• War Dogs – RPG – 1



    Informatie Story
    De Rollentopic

    Er was een verschrikkelijk oorlog geweest, veel mensen en dieren zijn gestorven.
    Alleen de rijke mensen konden een plekje kopen achter veiligheid, De rest is allemaal dood.
    Van de hondachtige zijn er ook niet veel over, ze moeten samen zien te overleven.
    Maar zullen ze elkaar zien te vinden?
    En zullen ze uit de handen blijven van de oorlog en de honden vanger?


    Vrouwelijke Honden
    *Luna, laatste wolf door SilverWing
    *Aurora, Golden Retriever door TrueKlainer
    *Gereserveerd Shiba Inu door HurtedHeart
    *Saronya, Samoyed Arooncat
    *Flower Adriana Drea, Chihuahua door LovelyLonely
    *Hermaya, Gemengde Samoyeed met zwarte Herdershond door Meanerd

    Mannelijke Honden
    *Ghealach-Lán Witte Dobermann door TrueKlainer
    *Allan, Dalmatiër door Arooncat
    *Yuri Leith Bisshop, Duitse Doberman door Assassin
    *Freedom, Beauceron door SilverWing

    Honden Vangers

    Regels
    *16+ Mag maar houd het normaal
    *Niet voor een ander schrijven
    *Geen off-topic gescheld
    * Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    *Meer dan een regeltje schrijven
    * Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden
    * Max 2 Personages per persoon (Word misschien nog verandert)
    *Reserveringen verlopen na een week, dus doe er wat mee.
    *Het zijn honden, dus ook wel honden gedrag, zoals dominantie en rangen
    *Zet achter je naam wat je bent -mens- of -dier-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yuri Leith Bisshop -mens-

    "Ik weet hetn iet, maar van mij mag hij lang duren." zegt ze en gaat tegen me aanzitten. Ik kijk haar verbaasd aan, haar ogen groeien en een klein moment later glimlacht ze alweer.
    "Meen je dat nou?" vraag ik verbaasd, me totaal niet bewust van de achterliggende gedachte. "Ik ga me zo echt vervelen in dit kleine hok." zucht ik.


    Your make-up is terrible

    Aurora -mens-

    "Meen je dat nou?" Vraagt Yuri verbaast.
    Ik wil net wat zeggen maar stop dan wanneer hij weer praat.
    "Ik ga me zo echt vervelen in dit kleine hok." Zucht hij dan.
    Was dat- was dat nou een soort afwijzing?
    Neeee...
    Kort daarna lach ik. "Hahah, goeie." Zeg ik dan en geef hem een duwtje met mijn schouder.
    "Je wilde me weer plagen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens-

    Ze lacht ineens. "Haha, goeie." zegt ze en geeft een duwtje met haar schouder. "Je wilde me weer plagen." Ik kijk haar verbaasd aan.
    "Nee, waarmee zou ik je moeten plagen?" vraag ik verward.


    Your make-up is terrible

    Aurora-mens-

    "Nee, waarmee zou ik je moeten plagen?" Vraagt Yuri dan verward.
    Ik stop met lachen en krijg een pokerface.
    "O, gewoon." Zeg ik dan en draai mijn hoofd beschaamd weg.
    Hij meende het dus. Slim Aurora slim...

    [Lol dit is precies wat ik in gedachten had xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahahaha.]

    Yuri Leith Bisshop -mens-

    Ze stop met lachen en trekt een pokerface. Een beetje een mislukte na net. "O, gewoon." zegt ze en draait haar hoofd weg. Ik frons bedenkelijk.
    "Ik snap het niet." murmel ik en kijk voor me uit.


    Your make-up is terrible

    Aurora -Mens-

    "Ik snap het niet." Horo ik Yuri murmelen.
    "Het is ook niet belangrijk." Zeg ik dan.
    Ik heb geen zin in ruzie, al denk ik niet dat die komt, maar toch.
    "Als je een beetje nadenkt, snap je hem wel. Neit dat je niet kan denken!" Zeg ik snel en draai me om naar Yuri. "Want dat zeg ik niet. Kijk misschien kan je wel heel goed denken en dan zit ik je nu te beledigen. O wat zeg ik nou, het was geen belediging..." Ratel ik achtereen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens-

    "Het is ook niet belangrijk." zegt ze. "Als je een beetje nadenkt, snap je hem wel. Niet dat je niet kan denken!" zegt ze snel. "Want dat zeg ik niet. Kijk misschien kan je wel heel goed denken en dan zit ik je nu te beledigen. O wat zeg ik nou, het was geen belediging..." ratelt ze. Ik kijk haar fronsend aan.
    "Aurora..." zeg ik en gooi mijn handen hopeloos in de lucht. "Je bent echt een meisje maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nou over hebt." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Luna -Wolf-
    De regen is voorbij maar de wind waait nog steeds extreem hard en maakte rare geluiden. Ik race over het aval, mijn poten waren onderhand zwart. het landschap veranderde hier stonden de meeste huizen nog overeind.
    Eindelijk kwam ik aan bij de boerderij, het enige groene plekje dat er nog is.
    Ik kijk naar de heerlijke schapen, en kies mijn prooi.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aurora-mens-

    "Aurora... Je bent echt een meisje maar ik heb werkelijk geen idee waar je het nou over hebt." Zegt Yuri met zijn handen in de lucht.
    Ik kijk even naar hem.
    "Sorry," Zeg ik dan. "Ik bedoelde met dat van dat het mij niet lang genoeg kon duren eigenlijk, dat ik het wel gezellig heb met jou hier." Zeg ik uiteindelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens-

    "Sorry," zegt ze. "Ik bedoelde met dat van dat het mij niet lang genoeg kon duren eigenlijk, dat ik het wel gezellig heb met jou hier." Ik grinnik en kijk haar dan lachend aan.
    "Zeg dat dan meteen!" zeg ik. "Dat kan ik toch niet ruiken?"


    Your make-up is terrible

    Aurora -mens-

    "Zeg dat dan meteen! Dat kan ik toch niet ruiken?" Zegt Yuri dan.
    Ik glimlach even verlegen terug.
    "Sorry dat ik dat niet meteen zei." Zeg ik en prik even met mijn vinger in zijn arm.
    "Je bent natuurlij keen jongen en voor jongens zijn wij meiden nogal moeilij kte begrijpen." Zeg ik terwijl ik nog in zijn arm prik. Het is meer van schaamte dan om hem te irriteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Look out folks there's an new dog in town)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Alla(n) Dier

    Ik knik 'en jij Ghea? wat voor ras?' vraag ik, en geef hem weer speels een duwtje.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Luna -Wolf-
    Ik spring op het schaap, het schreeuwt het uit en ik ben verbaast over hoeveel long inhoud zo'n beest wel niet heeft. Ik trek haar hoofd op haar rug en hoor flink wat gekraak. Het dier spartelt nog een beetje maar blijft dan stil liggen. Een boze boer, waarschijnlijk een achterblijver die zijn huis niet wou verlaten, komt op mij af met een hooi vork. Ik zet mijn vacht omhoog en trek boos grommend mijn lippen op. De man laat de hooivork vallen en rent zijn huis weer in, Ja moet je maar niet denken dat wolven dood zijn, tweebener.

    Freedom -Hond-
    Ik graaf in wat aval, ik had hier een stuk vlees geroken.
    Mijn lichaam doet pijn van de inspanning, ik was flink vermagerd en verzwakt.
    Eindelijk bereik ik het vlees en scheur het gulzig in stukken.
    Ik schrok het op.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hermaya -puppy
    Ik wordt wakker, en klim over mijn mama's neus naar haar wollige buikje voor haar warme melk. Mama slaapt nog, als ik klaar ben met drinken doe ik weer gewoon mijn oogjes dicht, en val weer in slaap.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.