• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - BeIIisario | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - BeIIisario Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Hoezo, wat wil je goedmaken? Ik denk niet dat ik het eens erg zou vinden. Ik vind het opwindend, kinky als je dat doet."
    Ik zucht even. Wat moet ik nou toch met haar? Ik kan haar niks weigeren. Voorzichtig trek ik haar helemaal tegen me aan.
    "Misschien een kleine waarschuwing als het die kant opgaat, in het vervolg?" vraag ik zachtjes. Ik druk kleine kusjes op haar lippen.
    Ze had me echt compleet verrast ermee. Doorgaans krijg ik wel de kans het te zien aankomen, dit keer had ik een ander soort seks verwacht. Kan aan mij liggen, ik ben nog steeds een beetje slaperig.

    Irial

    "Je leidt me altijd af. Hoe je doet, wat je zegt alles eigenlijk. Ik dat eraan te denken om binnen kort een weekend weg te gaan. We kunnen naar het vakantie huisje van mijn ouders in frankrijk. Het is warm genoeg voor bikini maar je kunt ook prima je shirt aan houden."
    Ik kijk haar een beetje verrast -aangenaam, dat wel- aan. Waar komt dat zo opeens vandaan? Ik knik zachtjes.
    "Met of zonder je ouders?" vraag ik rustig.
    Mij maakt het helemaal niet uit. In feite wil ik die mensen wel beter leren kennen.

    Camargue

    "Is goed, dan zorg ik dat ik inzoverre klaar ben en je alleen mijn haar nog hoeft te doen," antwoordt Eleanor.
    Ik trek een wenkbrauw op als ze zich van mijn bed afduwt.
    "Waar ga je heen? Liam mag dan wel geweldig zijn, ik heb nood aan een beetje meidenklets. Dus vertel me eens, wat wil je drinken?" zeg ik met een brede glimlach. Ik wenk haar mee voor ik naar de keuken loop. Hoe graag ik ook bij Liam ben, het is fijn weer een keertje in mijn eigen appartement te dwalen. Ik hou ervan hoe alles georganiseerd ligt. Liam is ook netjes, maar anders qua structuur.
    Ik kijk even in de koelkast wat ik nog te drinken heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Misschien een kleine waarschuwing als het die kant opgaat, in het vervolg?"
    Zacht kus ik hem terug wanneer hij kleine kusjes op mijn lippen plaatst.
    "Nee, Trey," zeg ik zacht.
    Ik kijk hem aan.
    "Ik wil dat je eerlijk bent. Het moet echt niet om mij draaien," fluister ik.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk in zijn ogen. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Als jij je daar niet goed bij voelt, dan leg ik me daar bij neer."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nee, Trey. Ik wil dat je eerlijk bent. Het moet echt niet om mij draaien. Als jij je daar niet goed bij voelt, dan leg ik me daar bij neer."
    Ik moet lachen, ookal vind ik het niet volkomen grappig. Ik aai met mijn wang tegen haar hand aan en kijk haar geamuseerd in de ogen.
    "Volgens mij weten we allebei wel dat ik niet vies ben van een ruig potje," zeg ik met een ondeugende grijns. "Maar je overviel er me nogal mee. Meestal maak ik mijn intenties wel duidelijk voor we beginnen, denk ik toch," redeneer ik luidop.
    Ik zou haar nooit met opzet afwijzen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en sabbel er zachtjes even op.
    "Nog één ding, prinses," fluister ik. "Gebruik alsjeblieft mijn volledige naam als in bed liggen." Ik grinnik zachtjes en blaas even in haar oor. "Als je ademhaling het je toelaat tenminste."
    Speels bijt ik even in haar oor en vervolgens in haar hals.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Volgens mij weten we allebei wel dat ik niet vies ben van een ruig potje. Maar je overviel er me nogal mee. Meestal maak ik mijn intenties wel duidelijk voor we beginnen, denk ik toch."
    Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan.
    "Nog één ding, prinses. Gebruik alsjeblieft mijn volledige naam als in bed liggen. Als je ademhaling het je toelaat tenminste."
    Ik giechel wanneer hij in mijn oor en hals bijt.
    "Atreyu Guarin? Tegen dat ik me alles fatsoenlijk herinner ben ik al drie keer klaargekomen."
    Ik grinnik even en druk mijn lippen op de zijne.
    "Maar ik zal het proberen, als jij dat wil, Atreyu."
    Zijn naam zeg ik met extra veel liefde en kijk hem dolverliefd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Atreyu Guarin? Tegen dat ik me alles fatsoenlijk herinner ben ik al drie keer klaargekomen. Maar ik zal het proberen, als jij dat wil, Atreyu."
    Ik knik goedkeurend en druk mijn lippen op de hare. Als ik mijn ogen open, zie ik Fedea's welp boven haar hoofd op een kussen liggen. Ik grinnik even.
    "Hup jij, ga ergens anders heen. Ik moet je baasje plezieren," lach ik.
    Ik moet nog luider lachen als het schaduw dier zich demonstratief op zijn rug draait en met zijn pootjes spartelt. Nou, het zit er blijkbaar nog even niet in.
    Verliefd kijk ik weer naar Fedea. Nooit heb ik zo'n speciale vrouw gekend. En ze is helemaal van mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hup jij, ga ergens anders heen. Ik moet je baasje plezieren."
    Ik grinnik even en wapper mijn hand naar het dier.
    "Hup, geen toeschouwers."
    Deze keer luister de schim wel en ik kijk Trey triomfantelijk aan.
    "Zo doe je dat dus."
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    "Zullen we verdergaan waar we gebleven waren?" mompel ik tegen zijn lippen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Met een opgetrokken wenkbrauw kijkt ze me aan als ik overeind kom van haar bed.
    'Waar ga je heen? Liam mag dan wel geweldig zijn, ik heb nood aan een beetje meidenklets. Dus vertel me eens, wat wil je drinken?' zegt ze met een brede glimlach, waarna ze me met haar mee wenkt. 'Meidenklets, daar heb ik ook wel de nodige behoefte aan, dus als je het goed vind ga ik nog nergens heen,' reageer ik met een glimlach terug en volg haar naar de keuken. 'Ik lust wel een cola'tje,' reageerde ik nog als antwoord op haar vraag.
    Wat had ik dit gemist, gewoon even lekker gezellig meiden onderling.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Hup, geen toeschouwers. Zo doe je dat dus. Zullen we verdergaan waar we gebleven waren?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en trek dan de dekens helemaal over ons heen zodat we in het semi-duister liggen. Ik zet opnieuw mijn lippen aan haar oorlel en bijt er zachtjes in. Ik trek er even aan terwijl ik grom en mijn vingertoppen haar zij laat kriebelen. Vervolgens neem ik haar stevig vast en draai ons om zodat ze bovenop me komt te liggen. Ik geef een speelse tik tegen haar kont.
    "Was het dit dat je wilde?" vraag ik geamuseerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik giechel wanneer hij de dekens over ons heen legt, en weer in mijn oorlel bijt. Wanneer ik op hem lig, bijt ik even op mijn lip en kreun zacht wanneer hij me een tik geeft.
    "Was het dit dat je wilde?"
    Goedkeurend druk ik mijn lippen op de zijne en schuur met mijn kruis tegen het zijne.
    "Helemaal," fluister ik hees.
    Ik druk mijn lippen vurig op de zijne en ga op de tast op zoek naar zijn hand.
    "Neem jij de leiding maar weer," fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Uiteindelijk voelt dat het meest fijn aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Helemaal. Neem jij de leiding maar weer."
    Ik moet even lachen en laat mijn hand telkens net uit haar bereik blijven. Dat ding heb ik nodig, wil ik het haar plezierig maken.
    "Dat zeg je nu," grinnik ik terwijl ik ons weer om draai. "Zo meteen ben ik duizelig en kan ik boven niet meer onderscheiden van onder," lach ik. Ik neem nu zelf haar hand vast en breng die naar haar borst. Als ik de leiding mag, dan ben ik toch even van plan mijn zin te doen.
    "Foei Fé, spelen met jezelf als ik er bij ben," plaag ik.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en kus haar terwijl ik haar hand bespeel.

    Camargue

    "Meidenklets, daar heb ik ook wel de nodige behoefte aan, dus als je het goed vind ga ik nog nergens heen. Ik lust wel een cola'tje."
    Ik haal een blikje cola uit de koelkast en voor mezelf een blikje Ice-tea peach. Ik ben verzot op die drankjes.
    "Glas of blik?" vraag ik aan Eleanor terwijl ik alvast naar de kast loop om een glas te halen. Maakt niet uit hoe lang ik Ellie al kan, ik vind het niet netjes iemand geen glas aan te bieden.
    "En weet je al welk liedje je vanavond gaat zingen?" vraag ik nieuwsgierig.
    Ik wel. Ik weet precies wel liedje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat zeg je nu. Zo meteen ben ik duizelig en kan ik boven niet meer onderscheiden van onder."
    Ik grinnik even.
    "Foei Fé, spelen met jezelf als ik er bij ben."
    Ik lach te hard om het opwindend te vinden, en toch kreun ik even wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel.
    "Als je zo blijft verderdoen, gaat er van seks niets in huis komen, liefje," zeg ik grinnikend.
    Ik ga op zoek naar zijn lippen en druk de mijne erop.
    "Dit is veel te grappig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Als je zo blijft verderdoen, gaat er van seks niets in huis komen, liefje. Dit is veel te grappig."
    Ik grijns tegen haar lippen aan. Ik vind het zelf ook wel grappig, maar voor mij hoeft dat seks niet uit te sluiten. Seks mag grappig zijn, zolang je elkaar niet uitlacht.
    "Niet in huis? Waar dan? Jee, nou wil je het al op openbare plaatsen doen, had ik niet van je verwacht," zeg ik zo serieus mogelijk.
    Ik besluit verder mijn mond te houden en kus me een weg tot tussen haar benen. Plagerig ga ik met het puntje van mijn tong langs haar lies, over haar onderbuik, maar de belangrijke plekjes ontwijk ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet in huis? Waar dan? Jee, nou wil je het al op openbare plaatsen doen, had ik niet van je verwacht."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Een spreekwoord, Trey."
    Ik houd mijn adem in wanneer hij zijn lippen over mijn lichaam laat glijden.
    "Atreyu," mompel ik zacht.
    Ik grijp even in de lakens met mijn handen en sluit huiverend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Glas of blik?' vraagt ze me terwijl ze naar de kast loopt. 'Een glas graag,' antwoord ik en leg ondertussen een slappe vlecht in mijn haar.
    'En weet je al welk liedje je vanavond gaat zingen?' vraagt ze me nieuwsgierig. Even kijk ik haar bedenkelijk aan en glimlach dan als voor mij het perfecte nummer te binnen schiet.
    'Een nummer van Emeli Sandé, ben helemaal weg van dat nummer,' reageer ik en begin zachtjes een kort stukje te zingen. Een erg goeie zangeres was ik niet, maar het kon er aardig mee door vond ik zelf dan.
    'En jij?' vraag ik haar vervolgens en kijk haar nieuwsgierig aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Madeline

    Ik haal mijn schouders op. 'Kan allebei. Ze kunnen de eerste dagen mee en dan blijven wij wat langer? ' stel ik voor en kijk hem aan. 'A-als je dat tenminsten een leuk idee vind. ' voeg ik er verlegen aan toe. Nog steeds was afwijzing mijn grootste angst. Zeker van hem.