!!!!!

    Ja, echt wel! Kan niet zonder leven! :D
    xXx


    FML

    Lieve CR7 ik durf niet zo goed meer naar school met mijn eigen stijl omdat ze dan allemaal van die stomme opmerkingen gaan maken! Help Me!
    X. Tomiszohot1

    aan mn geliefde (H) Guillaume

    Ik mis mijn TwinSis! Ze heeft een hele poos geen internet en we leven op sms'en en schrijven. Weet je wel, ouderwetse brievenschrijven xD En nog meer: Ik ga misschien naar Tarzan de Musical. En volgende week is een stress week. En ik ben nog te hyperactief om te gaan slapen. En ik voel me behoorlijk misselijk, de laatste zak drop was te veel. En ik heb nog steeds die klote spierpijn in mijn bovenarmen en schouders en rug en zooo... En dat doet zeer. En mijn broertje.. Die flikkerde vanmiddag van de trap af en heeft z'n enkel pijn gedaan en nu kan hij er niet meer op staan xD En mijn broertje want hij heeft een nieuwe beugel en zeikt de hele buurt bij elkaar: DAT KAN IK NIET ETEN! DAT DOET PIJN! En Noor, want die kan niet slapen, vanwege haar rug en dat vind ik heel erg zielig :( En dat was het wel zo'n beetje. OHNEE! Ik vergeet het alsmaar pulserende zinnetje: 14 juni!!!

    En.. En.. En.. Ik word gek van mezelf .. --.--"

    ik denk:
    ik hoop niej da de leraar me ziet op de pc

    on my mind?
    Ik ga morgen naar Duitsland, oberhausen.
    GEWELDIG natuurlijk, alleen baal ik als ik een stekker dat we niet vandaag gaaan wnt.. Th is er vandaag :| ze hebben die uitreikingen van de viva-awards. U__U
    Nu maar hopen dat het heeeel laat wordt, allemaal dronken zijn en dat ze wel móéten blijven slapen in een hotel: natuurlijk het hotel waar ik ook zit. (A)

    ik ben blij dat ik vandaag niet naar school hoefde was over vermoeid :P

    Lieve CR7 ik durf niet zo goed meer naar school met mijn eigen stijl omdat ze dan allemaal van die stomme opmerkingen gaan maken! Help Me!

    X. Tomiszohot1

    Lieve Tomiszohot1,
    Ik kan me voorstellen dat je niet meer zo goed naar school durft, maar toch blijven gaan! Ik wed dat ze hartstikke jaloers zijn dat jij je eigen stijl durft te laten zien! Ze zijn zelf zo onzeker dat ze maar opmerkingen over jou gaan maken. Niets van aantrekken, hoe moeilijk dat ook is. Ze zeggen wel eens 'Schelden doet niet pijn', maar dat doet het wel.
    In de meeste gevallen is het 't beste als je ze negeert, dan houdt het vanzelf op. Dan is er namelijk geen lol meer aan, omdat je niet reageert.
    In sommige gevallen houdt 't pas op als je 1 x flink terugbijt, een scherpe opmerking of iets in die richting. Maar dat merk je dan vanzelf wel.
    Sterkte meid, het zal je vast wel lukken om met deze lastige situatie om te gaan. (K)
    xXx
    aan mn geliefde Guillaume

    Woew, dat is zekers iets errug leuks om aan te denken. ;) Die naam hoor je trouwens ook niet vaak, grappig.^^
    xXx
    Ik mis mijn TwinSis! Ze heeft een hele poos geen internet en we leven op sms'en en schrijven. Weet je wel, ouderwetse brievenschrijven xD En nog meer: Ik ga misschien naar Tarzan de Musical. En volgende week is een stress week. En ik ben nog te hyperactief om te gaan slapen. En ik voel me behoorlijk misselijk, de laatste zak drop was te veel. En ik heb nog steeds die klote spierpijn in mijn bovenarmen en schouders en rug en zooo... En dat doet zeer. En mijn broertje.. Die flikkerde vanmiddag van de trap af en heeft z'n enkel pijn gedaan en nu kan hij er niet meer op staan xD En mijn broertje want hij heeft een nieuwe beugel en zeikt de hele buurt bij elkaar: DAT KAN IK NIET ETEN! DAT DOET PIJN! En Noor, want die kan niet slapen, vanwege haar rug en dat vind ik heel erg zielig En dat was het wel zo'n beetje. OHNEE! Ik vergeet het alsmaar pulserende zinnetje: 14 juni!!!

    En.. En.. En.. Ik word gek van mezelf .. --.--"

    Wanneer krijgt ze weer internet dan? Hopelijk duurt dat niet meer zo lang. Maar jeetje zeg, ouderwets brieven schrijven?! Nostalgisch, haha. Wel een leuke manier om contact te houden, naast smsen dan. :)
    Oeh, vet leuk dat je misschien naar Tarzan de Musical gaat! Als het volgende week stressen is, zou ik zoveel mogelijk proberen te ontspannen, goed slapen, goed eten etc. Zonodig spray gebruiken tegen stress (Valdispert Stress Moments spray bijvoorbeeld). Hopelijk is de spierpijn nu wat minder en de misselijkheid van die zak drop zal ook wel weg zijn, of niet? ;) Plus de hyperactiviteit waardoor je niet kunt slapen. Geen cafeïne nemen anders, haha. En agossie, zielig voor je broertje en Noor met hun blessures.. En zielig voor jou dat je broertje aan het klagen is over wat hij niet kan eten, haha! *knuf* Oehh, 14 juni, daar raak je wel hyper van, of niet? :P
    Maar jeetje zeg, je hebt echt veel aan je hoofd^^ Kan me voorstellen dat je dan wel een beetje gek van jezelf word, dat heb ik ook zo vaak. Heel veel dingen die nog ergens in m'n achterhoofd hangen wat ik niet moet vergeten om te doen enz. ><
    Good luck, honey!
    xXx
    ik denk:

    ik hoop niej da de leraar me ziet op de pc

    Ik hoop dat je niet gesnapt bent, haha. Lekker sneaky, stiekem op de pc op school^^
    xXx
    on my mind?

    Ik ga morgen naar Duitsland, oberhausen.

    GEWELDIG natuurlijk, alleen baal ik als ik een stekker dat we niet vandaag gaaan wnt.. Th is er vandaag ze hebben die uitreikingen van de viva-awards. U__U

    Nu maar hopen dat het heeeel laat wordt, allemaal dronken zijn en dat ze wel móéten blijven slapen in een hotel: natuurlijk het hotel waar ik ook zit.

    Omg, wat gaaf dat je naar Oberhausen gaat! :D Jammer dat je niet gisteren al ging, haha. Idd maar hopen dat het uitloopt, lol^^ Dat zou gaaf zijn als ze écht langer in het hotel zouden blijven en dan toevallig jouw hotel en dan ontmoet je ze en dan krijg je hun handtekening en ga je met ze op de foto en.. Okay, mijn fantasie sloeg weer eens op hol. :$(A)
    Have fun, girl! :D (ook zonder TH ;))
    xXx
    ik ben blij dat ik vandaag niet naar school hoefde was over vermoeid

    Oeh, ik ben ook blij voor je dat je niet naar school hoefde, haha. Krijg je zoveel huiswerk dat je oververmoeid bent? Pfoeh, dat is niet niks, hoor. M'n nicht heeft teveel stress en is ook bijna oververmoeid, ze kan niet veel hooi op d'r vork nemen. Lijkt me echt lastig, sterkte d'r mee. (flower)
    xXx
    P.S. Wooow, vet lang bericht :O Ach ja, ik heb iedereen tenminste geantwoord en dat was mijn doel, joehoeh (yeah)^^
    xXx


    FML