• War Dogs – RPG – 1



    Informatie Story
    De Rollentopic

    Er was een verschrikkelijk oorlog geweest, veel mensen en dieren zijn gestorven.
    Alleen de rijke mensen konden een plekje kopen achter veiligheid, De rest is allemaal dood.
    Van de hondachtige zijn er ook niet veel over, ze moeten samen zien te overleven.
    Maar zullen ze elkaar zien te vinden?
    En zullen ze uit de handen blijven van de oorlog en de honden vanger?


    Vrouwelijke Honden
    *Luna, laatste wolf door SilverWing
    *Aurora, Golden Retriever door TrueKlainer
    *Gereserveerd Shiba Inu door HurtedHeart
    *Saronya, Samoyed Arooncat
    *Flower Adriana Drea, Chihuahua door LovelyLonely
    *Hermaya, Gemengde Samoyeed met zwarte Herdershond door Meanerd

    Mannelijke Honden
    *Ghealach-Lán Witte Dobermann door TrueKlainer
    *Allan, Dalmatiër door Arooncat
    *Yuri Leith Bisshop, Duitse Doberman door Assassin
    *Freedom, Beauceron door SilverWing

    Honden Vangers

    Regels
    *16+ Mag maar houd het normaal
    *Niet voor een ander schrijven
    *Geen off-topic gescheld
    * Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    *Meer dan een regeltje schrijven
    * Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden
    * Max 2 Personages per persoon (Word misschien nog verandert)
    *Reserveringen verlopen na een week, dus doe er wat mee.
    *Het zijn honden, dus ook wel honden gedrag, zoals dominantie en rangen
    *Zet achter je naam wat je bent -mens- of -dier-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yuri Leith Bisshop -mens

    Ze lacht weer. "Stoerie Yuri?" zegt ze dan vragend en kruipt nog wat dichter tegen me aan. "Het klinkt wel leuk." grinnikt ze. Ik moet er ook om lachen.
    "Dat zal best, maar het is toch een rare naam, denk je niet?" zeg ik. En buiten haar zal toch niemand ervan weten, hierna ben ik weer verdwenen.


    Your make-up is terrible

    Luna -Wolf-
    "Nee, je hebt gezwoegt voor een Prachtige dochter!"
    zeg ik boos tegen haar, "Je moet trots zijn!"
    Ik draai me naar het dode jong, "zal k het begraven?" vraag ik aan haar.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aurora -mens-

    "Dat zal best, maar het is toch een rare naam, denk je niet?"
    Ik lach even. "Ja, gewoon Yuri is goed." Zeg ik en druk een kusje op zijn wang. Ik kruip op handen en voeten even bij hem vandaan en steek mijn hoofd door de opening waar we net door naar binnen kwamen, het regent nu hard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens

    Ze lacht weer even. "Ja, gewoon Yuri is goed." zegt ze en drukt een kusje op mijn wang. Ik kijk vebaasd toe hoe ze op handen en voeten bij me vandaan kruipt en haar hoofd door de opening waar we net door naar binnen kwamen steekt.
    "Ben je nu niet bang om nat te worden?" vraag ik, plagerig bedoeld maar de verbazing klinkt nog door in mijn stem.


    Your make-up is terrible

    Aurora

    "Ben je nu niet bang om nat te worden?" Vraagt Yuri.
    Ik lach even. "Als hond ga je stinken, vooral als Golden retriever zijne, maar als mens stink je niet zo snel." Zeg ik en trek mijn hoofd terug waarna ik terug kruip. "Mag ik weer zitten?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens

    "Als hond ga je stinken, vooral als Golden retriever zijne, maar als mens stink je niet zo snel." zegt ze en trekt haar hoofd terug waarna ze terug kruip. "Mag ik weer zitten?" vraagt ze dan. Ik knik.
    "Natuurlijk, waarom niet? Zeker als je nog bang bent." plaag ik opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Aurora-mens-

    "Natuurlijk, waarom niet? Zeker als je nog bang bent." Zegt hij plagend.
    Ik grom een keer speels, verander in mijn hondevorm, spring op hem af en geef hem een aantal likken op zijn wang.
    "Lekker hé? Natte tong over je wang." Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -mens

    Ze gromt speels en veranderd in haar hondenvorm, om op me af te springen en me te likken over mijn wang. "Lekker hé? Natte tong over je wang." grinnikt ze. Ik duw haar weg en verander ook terug, om te kwispelen en op haar af te springen.
    "Heeerlijk." grom ik speels.


    Your make-up is terrible

    Aurora-hond-

    "Heerlijk." Gromt Yuri speels nadat hij veranderden en kwispelend op me af sprong.
    Ik spring speels opzij en trek even aan zijn oor met mijn tanden, natuurlijk niet zo dat het pijn doet.
    "Wat nog meer lekker is," Ik wrijf mezelf langs zijn vlank en ga onder zijn kop door met mijn lichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -hond

    Ze springt speels opzij en trekt met haar tanden aan mij oor, waarop ik lach. "Wat nog meer lekker is." zegt ze en wrijft zichzelf langs mijn flank en gaat onder mijn kop door met haar lichaam.
    "Eigenlijk wel, bijzonder lekker." grinnik ik en ik lik langs haar kop als ze onder mijn kop vandaan komt.


    Your make-up is terrible

    Aurora

    "Eigenlijk wel, bijzonder lekker." Zegt Yuri en geeft me een lik langs mijn kop. "Nog een?" Vraag ik en wacht niet op antwoord. Ik doe weer hetzelfde als net, maar dan de andere kant op. Ik kwispel even speels.
    Ik zak door mijn voorpoten en kijk Yuri uitdagend aan terwijl ik even met mijn achterwerk schud. Ik sprink speels omhoog en lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yuri Leith Bisshop -hond

    "Nog een?" vraagt ze en doet het alweer voordat ik antwoord kan geven. Ze kwispelt speelt.
    "Hmmmmm." zeg ik, een tikkeltje overdreven. Ze zakt door haar voorpoten en kijkt mij uitdagend aan terwijl ze met haar achterwerk schud. Ze springt omhoog en lacht. Ik lach ook en sta zo dat ik elk moment kan wegspringen.
    "Kom maar op Aura!" zeg ik uitdagend.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga slapen ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Saronya -Dier

    Ik zucht luid 'ja, ik denk dat begraven het beste is...'
    Dan lik ik het jong, wat blind naar me toe kruipt en tegen mujn nek gaat liggen.

    Allan -Dier

    'ooooooh' antwoord ik, en gnieperig trek ik een van zijn voorpoten weg waardoor hij inzakt.
    Ik dacht dat dat de beste oplossing was omdat hij er treurig uit begon te zien.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Luna -Wolf-
    Ik loop de kamer uit met het dode jong in mijn bek.
    Sommige moeders eten hun dode jongen, maar daar vat ik recht niks van.
    Ik negeer de twee stoeiende jongens en loop de gang door naar de poort.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira