• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    Jake


    Zelf zakken ik ook neer op een stoel (degene naast Lily) en zie dat James naast me gaat zitten, als snel zie ik ook Madame Rosmerta op ons aflopen, bij elke stap bewoog haar krullige haar tesamen met haar pas en vroeg bij onze tafel aangekomen of we iets wilden bestellen, ik hoorde Lily algauw een boterbier bestellen en James en ik zeiden bijde tegelijkertijd 'Een boterbiertje' en lachten toen alletwee kort.


    Lily

    Niet veel later kwam madame Rosmerta terug, met een dienblad vol boterbier in haar handen. Ik bedankte haar, betaalde ('ik heb niet genoeg geld, jongens, jullie moeten een beetje bijleggen!') en nam gelijk een verfrissende slok.
    'Aah,' zei ik genietend en ik zette het bier weer op tafel neer. 'Altijd lekker, zo'n opkikkertje.'
    Vlug - zonder dat iemand het merkte (hoopte ik) - wierp ik een zijdelingse blik op Jake.
    Gawd. Ik kon hem maar met één woord omschrijven: hot.



    [whaha lol, maakt niet uit :P je bent iig ingesprongen!]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 16:36 ]

    {WAAROM moet zo'n uitwisseling zo duur zijn? WHY!?!? Voor een jaar highschool in engeland ben je.. $6.950 euro kwijt.. }


    Jake

    Zelf leg ik het reserende geld bij, samen had ik toch genoeg geld om uit te geven, ik was niet heel erg rijk maar had in elk geval voldoende geld. En neem een slok van het boterbier waneer Madame Rosmerta terug keerde met een dienblad vol boterbier.


    Don't be like the rest of them, darling

    [kan er vandaag ni meer op :( mn ma komt sebiet thuis. Kkan morgen om 13uur maar weer online :( K overleef da ni !]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [WHUT. Uitwisselingen zijn altijd duur.. helaas :P]

    Lily

    De anderen legden ook wat geld bij, preies genoeg zodat we allemaal ons bier konden betalen.
    Ik nam opnieuw een slok en liet mijn ogen door de kroeg heenglijden. Mijn zus Hermione was allang afgestudeerd, maar toch zat ze daar in het hoekje van de Drie Bezemstelen. Ze blikte mijn kant op en ik zwaaide. Vrolijk zwaaide ze terug en toen draaide ze zich weer terug naar de onbekende man, waarmee ze een geanimeerd gesprek voerde.

    Eevee schreef:
    (...)

    Shenae Witchsinner
    'Ach, je hebt mij om je te beschermen.' grijnsde Bam en hielp me omhoog. Maar weer naar een uil vrije plek gaan dan?' lachtte hij en ik knikte. 'Lijkt me slim, het meer?' probeerde ik. Ik haakte mijn arm in de zijne en wachtte af.


    Brandon 'Bam'
    Ik knikte en arm in arm liepen we de trap weer af. Na een heel aantal gangen stonden we op de binnenplaats en konden we doorlopen naar het meer. Meteen liet ik me op het gras vallen en liet ik de grassprieten door mijn vingers glijden. De zon scheen nog altijd hoog in de lucht en de warme zonnestralen verwarmden mijn huid. 'ik hou van dit weer.' mompelde ik met gesloten ogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aragog schreef:
    (...)
    Elisabeth
    Ik legde mijn hand op zijn wang, en duwde zijn hoofd zachtjes zodat hij me aankeek. ''Geloof me.'' zei ik, en glimlachte even.
    Ik drukte mijn lippen kort op de zijne, en plantte nog een zacht kusje op zijn wang.


    Anthony 'Antz'
    Ik glimlachte en trok haar naar me toe. Mijn Voeten die nog altijd op de vensterbank stonden sloeg ik km haar heen. 'Dankje.' ik drukte een kus op haar slaap. Ik geloofde haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    Gelukkig kwamen we al gauw aan bij het meer. Het was hier zo rustig, maar toch erg levendig. Brandon liet zich in het gras vallen en sloot zijn ogen om gevoelig met zijn handen door het gras te gaan. 'Ik hou van dit weer.' mompelde hij. 'Ik weet het, het is zo gelukzalig.' Fluisterde ik er achter aan. Ook ik liet me naast Bam in het gras vallen en sloot mijn ogen. De warmte drong lekker door tot diep in mijn botten. Dit was het weer waar iedereen naar verlangde.


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    (...)

    Anthony 'Antz'
    Ik glimlachte en trok haar naar me toe. Mijn Voeten die nog altijd op de vensterbank stonden sloeg ik km haar heen. 'Dankje.' ik drukte een kus op haar slaap. Ik geloofde haar.

    Elisabeth
    Ik glimlachte, en sloeg mijn armen rond zijn middel. Mijn hoofd leunde tegen zijn borstkas, en ik luisterde naar zijn ademhaling.
    De volgende paar minuten waren enkel stilte.
    Maar het was een aangename stilte. We waren beiden verzonken in onze gedachtengang, niemand die ons stoorde.
    Ik frunnikte wat aan de zoom van zijn shirt, en zuchtte gelukzalig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    [WHUT. Uitwisselingen zijn altijd duur.. helaas :P]

    Lily

    De anderen legden ook wat geld bij, preies genoeg zodat we allemaal ons bier konden betalen.
    Ik nam opnieuw een slok en liet mijn ogen door de kroeg heenglijden. Mijn zus Hermione was allang afgestudeerd, maar toch zat ze daar in het hoekje van de Drie Bezemstelen. Ze blikte mijn kant op en ik zwaaide. Vrolijk zwaaide ze terug en toen draaide ze zich weer terug naar de onbekende man, waarmee ze een geanimeerd gesprek voerde.


    {Indeed.. En dat is dan alleen het verblijf daar, daarnaast komt de reis naar engeland er nog bij, extra kosten zoals zakgeld om dingen te kopen moet je ook nog zelf betalen... Ik ga een baan zoeken en dan wil ik in elk geval op zomerkamp/zomerschool Ja, noem me maar gek ik wil in de zomer naar school XD naar engeland.. Lijkt me leuk om allemaal mensen te ontmoeten daar ^^}

    Jake

    Als ik Lily zie zwaaien kijk ik vanuit mijn ooghoek naar het meisje waar ze naar zwaaide, waarschijnlijk was het een friend of familie, en ik besloot dat het er toch niet toe deed en nam nog een slok botterbier die ik halfleeg in mijn hand had en vind de blik van James op die ik eerder al had betrapt op in zijn ooghoeken naar Chaty zat te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [yeeeaah weekend xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bored]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [weekend? Weekend voor 1 dag zul je bedoelen.. ik moet zondag werken -.-']

    Lily

    Ik dronk, met mijn linkerhand, de laatste slokken uit mijn beker, terwijl mijn rechterhand verstopt zat onder de tafel en rustte op de bank waar we op zaten. Ik voelde mijn vingers lichtjes tegen Jake's been drukken. Durfde ik mijn hand erop te leggen, gewoon om hem te pesten?
    Ik glimlachte zacht, maar durfde mijn hand niet op zijn been te plaatsen.
    'Zullen we zometeen de regels overtreden?' grijnsde ik. 'Ik heb wel zin in wat avontuur.'

    Cathy
    Er ontstond constant oogcontact tussen mij en James. Nu voor de zoveelste keer, en met een kleine glimlach rond mijn lippen wendde ik mijn blik af, en keek naar mijn handen, die om het glas boterbier heen warwen geklemd.
    Ik dronk de laatste slokken in één teug leeg, en luisterde aandachtig naar het voorstel van Lily. ''Klinkt goed.'' grijnsde ik. ''Wat had je in gedachten?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lily

    'Klinkt goed!' grijnsde Cathy met een grijns die ik maar al te goed kende.
    'Wat had je in gedachten?'
    'Eigenlijk,' grinnikte ik even en ik duwde het glas een stukje van me af. 'Eigenlijk had ik nog niets in gedachten. Ik had gehoopt dat jullie met een leuk en ongewoon voorstel zouden komen.'
    Ik liet mijn linkerwenkbrauw uitdagend op en neer gaan.

    Jake

    'Het krijsende krot?' Stelden James en ik tegelijkertijd voor, zelf waren we één keer binnen geweest, het stond er vol spinnenwebben en oude tafels, stoelen bedden.. Ongeveer hetzelfde wat je in een normaal huis vond. Maar dan zouden we wel eerst terug moeten naar zweinstein, want daar bevond zich de ingang.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling