• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    [Anyways, I'm off to bed. Nidiot Mijn post staat op pagina 8! Night peeps xx]


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Shenae Witchsinner
    'Das de reden dat ik hier altijd kom.' Zei hij, en zijn stem werd gedempt door de krassende uilen die er zaten. Ik knikte en staarde over de reling, ver, héél ver de verte in. De horizon. Aan het einde van de horizon stond altijd wel weer een nieuw avontuur klaar, dat is wat ze zeiden in sprookjes verhalen. Ik geloofde er half in. 'Meestal ga ik dan naar het meer, daar komt nooit iemand.' Ik ging een beetje achter Bam staan en legde mijn kin vanachter op zijn schouder. Waarschijnlijk merkte hij het niet eens, hij neuriëde en staarde. Gelijk stroomde de warmte in zijn lichaam door naar de mijne, ik glimlachte.


    Brandon 'Bam'
    Ik reageerde niet Shenae en pakte en haar armen en sloeg deze om me middel om vervolgens Die van mij erop te leggen. Zachtjes ging ik door met neuriën en uit de verte zach ik een uil aanvliegen. 'Bukken.' grinnikte ik en trok Shenae mee naar beneden, net optijd anders had hij vol in mijn gezicht gevlogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    Hij pakte mijn armen en sloeg die om zijn middel. Hij plaatste die van hem om de mijne heen. Zachtjes neuriëde hij verder. Ik sloot mijn ogen en genoot van het moment. 'Bukken.' grinnikte Bam plotseling en trok me mee naar beneden. Ik zag hoe een uil over onsheen scheerde en ergens plaats nam tussen de andere. Ik schoot in de lach. 'Niet echt veilig.'


    ' Nyctophilia '

    Brandon 'Bam'
    'Niet echt veilig.' lachte Shenae. 'Ach, je hebt mij om te beschermen.' grijnsde ik en stond op om haar vervolgens overeind te helpen. 'Maar weer naar een uil vrije plek gaan dan?' vroeg ik lachend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    misspaynex schreef:
    Summer Liz Weasley.

    Ik was bij Jennifer en Nathan aan tafel gaan zitten en had een broodje gepakt, aangezien ik stervende honger had. Opeens schreeuwde Nathan door de Great Hall: "YO, BRANDON! Doe jij het tegenwoordig met Shenae?" Stiekem moest ik toch wel moeite doen om mijn lachen in te houden. Ik kende hem niet zo goed, maar volgens mij was het wel een aardige jongen. En met een brede grijns keek ik op en vroeg aan Jennifer: "Wat heb je straks?" Ze keek me aan en antwoordde: "Je verwacht toch niet van me dat ik naar de les ga he?" Ik rolde met mijn ogen en pakte mijn rooster uit mijn tas. Ik had een blokuur Potions en besloot toen dat ik ook maar niet ging. Ik kon Snape echt niet uitstaan en ik was er best goed in, dus één lesje missen zou niet erg zijn. "Ik denk dat ik ook maar niet naar de les ga. Jullie al plannen?" En ik keek Jennifer aan. Ze schudde van nee en ook Nathan leek nu te luisteren. Ik dacht na en had toen een idee. "Jen, lijkt het je een idee dat Nathan en ik je gaan leren vliegen?" En grijnzend keek ik haar aan, ook Nathan begon te grijnzen. Ik zag de geschrokken blik in haar ogen, maar voordat ze iets kon zeggen riep Nathan: "Doen we!"


    Jennifer
    'Fuck nee!' roep ik en val bijna van de bank af. Gelukkig kan ik me nog net vastgrijpen aan Nathan's arm en beland ik zo niet op de grond. Wat anders een heel komisch zicht zo zijn voor de Slytherins. 'Als jullie dat doen bega ik een moord.' grom ik en wil het liefst van al weglopen.
    Oke misschien is dat dan wel weer een beetje over-reacting maar serieus? Ze weten dat ik niet wil vliegen en toch willen ze me het leren. Ik leg mijn armen op tafel en laat mijn hoofd erop vallen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 14:03 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ShallNotPass schreef:
    {Muhaha, god dank voetbal, ookal vind ik er niets aan mn ouders zitten bij in de keuken bij de radio te luisteren *O*}

    Jake Eduward Black

    'Het maakt mij niet uit' Andwoorde ze terwijl ze naar buiten liep, mij maakte het ook niet veel uit, des noots kochten we een helehoop snoep en aten het allemaal op in het krijsende krot. 'We kunnen een drankje doen in de drie bezemstelen?' Stelde Lily vervolgens voor, 'Ik vind het goed' Andwoorde ik glimlachend..

    {En toen kwamen ze weer de woonkamer binnen.. (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [wies er allemaal online?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Me! ik ben nu uit en hoef morgen maar 4 lesuren naar school *O*}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik ook xd kheb examens :ç]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ik ook xd kheb examens :ç]


    {awesome, lang leve m'n handvaardigheid en techniek lerares, ze is ziek en ik heb haar altijd op donderdag en vrijdag de laatste 2 uren (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [thaha xd heb je ze toevallig vervloekt? O.o]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [thaha xd heb je ze toevallig vervloekt? O.o]


    {Mischien... Ik mag nu niet meer toveren, m'n eerste waarschuwing is binnen, als ik nog een keer tover buiten hogwarts word het een reis richting askaban.. Ik probeerde m'n zus te vervloeken in haar slaap (bloos)}


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    {Mischien... Ik mag nu niet meer toveren, m'n eerste waarschuwing is binnen, als ik nog een keer tover buiten hogwarts word het een reis richting askaban.. Ik probeerde m'n zus te vervloeken in haar slaap (bloos)}


    [heb ik ook al eens gebrobeert alleen was ik zo stom om mijn potlood te pakken in plaats van mijn toverstok. Ja twas donker eh !]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    [heb ik ook al eens gebrobeert alleen was ik zo stom om mijn potlood te pakken in plaats van mijn toverstok. Ja twas donker eh !]


    {Indeed, van de waarschuwing hielt ik in elk geval wat over, ik heb de uil die hem heeft bezorgt gevangen (wbw)}

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 14:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    {Indeed, van de waarschuwing hielt ik in elk geval wat over, ik heb de uil die hem heeft bezorgt gevangen (wbw)}


    [en ? Leeft ie nog?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'