• War Dogs – RPG – 1



    Informatie Story
    De Rollentopic

    Er was een verschrikkelijk oorlog geweest, veel mensen en dieren zijn gestorven.
    Alleen de rijke mensen konden een plekje kopen achter veiligheid, De rest is allemaal dood.
    Van de hondachtige zijn er ook niet veel over, ze moeten samen zien te overleven.
    Maar zullen ze elkaar zien te vinden?
    En zullen ze uit de handen blijven van de oorlog en de honden vanger?


    Vrouwelijke Honden
    *Luna, laatste wolf door SilverWing
    *Aurora, Golden Retriever door TrueKlainer
    *Gereserveerd Shiba Inu door HurtedHeart
    *Saronya, Samoyed Arooncat
    *Flower Adriana Drea, Chihuahua door LovelyLonely
    *Hermaya, Gemengde Samoyeed met zwarte Herdershond door Meanerd

    Mannelijke Honden
    *Ghealach-Lán Witte Dobermann door TrueKlainer
    *Allan, Dalmatiër door Arooncat
    *Yuri Leith Bisshop, Duitse Doberman door Assassin
    *Freedom, Beauceron door SilverWing

    Honden Vangers

    Regels
    *16+ Mag maar houd het normaal
    *Niet voor een ander schrijven
    *Geen off-topic gescheld
    * Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    *Meer dan een regeltje schrijven
    * Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden
    * Max 2 Personages per persoon (Word misschien nog verandert)
    *Reserveringen verlopen na een week, dus doe er wat mee.
    *Het zijn honden, dus ook wel honden gedrag, zoals dominantie en rangen
    *Zet achter je naam wat je bent -mens- of -dier-

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ghealach-Lán-hond-

    En daar lig ik weer. Ik lach even.
    Ik moet niet treuren blijven...
    Ik zie de witte 'hond' uit een van de gangen/deuren komen.
    "Ben zo terug." Zeg ik en ren achter haar aan.
    "Hey, hoe is het met Saron-" Ik stop met praten wanneer ik een dood jong haar bek zie. Ik slik even. "H-heeft ze-"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dammm heb ik weer, ik moest net gaan slapen als de topic een en al levend is! En als mijn personage geboren wordt! =_=' ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Hermaya -puppy
    Ik heb net heerlijk gedronken, de mamarmelk van mijn mama is heerlijk warm, en het verwarmt mijn buikje. Ik slaak kleine piepjes als ik tegen mijn mama's nek ga liggen, en ik voel hoe mama mijn oortjes likt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Saronya -Dier

    Ik ben bli als de puppy echt beweegen gaat, maar jammer genoeg zitten de oogjes nog dicht.
    Ik beantwoord de piepjes en lik haar ruggetje.
    'Ik noem je... Hermaya. omdat Hermes Maya zo mooi vond, en Her is voor hem...' ik leg verdrietig mijn kop neer.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Harmaya -puppy
    Ik hoor mijn mama wat zeggen, maar ik kan het nog niet goed verstaan, dus ik piep gewoon weer als antwoord. Mama legt haar kop naast de mijne neer, en ik steek mijn tong uit en geef haar een klein likje, dan sluit ik mijn oogjes. Ik ben moe, en val in slaap.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Saronya -Dier

    Ik voel dat ze me likt, en daarna inslaap valt.
    Mijn ogen worden zwaar, en niet veel kater val ik ook inslaap.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Luna -Wolf-
    Gewoon door lopend antwoord ik zijn vraag, "met de Samoyed is alles goed, haar jongen zijn te vroeg geboren, deze werd dood geboren. Maar haar dochter is sterk en gezond" ik open de deur iets, het regend zacht maar er waait nu wel een wind die kleine honden de lucht in kan trekken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [En ik ben er weer! P: Ik heb misschien mijn huiswerk een beetje afgeraffelt, maar het is niet erg! ^^ Waarom... zeg ik dit... ._. ]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 16:44 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ghealach-Lán -hond-

    "Wat vreselijk. Maat goed dat de andere nog leeft." Zeg ik en leg mijn oren plat in mijn nek als de hard om mij heen raasd.
    "Wat ga je nu doen?" Vraag ik, doelend op het pupje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luna -Wolf-
    "Begraven" zeg ik. Ik snuif de wind op, niks anders dan normaal, alleen aval.
    "Ik heet Luna, hoe heet jij?" vraag ik als ik de puppy heb neergelegd en een beginnend gat maak.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Had je nog gereageerd op Yuri?]


    Your make-up is terrible

    Ghealach-Lán -hond-

    "Ik ben Ghealach zeg mar Ghea, want het is een achtelijk lange naam." Zeg ik dan met een klein lachje.
    Ik wend mijn blik af van de dode pup. Te zielig, het geeft me een steek door mijn hard.
    Even piep ik maar stop snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Neen dat zou ik egdaan hebben maar toen kreeg ik een foutmelding, dank je :)]

    Aurora-hond-

    Yuri lacht en gaat in een speelhouding staan.
    "Kom maar op Aura!" Zegt hij uitdagend.
    Ik lach even. "Okee, daar kom ik." Zeg ik en blijf staan, dan schiet ik in de lach. Zo snel als ik stop met lachen spring ik op hem af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luna
    Gheela, gelach gehlach, probeer ik in mijn gedachten, nee veel te moeilijk, dus maar Ghea. Ik werp een blik op hem als hij piept. Ik pak de pup en plant die in de grond. (Humor) "Kom we gaan weer terug"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yuri Leith Bisshop -dier-

    De lacht even. "Okee, daar kom ik." zegt ze en ze blijft staan, vervolgens schiet ze in de lach. Als ze stopt, springt ze plots op me af. Ik draai me op mijn rug en ze beland op mijn buik, waarna ik ons speels grommend omdraai, zodat zij op haar rug ligt. Plagerig bijt ik haar.


    Your make-up is terrible