• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    LostMagic schreef:
    (...)

    [en ? Leeft ie nog?]


    {jep, vanochtend nog een genezend groen bewegend drankje en een gigantische lepel naar m'n beste vriendin gestuurd ^^ ze is ziek en kon niet naar school.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    ShallNotPass schreef:
    (...)

    {jep, vanochtend nog een genezend groen bewegend drankje en een gigantische lepel naar m'n beste vriendin gestuurd ^^ ze is ziek en kon niet naar school.. }


    [kvraag me af ... bestaat er een spreuk om niet te hoeven leren en toch alle vragen juiste te hebben xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    [kvraag me af ... bestaat er een spreuk om niet te hoeven leren en toch alle vragen juiste te hebben xd]


    {ohh.. Wacht! *pakt een heel zwAar spreuken boek uit de kast*}


    Don't be like the rest of them, darling

    [wacht geduldig]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ik zal zometeen reageren! Ik ga eerst ff douchen.]

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    'Niet echt veilig.' lachte Shenae. 'Ach, je hebt mij om te beschermen.' grijnsde ik en stond op om haar vervolgens overeind te helpen. 'Maar weer naar een uil vrije plek gaan dan?' vroeg ik lachend.


    Shenae Witchsinner
    'Ach, je hebt mij om je te beschermen.' grijnsde Bam en hielp me omhoog. Maar weer naar een uil vrije plek gaan dan?' lachtte hij en ik knikte. 'Lijkt me slim, het meer?' probeerde ik. Ik haakte mijn arm in de zijne en wachtte af.


    ' Nyctophilia '

    Wat was de laatste reactie van Anthony? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [hahah ik ging dus zo douchen. Toen was ik klaar en ging me klaarmaken voor rijles, blijk ik ineens geen les te hebben, lol. Zit ik maar voor niks te wachten x'D]

    Lily Fay Granger

    'Ik vind het goed,' antwoordde hij glimlachend.
    'Mooi,' lachte ik vrolijk terug.
    Met zijn allen liepen we richting de Drie Bezemstelen. Ik hield wel van een drankje, vooral van het romige Boterbier.
    Ik duwde de deur open, liet de anderen voor en manouvreerde toen soepel tussen de tafeltjes door. Ik koos er eentje bij het raam en ging met een plof zitten.
    Madame Rosmerta, met haar lange, krullerige haar, kwam op ons aflopen, met een ganzenveer en een notitieblokje in haar hand.
    'Willen jullie iets bestellen?'
    Ik knikte. 'Doe mij maar een Boterbiertje.'

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ze pakte mijn hand en ik knikte. Als alles fout zou lopen en ik echt in Azkaban zou komen, zou ik wel weer ontsnappen. Mijn moeder was immers ook ontsnapt en die loopt nou ook nogsteeds op vrije voeten. Toch zag ik op tegen de komende paar dagen, dat het nieuws uit zou komen. Iedereen zou iemand beschuldigen en na mijn hysterische bui van daarnet, zouden vast alle ogen op mij zijn gericht. NIet dat ik ze ongelijk zou geven. als ik in hun schoenen zou staan zou ik mezelf ook verdenken. en daarbij had ik het nog echt gedaan ook.


    Ajb Aragog !


    ' Nyctophilia '

    Jessiiicaa schreef:
    [hahah ik ging dus zo douchen. Toen was ik klaar en ging me klaarmaken voor rijles, blijk ik ineens geen les te hebben, lol. Zit ik maar voor niks te wachten x'D]

    Lily Fay Granger

    'Ik vind het goed,' antwoordde hij glimlachend.
    'Mooi,' lachte ik vrolijk terug.
    Met zijn allen liepen we richting de Drie Bezemstelen. Ik hield wel van een drankje, vooral van het romige Boterbier.
    Ik duwde de deur open, liet de anderen voor en manouvreerde toen soepel tussen de tafeltjes door. Ik koos er eentje bij het raam en ging met een plof zitten.
    Madame Rosmerta, met haar lange, krullerige haar, kwam op ons aflopen, met een ganzenveer en een notitieblokje in haar hand.
    'Willen jullie iets bestellen?'
    Ik knikte. 'Doe mij maar een Boterbiertje.'


    Jake


    Zelf zakken ik ook neer op een stoel (degene naast Lily) en zie dat James naast me gaat zitten, als snel zie ik ook Madame Rosmerta op ons aflopen, bij elke stap bewoog haar krullige haar tesamen met haar pas en vroeg bij onze tafel aangekomen of we iets wilden bestellen, ik hoorde Lily algauw een boterbier bestellen en James en ik zeiden bijde tegelijkertijd 'Een boterbiertje' en lachten toen alletwee kort.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jennifer
    'Fuck nee!' roep ik en val bijna van de bank af. Gelukkig kan ik me nog net vastgrijpen aan Nathan's arm en beland ik zo niet op de grond. Wat anders een heel komisch zicht zo zijn voor de Slytherins. 'Als jullie dat doen bega ik een moord.' grom ik en wil het liefst van al weglopen.
    Oke misschien is dat dan wel weer een beetje over-reacting maar serieus? Ze weten dat ik niet wil vliegen en toch willen ze me het leren. Ik leg mijn armen op tafel en laat mijn hoofd erop vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eevee schreef:
    (...)

    Ajb Aragog !

    Thanks! ;D

    Anthony 'Antz'
    Ze pakte mijn hand en ik knikte. Als alles fout zou lopen en ik echt in Azkaban zou komen, zou ik wel weer ontsnappen. Mijn moeder was immers ook ontsnapt en die loopt nou ook nogsteeds op vrije voeten. Toch zag ik op tegen de komende paar dagen, dat het nieuws uit zou komen. Iedereen zou iemand beschuldigen en na mijn hysterische bui van daarnet, zouden vast alle ogen op mij zijn gericht. NIet dat ik ze ongelijk zou geven. als ik in hun schoenen zou staan zou ik mezelf ook verdenken. en daarbij had ik het nog echt gedaan ook.

    Elisabeth
    Ik legde mijn hand op zijn wang, en duwde zijn hoofd zachtjes zodat hij me aankeek. ''Geloof me.'' zei ik, en glimlachte even.
    Ik drukte mijn lippen kort op de zijne, en plantte nog een zacht kusje op zijn wang.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoe kan ik het beste inspringen met Cathy? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [maakt niet zoveel uit eigenlijk! Zeg ook dat je boterbier gaat bestellen of kom met een cool idee met wat we zouden kunnen doen(a)]

    [Tehehee oké, dankje ;D]
    Cathy
    ''Voor mij ook een boterbier, alstublieft.'' glimlachte ik, en tikte met mijn tagels op het tafeltje. Ik zat tegenover het drietal, en keek ze stuk voor stuk aan. ''Dus..'' mompelde ik, en keek een beetje rond. Het was druk.

    [Haha sorry, meer kwam er niet uit.. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''