• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [tss, wat stom zeg. Laat je niet gek maken, gewoon boven die wijven staan!]

    Lily Granger

    'Die gang naar Zweinsveld ken ik al,' zei ik met een lach op mijn gezicht.
    'Heeft er iemand anders nog een spannend voorstel?'
    Ik keek ze allemaal een voor een aan.

    Ik deed mijn mantel af en zag mijn vader in de deur opening. 'De jurk hangt in de kast.' Zegt hij glimlachend. Weinig mensen zagen hem glimlachen dusik eas blij dat hij dat deed. Ik pakte het setje. Ik deed de jurk aan en mijn haar goed terwijl ik naar de trap toe liep. Mijn vader was net begonnen met praten toen ik naast Lizz ging staan. Ik was niet nerveus en ik had een steenhard gezicht. Ik strijk mijn jurkje glad wachtend op de aankondiging.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nidiot schreef:
    [ik was dit jaar het enige meisje in de klas! =D Lang leven en techniek opleiding. ;x Maar geloof me, dat is ook niet altijd pretje hoor. ;c]


    [haha ik zat eerst op de pabo en dat is een echte vrouwenopleiding, maar straks ga ik naar de politie en daar zijn weer meer mannen. Hmm ik hou van variatie(a)]

    [Jeah, we kunnen verder! =D

    @Jessiiicaa, ja ik ga dit jaar naar het GLR, en ik zit echt op tegen de mensen daar. ik mocht dan het enige meisje zijn in mijn oude klas, ik werd supergoed opgevangen en het was ''altijd'' gezellig. buiten het feit dat ik bij een leraar altijd meost nablijven, omdat ik dus het enige meisje was en rood haar had. dat was zijn reden., ;'c

    Maar kom we gaan door. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik haalde diep adem, en keek Carmen even aan. ''Komt goed.'' zei ik op flusitertoon, en op dat moment liep ik naar beneden.
    Het was zo stil, dat het getik van mijn hakken weergalmde. Ik had mijn ogen neergeslagen, maar bedacht me toen dat Vader ons had vertelt om geen emotie te tonen. Wees sterk.
    Ik keek weer voor me uit, liep door, en stond toen aan het hoofd van de tafel.
    Ik keek iedereen stuk voor stuk strak aan, maar mijn adem stokte en mijn hartslag stopte voor een moment. Ik keek een persoon aan die ik hier als laatste verwachtte. Hoe kon het? Anthony.. Nee. Dit kon niet.
    Ik voelde de tranen achter mijn ogen prikken, en ik beet op mijn lip om deze tegen te houden. Wat zal hij nu wel niet van me denken?
    Ik wendde mijn blik af.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik kan zoizo beter omgaan met de jongens uit mijn klas dan met de meisjes}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nidiot schreef:
    [Jeah, we kunnen verder! =D

    @Jessiiicaa, ja ik ga dit jaar naar het GLR, en ik zit echt op tegen de mensen daar. ik mocht dan het enige meisje zijn in mijn oude klas, ik werd supergoed opgevangen en het was ''altijd'' gezellig. buiten het feit dat ik bij een leraar altijd meost nablijven, omdat ik dus het enige meisje was en rood haar had. dat was zijn reden., ;'c

    Maar kom we gaan door. ;x]


    [ik vind het ook super spannend dat ik straks in een hele nieuwe klas kom, op een zware opleiding. Van een zachtaardige, vrouwenopleiding naar een gediciplineerde, keiharde mannenwereld is knokken, maar ik heb er ook wel weer zin in.
    Omg wat dom zeg :P nakomen omdat je rood haar hebt -.-' toen ik nog op de middelbare school zat werd ik er bij Kunst Algemeen standaard uitgestuurd omdat ik mn huiswerk nooit af had. Zelfs als ik het wel had, werd ik er alsnog uitgestuurd :P dat wijf had echt ene hekel aan me, lol.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:24 ]

    [Wauw, politie! Stoer, zeg (:
    Ik wil later forensisch onderzoek gaan doen, en in het leger lijkt me ook zó.. Ja, niet leuk, maar wel.. God, hoe verwoord je dat? Stoer, interessant. Al weet ik zeker dat ik dat niet aankan, haha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Weet iemand nog een leuke film om te kijken (Afgezien van hp) Ik verveel me namelijk..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    we waren aan de grote tafel gaan zitten. De plek waar mijn zusje hoorde te zitten was leeg en ik kon haar wel meer vervloeken als normaal. Het was doodstil en iedereen keek afwachtend naar de plek waar de twee dochters tevoorschijn zouden komen. Zacht getik weergalmde door de zaal en twee meisje verschenen aan het hoofd van de tafel. Meteen stopte ik met ademen en keek ik recht in de ogen van Elisabeth. ik zag hoe ze razendsnel haar blik afwende en ik haalde pas weer adem toen mijn moeder me een por in mijn zij gaf. 'Niet zo staren.' Siste ze en ik keek nogsteeds geschok naar mijn moeder. Die me vragend aankeek toen ze mijn gezicht zag. er schoten zoveel dingen door mijn hoofd heen en zoveel gevoelens kwamen boven, maar niks leek meer logisch.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wat voor genre?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Actie, fantasie.. zoiets.. Horror mag ook }

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 17:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nidiot, mag ik schrijven dat Bam Shen een hand aan bied voor de laatste paar meters?]


    ' Nyctophilia '

    [ja hoor ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aragog schreef:
    [Wauw, politie! Stoer, zeg (:
    Ik wil later forensisch onderzoek gaan doen, en in het leger lijkt me ook zó.. Ja, niet leuk, maar wel.. God, hoe verwoord je dat? Stoer, interessant. Al weet ik zeker dat ik dat niet aankan, haha.]


    [Haha thanks! :D Forensisch onderzoek is ook gafa! Het leger is wel zwaar hoor haha. Mijn bff is net aangenomen bij de Marine en daar krijg je ook de algemene millitaire opleiding tot.. millitair dus :P dat is wel zwaar. Wat wel lullig is, is dat de keuring van de marine minder lang en zwaar is dan die van de politie x'D ik zit dus nu middenin het proces, hoop echt dat ik het haal!


    @TheRumIsGone; ik had al gepost, heb je erover heen gelezen?(A)]