• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    [random poppetjes.]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ik glimlachte toen ze haar lippen zachtjes op die van mij drukte. 'Jij ook.' ik was wel gewent dat te zeggen, maar ik had het nog nooit zo gemeent als nu. Ik sloeg mijn arm rond haar middel en trok haar wat naar me toe. Het laken wat van het bed was gerold pakte ik op en sloeg deze wat over ons heen. De bel was zachtjes te horen geweest en ik wist satijn kamergenoten nog wel eens boeken kwamen wisselen tussen de lessen door en ze hoefde ons niet zo te zien. Ik liet mijn vingers zachtjes over haar zij en drukte een kleine kusje op haar neus.

    Elisabeth
    Ik giechelde toen hij een kusje op mijn neus drukte. Ik nestelde me wat beter tegen hem aan, en sloot mijn ogen. Gewoon, om te genieten van het moment. ''zo mag je wel vaker een voetmassage geven.'' mompelde ik met een kleine grijns.
    Het schoot me te binnen dat ik vanmiddag afwezig was. Na schooltijd.
    Wat moest ik zeggen? Het was algemeen bekend dat ik niks aan mijn huiswerk deed, het zal toch vreemd zijn als ik plots een hele middag weg was? Een bijna onhoorbare zucht ontsnapte uit mijn mond. Niet aan denken, niet nu.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Zachtjes giegelde ze en nestelde ze zich wat meer tegen me aan. 'Zo mag je wel vaker een Voetmassage geven' Mempelde ze met een kleine grijns. Dat was waar ook, ze kreeg nogsteeds een voetmassage van me en als een man van mijn word liet ik haar los en stond ik op. Snel pakte ik nog een schone boxer, die ik aantrok voordat ik op het voeteneinde van mijn bed ging zitten. 'even kijken of ik hier net zo goed in ben.' Grijnsde ik. ik ging in kleermakerzit zitten en terwijl ik zachtjes met mijn duimen in het midden van haar voet begon te duwen keek ik glimlachend naar Lizz.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik keek hem verrast aan toen hij zich in een schone boxer hees, en in kleermakerszit aan het voeteneinde ging zitten.
    ''Even kijken of ik hier net zo goed in ben.'' zei hij, en ik lachte even.
    Hij begon mijn voeten te masseren, en ik ging wat comfortabeler zitten. Met een grijns op mijn gezicht sloot ik mijn ogen.
    De pijn in mijn voeten was weggetrokken, maar een massage was áltijd welkom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Carmen Savenna Riddl
    'Hm, oké. Sla maar open.' Zegt hij dan. Ik glimlach en buig naar voren om mijn boeken te pakken draait hij zich om. Aaahw. Wat een schatje terug niet naar mijn inkijk durfen kijken. Ik grijns even ongezien en sla mijn boek open op pagina 7 waar het begint. Ik kijk hem aan. 'Dit begrijp ik niet.' Zeg ik als ik er naar wijs. Ik keek al maar de titel van dit hoofdstuk. De basis vanchet leven zonder magie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz'
    Tevreden keek ik naar haar toen ze met gesloten ogen van mijn massage genoot. Rustig ging ik door en zachtjes begon ik een liedje te neurien. gewoon omdat ik niet tegen stiltes kon. Mijn duimen gingen over de bal van haar voet. ik keek even naar de klok naast mijn bed en besefte me dat ik vanmiddag de belangijkste afspraak ooit was. Ik keek waar naar Lizz en vroeg me af hoe ik me daar onderuit ging redden, aangezien ik moeilijk tegen haar kon zeggen. ''Heeij, ja ik ben er vanmiddag niet want ik heb een afspraak bij de Dark Lord, omdat hij zijn twee dochters aan ons, -the dead eiters, gaat voorstellen.'' Dan zou hij me meteen ombrengen. Dat deed me ook meteen aan mijn Dark mark denken. Ik keek naar mijn onderarm waar hij duidelijk te zien was en ik mocht van geluk spreken dat Lizz hem niet had pgemerkt. Ik moest echt voorzichtiger gaan zijn anders zou het niet lang meer duren voordat ze er achter kwam.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Anthony bedoel je. Haha :3.
    Hoelang duurt het nog tot die afspraak eigenlijk?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [sttt, klopt. ;x Ja weet ik niet. ze zitten pas in het tweede lesuur. dus ik weet niet hoelaat die meeting is? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Tweede? o_o, wow dat gaat traag.. *sigh*
    Ehm, zullen we 'm gewoon zometeen doen? x'D
    Ze hebben we heel veel gedaan in één/twee uur, haha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Carmen moet dan toch ook? Lol ze heeft bijles achtig iets. Moet ze zich eronder vandaan praten : P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hahah, ja ik vind ook wel dat die nu kan , want anders zitten we straks in het 5de topic als het eindelijk zover is. x'D
    hahaha, ja wij doen nog net geen helle dagbesteding in dat uurtje x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja daarom, haha. Eh, hoe gaan we het doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik weet niet. gewoon heel groot neerzetten dat de death eater bijeenkomst van start is gaat. ja we kunnen moeilijk wachten toto werkelijk iedereen online is. want niet iedereen is op hetzelfde moment online. daarbij heb ik mijn tweelingzus nog hellemaal niet gezien hier x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ja inderdaad, echt hinderlijk als mensen rollen aanmaken maar er niks mee doen ;l.
    Oké, ideetje, ik ga zo even snel boodschappen doen, als iedereen dan zijn/haar ding afrondt, zullen we dan daarna die bijeenkomst doen? ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ja is goed! =D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''