• Heey,
    Waar denk je op dit moment aan? Zit je ergens mee of pieker je ergens over? Misschien heb je wel een nieuwe liefde of zit je met die lastige toets op school. Schrijven maar!
    xXx


    FML

    Ik heb fucking veel stres op dit moment,, en daardoor kan ik niet eten!!!,, wrm heb ik stres door die fuckingkutschool,, binnen 3weken exames en ik hoop egt da ik er door ben dan mag ik na het 4de!!

    <3


    *He's the one.

    Ik heb fucking veel stres op dit moment,, en daardoor kan ik niet eten!!!,, wrm heb ik stres door die fuckingkutschool,, binnen 3weken exames en ik hoop egt da ik er door ben dan mag ik na het 4de!!

    <3


    ik ben ook stressy op dit moment!

    Pfft..men leifju is al een week ziek. ik kan er niet Bij :'( en vraijdag ben ik voor een Weekend weg naar de ardennen ! dus ik kan hem MINSTENS pas maandag terug zien Wheiii
    en nog iets :
    KAREN BLIJF VAN JEREMY AF!!GE ZIJT EEN S-L-E-T
    SARA RAMSKOP GE ZIJT EEN FAKER OMG Ö
    KAREN DOE NIE ALSOF GE STOER ZIJT
    LAUREN GE ZIJT EEN ZWARE FAKER EN GEEN ECHTE TH FAN
    JEREMY DOE NIET ZO ARGESSIEF TEGEN DE MENSEN
    GITAARLERAAR:GITAAR LEREN IS WEL MOEILIJK!!
    MVR.VAN DE PUTTE:FUCK YOU!
    MARGOOTT WA ZIEDE IN STEFFI???
    KAREN ET GA LEKKER TOCH NIE LANG DUREN MET CHARLES xD AAHA!

    Zoo,da waset. Maha

    Pfft..men leifju is al een week ziek. ik kan er niet Bij :'( en vraijdag ben ik voor een Weekend weg naar de ardennen ! dus ik kan hem MINSTENS pas maandag terug zien Wheiii
    en nog iets :
    KAREN BLIJF VAN JEREMY AF!!GE ZIJT EEN S-L-E-T
    SARA RAMSKOP GE ZIJT EEN FAKER OMG Ö
    KAREN DOE NIE ALSOF GE STOER ZIJT
    LAUREN GE ZIJT EEN ZWARE FAKER EN GEEN ECHTE TH FAN
    JEREMY DOE NIET ZO ARGESSIEF TEGEN DE MENSEN
    GITAARLERAAR:GITAAR LEREN IS WEL MOEILIJK!!
    MVR.VAN DE PUTTE:FUCK YOU!
    MARGOOTT WA ZIEDE IN STEFFI???
    KAREN ET GA LEKKER TOCH NIE LANG DUREN MET CHARLES xD AAHA!

    Zoo,da waset. Maha

    Anee. ng vergeten.ik ben gestrest door die fucking examens die over 2weken beginnen want als ze slecht zijn krijg ik geen laptop en mag ik nie naar New York!!

    - Moet nog een toets geschiedenis leren en heb morgen een wisknudde toets! :/
    - Zaterdag hockeykampioensfeest! En deze keer ben ik NIET ziek/op vakantie! :D (3e keer moet ik er wel zijn! xD)
    - Mvr. V. van Frans: Ik ben niet zo lief als ik lijk.. ik heb alleen een wit voetje bij u gehaald op de open dag ^^ Muahahahaha en nu kan ik lekker ALLES maken! :D


    I clicked my heels and wished for you.

    IK... snif HEB LUIZEN!!! WEEEEEEEEEE :(:(:(:(:(:(

    niemand is perfect...
    behalve bill(& Tom)
    maar Bil iz mu favo

    -xXx-
    LiebeDich

    (H)(K)(flower)

    We moeten anders gaan zitten in de klas en mijn best vriendinnen zitten allemaal bij elkaar. Maar omdat ik 'te veel herrie maak' Moet ik naast het meest afschuwelijke meisje van de klas zitten-__- O en verder. RABIA PROBEER NIET MIJN VRIENDINNEN IN TE PIKKKEN WANT ZE MOGEN JE TOCH NIET! Oke dat lucht opxD

    x

    dit moet ik kwijt: IK BEN VERLIEFD HELPPPPPPPPPPPPP!

    ik ben verliefd op iemand van 3jaar ouder en heb ng meer 1x met hem gepraat en dat was op vrij podium we klaptenin onze handen en ik zat per ongeluk tegen hem
    ik:o euh sorry
    hij:het is nx

    meer niet en ik sta helemaal zot van hem
    ik blijf langer op school om hem ng eens te zien
    maak dan ng eens een ommetour om naar huis te gaan zodat ik hem ng eens kan zien..
    mijn schermafbeeldin op msn is een foto van hem
    mijn achtergrond van mijn pc is van hem....

    HELP!!!

    ben ziek.
    zal mn mentrix wel weer bellen want ik had toevallig vandaag een pw.
    takkewijf.

    Muziek, bands, TH(Tom), kut leesverslag stress voor morgen(gelukkig klaar), so van morgen.. oja en Naruto en Deathnote xD


    Thank you that it is the morning of another day..

    Graag gedaan, tomiszohot1 ;) Zal ze vast leuk vinden!


    Het wordt of een ketting met een half hartje voor haar en een voor mij of een ketting met mijn naam en ik een ketting van haar naam! Jullie mogen stemmen!


    o ja of een ring met iets erin gegraveerd!

    Wat vind je vriendin het leukst? Een ketting of een ring? Ga ff na wat ze vaak draagt en geef dat dan^^ Kan niet stuk! :P
    xXx


    FML

    ik ben verliefd op iemand van 3jaar ouder en heb ng meer 1x met hem gepraat en dat was op vrij podium we klaptenin onze handen en ik zat per ongeluk tegen hem
    ik:o euh sorry
    hij:het is nx

    meer niet en ik sta helemaal zot van hem
    ik blijf langer op school om hem ng eens te zien
    maak dan ng eens een ommetour om naar huis te gaan zodat ik hem ng eens kan zien..
    mijn schermafbeeldin op msn is een foto van hem
    mijn achtergrond van mijn pc is van hem....

    HELP!!!

    Oeh, vind hij jou ook leuk? Ik zou erachter proberen te komen of dat zo is, misschien kunnen jullie op een feest of iets dergelijks of gewoon op school als jullie ergens toevallig met elkaar alleen zijn ((A)) met elkaar kletsen, weet je meteen of het goed klikt en wie weet word dat dan nog wel wat! (Dit geld ook voor de rest v.d. verliefde mensen!) (H)
    xXx


    FML

    Voor de rest van de mensen: Ik ben blij dat jullie je hart hebben kunnen luchten en bedenk, misschien gaat het nu ff niet zo lekker, maar uiteindelijk zal alles goedkomen!! Blijf het licht aan het einde v.d. tunnel zien! :D
    Voor de peepz die examens krijgen: SUCCES! Goed leren, goed slapen, goed eten en drinken en alles komt goed! Als je er heel erg om in de stress zit, kijk dan ff naar deze site: http://www.drogisterij.net/Valdispert_stress_moments/P/771694 :D Het is een spray waardoor je minder stresst en je zelfverzekerder voelt! Handig vlak voor de examens of vlak voor iets anders wat stress geeft! Er is ook een aromatherapie, je stopt een geurtje in het stopcontact als je gaat slapen en dan slaap je beter, erg handig als je zenuwachtig bent. :)
    Good luck allemaal en blijf je hart uitstorten! Dat lucht écht op en blijf je je er niet zo erg zorgen over maken.
    Much love (H)
    xXx
    P.S. Ik lucht ook ff m'n hart :D
    WOEHOEH, MANCHESTER UNITED HEEFT DE CHAMPIONS LEAGUE GEWONNEN!! God, wat was dat zenuwslopend, ik heb m'n knokkels er bijna afgebeten^^
    xXx


    FML