• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [ I KNOW RIGHT?;D that would be quite awesome, to be honest!:D ipv wapens gewoon je toverstok. That would be insane ;D]


    {We could make a rpg? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {We could make a rpg? (wbw)}


    [or a story? -wbw-]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [or a story? -wbw-]


    {or both? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ja James loopt ergens XD te lui om ook met hem te reageren.. XD En ik denk dat Cathy ook wel mee gaat..}

    Jake Eduward Black

    Met zn allen liepen we richting het kasteel, zelf had ik mijn pas iets vertraagt en liep nu naast James en keek naar de rug van Lily die voorop liep, toen we bij de derde verdieping en ik keek toe hoe Lily haar wand uit haar gewaad haalde en 'Dissendium' mompelde, ze wist dus inderdaad hoe ze er moest komen, ik ving haar blik op voordat ze de gang binnen glipte, zelf liep ik haar achterna en haalde mijn wand ook uit mijn gewaad en mompelde 'Lumos', er verscheen direct licht vanaf de punt van mijn wand, achter me zag ik James en Cathy ook de gang in lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [haha oke!]

    Lily Fay Granger

    Ook Jake haalde zijn toverstok tevoorschijn. Hij mompelde iets onverstaanbaars en de punt van zijn stok begon te branden.
    'Lumos,' mompelde ook ik en plotseling werd de smalle, koude gang verlicht door twee lichtstralen.
    'Kom op,' zei ik en ik haakte mijn arm ongegeneerd in die van Jake, terwijl ik hem krachtig voorttrok.

    Jake Eduward Black

    'Kom op' Zei Lily terwijl ze haar arm in die van mij haakte en me voorttrok, na mischien 3 minuten te hebben gelopen druk ik de uitgang open en loop ik zo de kelder van Zacharinus binnen, altijd handig deze gang, vooral als je zin had in snoep of iets dergelijks. Door de deur van de kelder zag ik Ambrosius verschijnen, hij was er aan gewend geraakt dat ik hier regelmatig kwam en ik zag hem dan ook kort lachen voordat hij weer verdween.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone goes ShallNotPass *O*


    Don't be like the rest of them, darling

    [whahaha lol, I was like; who is ShallNotPass? :P maar dat ben jij dus, TheRumIsGone(a)]

    Lily Fay Granger

    Ik kroop Jake achterna. De zoete walm van Zacharinus Zoetwarenhuis kwam me aangenaam tegemoet. De galjoenen in mijn zakken smeekten me bijna om uitgegeven te worden.
    'Snoepje?' grijnsde ik. Ik gristte een paar zuurstokken uit een bak en rekende ze af. Ik gaf aan iedereen een en begon op mijn eigen te sabbelen. Hij veranderde om de 30 seconde van kleur en smaak.

    {Indeed XD Moet vast wennen.. Ik wouw eerst YouShallNotPas.. Maar die is gvd te lang.. (no_chears)}

    Jake Eduward Black

    'Dankje' Zei ik grijnzend terwijl ik de zuurstok aanpakte, zelf keek ik door de vele snoepjes, en voelde het aantal knoeten en galjoenen in mijn zakken. Ik dacht aan de voorraad snoep op de slaapzaal waarschijnlijk had ik er wel genoeg liggen voor nog een heel jaar. 'Waar wil je nu heen?' Vroeg ik aan Lily, er waren genoeg winkeltjes in zweinsveld, stuk voor stuk waren ze gewend aan de aanwezigheid van James en mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kon je niet uShallNotPass doen ?:P]

    Lily Fay Granger

    Ik sabbelde aan de zuurstok en terwijl ik nadacht veranderde de smaak van aardbei naar gras. Ik trok even een gezicht.
    'Het maakt mij niet uit,' zei ik, terwijl ik de anderen voorliep, de deur opende en naar buiten ging.
    'We kunnen een drankje doen bij de Drie Bezemstelen?'

    {Nee.. Dat is 13 letters.. Mag maar 12 dus hiermee kwam ik presies uit *O*



    Goddd damn... Ik moet gaan :( See you later (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [hahahah geweldig! Okee:( tot later!]

    {Muhaha, god dank voetbal, ookal vind ik er niets aan mn ouders zitten bij in de keuken bij de radio te luisteren *O*}

    Jake Eduward Black

    'Het maakt mij niet uit' Andwoorde ze terwijl ze naar buiten liep, mij maakte het ook niet veel uit, des noots kochten we een helehoop snoep en aten het allemaal op in het krijsende krot. 'We kunnen een drankje doen in de drie bezemstelen?' Stelde Lily vervolgens voor, 'Ik vind het goed' Andwoorde ik glimlachend..

    {En toen kwamen ze weer de woonkamer binnen.. (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Anyone alive?]


    ' Nyctophilia '

    {mee! ik luister via de radio voetbal.. Bij 1van de Duitsers hoor ik steeds de naam Zweinstein XD}


    Don't be like the rest of them, darling