• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Lily

    'Het Krijsende Krot?' stelde de tweeling tegelijkertijd voor en ik grinnikte even.
    'Dat lijkt me een prima idee!' beantwoordde ik hun suggestie en ik sprong vrolijk overeind.
    'Zullen we gaan? Of moet iemand z'n bier nog opdrinken?'

    Cathy
    In één teug klokte ik alles achterover, en sprong ook op. ''Nee, let's go.'' grijnsde ik, en keek de tweeling afwachtend aan terwijl ik automatisch een hand door mijn haar haalde. Slechte gewoonte, nooit afgeleerd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily

    Cathy dronk haar Boterbiertje vlug op en sprong toen ook overeind.
    'Nee, let's go,' zei ze met een lach rond haar gezicht en streek met haar vingers door haar haar, een beweging die ik kopieerde. Ook ik liet mijn hand even achteloos door mijn lokken strijken voordat ik mijn gewaad rechttrok en klaarmaakte om te vertrekken.
    'Iedereen klaar?'

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 19:08 ]

    Jake Black

    'Jep' Andwoorden James en ik terwijl we tegelijkertijd opstonden, ik zag hoe zowel Lily als Cathy hun hand door hun haar haalden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eevee schreef:
    Shenae Witchsinner
    Gelukkig kwamen we al gauw aan bij het meer. Het was hier zo rustig, maar toch erg levendig. Brandon liet zich in het gras vallen en sloot zijn ogen om gevoelig met zijn handen door het gras te gaan. 'Ik hou van dit weer.' mompelde hij. 'Ik weet het, het is zo gelukzalig.' Fluisterde ik er achter aan. Ook ik liet me naast Bam in het gras vallen en sloot mijn ogen. De warmte drong lekker door tot diep in mijn botten. Dit was het weer waar iedereen naar verlangde.


    ' Nyctophilia '

    Aragog schreef:
    (...)
    Elisabeth
    Ik glimlachte, en sloeg mijn armen rond zijn middel. Mijn hoofd leunde tegen zijn borstkas, en ik luisterde naar zijn ademhaling.
    De volgende paar minuten waren enkel stilte.
    Maar het was een aangename stilte. We waren beiden verzonken in onze gedachtengang, niemand die ons stoorde.
    Ik frunnikte wat aan de zoom van zijn shirt, en zuchtte gelukzalig.


    Anthony 'Antz'
    Ik zuchte en keek naar de nogsteeds heldere lucht. Uit de verten zag ik een uil die kwam aanvliegen. Ik schok toen de bijna tegen de ruit vloog en verbaast opende ik het raam zodat de uil naar binnen kon. Ik herkende meteen de uil van mijn moeder en met tegenzin haalde ik de brief uit zijn bek en meteen vloog die weer weg. Ik duwde Lizz iets omhoog zodat ik goed kon gaan zitten en de brief lezen. Even snel nam ik de brief in me open zuchtend gooide ik deze op mijn bed. 'Ze is boos.' zei ik tegen Lizz. Eigenlijk kon het me weinig schelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Ik voelde dat Shenae naast me kwam liggen maar ik ging er verder niet op in. En stond weer op. Ik was geen type dat langer als 5 seconde stil kon liggen. 'kom, we gaan zwemmen.' ik trok mijn shirt over mijn hoofd en mijn broek van mijn kont en sprong in mijn boxer het water in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)

    Anthony 'Antz'
    Ik zuchte en keek naar de nogsteeds heldere lucht. Uit de verten zag ik een uil die kwam aanvliegen. Ik schok toen de bijna tegen de ruit vloog en verbaast opende ik het raam zodat de uil naar binnen kon. Ik herkende meteen de uil van mijn moeder en met tegenzin haalde ik de brief uit zijn bek en meteen vloog die weer weg. Ik duwde Lizz iets omhoog zodat ik goed kon gaan zitten en de brief lezen. Even snel nam ik de brief in me open zuchtend gooide ik deze op mijn bed. 'Ze is boos.' zei ik tegen Lizz. Eigenlijk kon het me weinig schelen.

    Elisabeth
    ''Bellatrix?'' vroeg ik voor de zekerheid, en ik keek hem aan. ''Wat zei ze?'' vroeg ik hem.
    Bellatrix was geen lieverdje, dat had ze allang duidelijk gemaakt. Maar hoe ver zou ze gaan om Anthony en mij uit elkaar te halen? Veel kan ze niet doen..
    Ik leunde tegen een muur aan, en streek met mijn vingers door mijn haren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    Ik voelde dat Shenae naast me kwam liggen maar ik ging er verder niet op in. En stond weer op. Ik was geen type dat langer als 5 seconde stil kon liggen. 'kom, we gaan zwemmen.' ik trok mijn shirt over mijn hoofd en mijn broek van mijn kont en sprong in mijn boxer het water in.


    Shenae Witchsinner
    Net toen ik naast Bam lag, stond hij weer op. Hij trok zijn shirt over zijn hoofd en schopte zijn broek uit, om vervolgens in zijn boxer het water in te duiken. Even had ik mijn blik over zijn lichaam laten gaan, ik moest zeggen, niet verkeerd! Ik lachte hard toen hij weer boven kwam, hij is me er toch eentje. 'Is het lekker?'


    ' Nyctophilia '

    Antony 'Antz'
    'Bellatrix?' vroeg Lizz en ik knikte 'wat zei ze?' ze ging achterover tegen de muur zitten en ging me haar handen door mijn haar. 'Sneep heeft alles gemeld. Ze zei dat ik me niet moest bemoeien met opdrachten van anderen en dat ik zwak ben dat ik er zo op reageerde.' Zei ik en ik keek via mijn ooghoeken naar de brief. Er stond niks in over de relatie van Lizz en mij dus of Sneep wilde ons sparen. Of hij wist het nog niet. Niet dat ik het lang verborgen zou kunnen houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Toen ik weer boven kwam en naar de waterkant keek zag ik Shenae lachen. 'en is het lekker.' vroeg ze en grijnzend knikte ik. 'voel maar.' ik ging hard met mijn handen door het water zodat het haar kant op sprong en zij ook bat werd. 'lekker toch' grinnikte ik en ik liet me weer achterover in het water vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    Ik gilde en rolde lachend op mijn zij. Helaas raakte het water me ook. 'Lekker toch,' hij spreidde zijn armen en liet zich achterover vallen. Ach ja, wat kon het kwaad? Ik stond op, trok mijn zwarte taille rok naar beneden en trok mijn witte bloes over mijn hoofd. Even twijfelde ik nog maar stapte toen met een voet in het water. Gelukkig had ik niet té schamend ondergoed aan, een lichtblauwe bh met een normaal broekje. Ik liet mijn golvende bruine haren los hangen, het maakte nu toch al niet meer uit. 'Bam,'


    ' Nyctophilia '

    ShallNotPass schreef:
    Jake Black

    'Jep' Andwoorden James en ik terwijl we tegelijkertijd opstonden, ik zag hoe zowel Lily als Cathy hun hand door hun haar haalden.


    Lily

    Glimlachend trok ik mijn jas weer aan en ging hen voor naar buiten. Het was best lekker weer, ondanks de koele bries die over het land streek. We wandelden terug naar Zweinstein, terwijl ik Jake geanimeerd aankeek.
    'Waar bevind jullie leerlingen kamer zich eigenlijk?' vroeg ik nonchalant.

    Jake Eduward Black

    'Waar bevind jullie leerlingen kamer zich eigelijk?' Hoorde ik Lily vragen, 'In de kerkers, wienig licht en veel groen' Andwoorde ik even nonchaland terwijl ik even om me heen keek, soms werd ik snel gek van de leerlingen kamer. Eén van de rendenen waarom ik daar niet veel te vinden was.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 17:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon 'Bam'
    ik hoorde Shenae mijn naam roepen en meteen kwam ik weer bovenwater. Ik zag dat ze zich nu ook in het water bevond en liet meteen even mijn ogen over haar lichaam glijden. ik glimlachte speels en hoogde wat water in haar gezicht. 'Shen,' grinnikte ik. niet wetent waarom ze mijn naam nou zei.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''