• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    [zou er ooit nog eens iemand anders geen reageren, buiten ons? x'D]


    [Ik! x'D maar ik kan niks omdat er niet op mijn post gereageerd wordt(a) daarom maak ik wel ff een nieuwe, lol.]

    Lily Fay Granger

    Mijn blik gleed van Jake, naar James en als laatste naar Cathy. Toen sprong ik overeind en gristte daarbij mijn bezem van de grond.
    'Wij bergen onze Zwerkbalspullen op en dan gaan we naar Zweinsveld, goed? Tenzij iemand een ander inspirerend idee heeft.'
    Ik grijnsde naar ze, gooide de bezem over mijn schouder en borg hem op in de stalling.

    [@misspaynex Ik wil niet veel zeggen, maar ik geloof dat dit de tweede keer is dat iemand dit zegt want je houd je niet aan de regels. Je mag niet vanuit iemand anders schrijven / zijn reactie, doen en laten bepalen. (: ]


    ' Nyctophilia '

    Jake Eduward Black

    'Ik vind het goed' Zeg ik terwijl ik James hand pak en we op elkaar leunen opstaan, altijd fijn als er iemand bij je is, je bent nooit alleen. Even volgde mijn blik Lily die haar bezem over haar schouder gooide en hem opporg in de bezemstaling.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Fay Granger

    Ik kwam vrolijk uit de stalling aangelopen en sloeg mijn arm rond Jake's schouder. 'Klaar voor een spannend avontuur?' grijnsde ik en ik liet hem weer los.
    'Gaan we via de saaie, gewone weg of gaan we via de geheime gang?'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:29 ]

    {Ohh.. District 12.. Gaan we de hunger games spelen? XD Harry potter and the Hunger games.. Well.. It sounds fun.. }

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon 'Bam'
    Ik trok haar de laatste paar trappen op en we stonden in de uilenvleugel. ik wist zekker dat ze zich af zou vragen waarom we hier waren en ik wist eignelijk ook niet waarom. 'Kijk, vanaf hier kan je de brug zien.' Glimlachte ik. Ik liet haar hand los en liep naar de nadere kant om vervolgende tegen de reling aan te leunen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TheRumIsGone schreef:
    {Ohh.. District 12.. Gaan we de hunger games spelen? XD Harry potter and the Hunger games.. Well.. It sounds fun.. }


    [WHAHAH omg LOL x'D automatisme :P ik zal het ff aanpassen x'D ]

    Shenae Witchsinner
    Ik liep op de stenen trap van de uilenvleugel en Brandon hield mijn hand nogsteeds vast. Ik trok eventjes een wenkbrauw op van verbazing, maar dat verdween ook al snel. 'Kijk, vanaf hier kan je de brug zien.' Ik voelde zijn hand uit de mijne slippen en trok voor kort een pruillipje, daarna liep ik achter hem aan. Hij leunde tegen de reling en keek ver voor zich uit. 'Het is mooi hier,' fluisterde ik betoverd door de natuur.


    ' Nyctophilia '

    Jake Black

    Ik zie hoe Lily vanuit de stalling weer terug komt lopen en ze slaat al gauw haar arm rond mijn schouder, jammer genoeg laat ze die al gauw los nadat ze had gevraagt of ik klaar was voor een Spannend avontuur, spannend altijd. Zonder dat zou ik me dood vervelen, 'Gaan we via de saaie, gewone weg of gaan we via de geheime gang?' Vraagt ze net zo vrolijk als ze aan kwam lopen, 'De geheime gang, ik heb namelijk een hekel aan saaie dingen.' Besloot ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Brandon 'Bam'
    Ik keek even opzij naar Shenae en knikte. 'das de reden dat ik hier altijd kom.' het klonk mischien raar, maar ik kwam hier altijd tot rust. Iets wat ik vaak nodig had na een dag me drukke zelf zijn. Ik kon soms zo moe van mezelf worden. Zacht begon ik en lietje te nurieen terwijl ik niks anders deed als voor me uit staaren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    'Das de reden dat ik hier altijd kom.' Zei hij, en zijn stem werd gedempt door de krassende uilen die er zaten. Ik knikte en staarde over de reling, ver, héél ver de verte in. De horizon. Aan het einde van de horizon stond altijd wel weer een nieuw avontuur klaar, dat is wat ze zeiden in sprookjes verhalen. Ik geloofde er half in. 'Meestal ga ik dan naar het meer, daar komt nooit iemand.' Ik ging een beetje achter Bam staan en legde mijn kin vanachter op zijn schouder. Waarschijnlijk merkte hij het niet eens, hij neuriëde en staarde. Gelijk stroomde de warmte in zijn lichaam door naar de mijne, ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:53 ]


    ' Nyctophilia '

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [WHAHAH omg LOL x'D automatisme :P ik zal het ff aanpassen x'D ]


    But it sound fun.. Harry potter and the Hunger games.. (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Fay Granger

    'De geheime gang, ik heb namelijk een hekel aan saaie dingen,' besloot Jake met een grijns en ik giechelde.
    'Kom op dan!'
    Met zn allen (gaan James en Cathy ook mee?) liepen we richting het kasteel. Op de derde verdieping hield ik abrupt halt, vlak voor een standbeeld van een eenogige heks.
    Ik trok mijn toverstok uit mijn gewaad en mompelde: 'Dissendium.'
    De gang verscheen. Ik keek Jake met twinkelende ogen voor een moment aan voordat ik naar binnen glipte.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    But it sound fun.. Harry Potter and the Hunger games.. (wbw)}


    [ I KNOW RIGHT?;D that would be quite awesome, to be honest!:D ipv wapens gewoon je toverstok. That would be insane ;D]

    Eevee schreef:
    [@misspaynex Ik wil niet veel zeggen, maar ik geloof dat dit de tweede keer is dat iemand dit zegt want je houd je niet aan de regels. Je mag niet vanuit iemand anders schrijven / zijn reactie, doen en laten bepalen. (: ]


    Sorry, automatisme, omdat ik ook zelf stories schrijf. (: Ik zal t niet meer doen, maar de vorige was niet aan mij gericht.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8