• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Elisabeth
    Ik kantelde mijn bekken zodat het voor hem wat makkelijker ging. Ik voelde hoe hij over mijn clitoris streelde, en ik slaakte een kreun wat nog net geen gilletje was. We hadden geluk dat er niemand was hier.
    Ik zette onbewust mijn nagels in zijn vel, en ik wist zeker dat er inmiddels een paar rode krassen op zijn rug zaten. Ach.
    "S-sneller." Hijgde ik zachtjes, terwijl er een kleine grijns rond mijn lippen speelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo slapen ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Mijn gezicht vertrok even toen ik voelde hoe ze haar nagels in mijn vel zetten, maar liet me er niet door afleiden en op haar verzoek verhoogde ik het tempo tot maximum, net als bij mijn duim.
    Ik wist dat het nu niet lang meer kon duren en ik moest echt twee handen hebben, dus ik plaatste mijn andere hand weer naar haar heup. 'maak het af.' hijgde ik. Mijn stem was rauw en het was nog knap dat het er bijna vloeiend uitkwam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [weltrusten dan maar ;3 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dubbel --'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:31 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisabeth
    Ik gehoorzaamde, en bracht mijn hand naar mijn clitoris. Ik begon mezelf te strelen. Mijn andere arm lag rond zijn nek, dus om het Teken hoefde ik me geen zorgen te maken. Ik versnelde mijn tempo, net zoals hij deed, en ik merkte hoe ik de controle over mijn lichaam langzaam verloor.
    Ik kneep mijn ogen dicht, en met een gilletje kwam ik schokkend klaar. Ik liet Anthony zijn ding doen, en hijgde nog wat na. Dit was geweldig.

    [Goodnight! X]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony '
    Op het moment dat Lizz klaarkwam werd de druk op mijn lid groter en nog een hard stoot was voor mij genoeg. Een kreun verliet mijn mond en ik schroof weer uit haar. Uitgeput en met kleine zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd liet ik me naast haar vallen. Ik opende mijn ogen weer en bewonderde haar. Een glimlach verscheen op mijn lippen en ik drukte mijn lippen op haar wang.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik glimlachte toen ik zijn lippen op mijn wang voelde. Onze borstkassen gingen nog hevig op en neer.
    Ik rolde me op mijn zij zodat ik hem aankeek. ''Je bent geweldig.'' fluisterde ik schor in zijn oor, en grijnsde lichtjes. Ik streelde met mijn hand langs zijn wang, en drukte een vlinderlicht kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Verveeld begon ik een liedje te fluiten en ik lechde mijn veer weer neer. Ik had hier echt geen zin meer in. Ik schroefde de dop weer op mijn inktpotje en deed alles in mijn tas. 'ik moet naar de wc.' deelde ik mee en stond op. Ik lechde het perkament weer op Shenae haar tafel. 'Nog bedankt.' verluisterde ik zacht en voordat ik me omdraaide en het lokaal uit liep gaf ik haar een knipoog.



    Shenae Yue Witchsinner
    Ik zuchte, waarom lukte deze vlecht nou niet? Ik bond geïrriteerd toch maar een elastiekje om het uiteinde en liet het doen. Een klein wijsje vulde mijn oren en een klein glimlachje sierde mijn gezicht.
    'Ik moet naar de wc.' Een stoel werd naar achteren geschraapt.
    'Nog bedankt.' Fluisterde iemand zacht in mijn oor. Een tinteling kroop door mijn lichaam. Ik pakte het perkament vast en las het kleine zinnetje onderaan de bladzijde naast de tekening. Bedankt voor het lenen. X Bam.
    De bel ging.
    'Bam, wacht!' riep ik vlug en pakte mijn tas in.


    ' Nyctophilia '

    HurtedHeart schreef:
    Carmen Savenna Riddle
    Hij zucht diep en klopt naast zich neer waardoor ik ga zitten. Hij gaat ook recht zitten en kijkt me aan. 'Welk vak.' Zegt hij dan. Ik pak de mini boekjes en toverde ze weer groot als ik mijn staf uit mijn mouw haal. 'Kruidkunde en Dreuzelkunde.' Bij het laatste vak walgde ik even. Ik haatte dat vak net als Dreuzels. Vreselijk gewoon.


    Dreuzelkunde. Echt waar? Wat waren Slytherins toch vals. Ja, ik ben een kind van Muggles. Maar dit, aargh, hier kon ik slecht tegen.
    'Waarom vraag je mij eigenlijk, milady?'


    ' Nyctophilia '

    Carmen Savenna Riddle
    'Waarom vraag je mij eigenlijk, milady?' Vroeg hij plots. Ik kijk hem goed aan. 'Je ziet er Pienter uit en ik dacht misschien kan hij helpen.' Zeg ik met een glimlach. Hij leek me aardig en knap alleen ik voelde niet veel magie bijchem. Was hij halfbloed of Muggle? Dan had ik hem misschien beledigd...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz'
    Ik glimlachte toen ze haar lippen zachtjes op die van mij drukte. 'Jij ook.' ik was wel gewent dat te zeggen, maar ik had het nog nooit zo gemeent als nu. Ik sloeg mijn arm rond haar middel en trok haar wat naar me toe. Het laken wat van het bed was gerold pakte ik op en sloeg deze wat over ons heen. De bel was zachtjes te horen geweest en ik wist satijn kamergenoten nog wel eens boeken kwamen wisselen tussen de lessen door en ze hoefde ons niet zo te zien. Ik liet mijn vingers zachtjes over haar zij en drukte een kleine kusje op haar neus.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Ik liep net door de gang heen toen de bel ging toen ik bijna direct daarn mijn naar hoorde. Ik draaide me om en zag Shenae. "Heeij!' riep ik opgewekt en wachte even totdat ze bij me was, voordat ik samen met haar verder liep. 'Weet jij wat we hebben?" vroeg ik haar terwijl ik even mijn hand door mijn haar haalde.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 12:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    Carmen Savenna Riddle
    'Waarom vraag je mij eigenlijk, milady?' Vroeg hij plots. Ik kijk hem goed aan. 'Je ziet er Pienter uit en ik dacht misschien kan hij helpen.' Zeg ik met een glimlach. Hij leek me aardig en knap alleen ik voelde niet veel magie bijchem. Was hij halfbloed of Muggle? Dan had ik hem misschien beledigd...


    Liam Daniëlsche
    'Hm, oké. Sla maar open.' Zei ik en haalde een hand door mijn korte haar. Een glimlacjh sierde haar gezicht en ze boog wat voorover. Ik moest mezelf inhouden om niet naar haar inkijk te kijken en draaide mijn hoofd.


    ' Nyctophilia '

    @Nidiot Wat voor tekeningetje?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 14:03 ]


    ' Nyctophilia '