• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Shenae Witchsinner
    'Ja, vind je ons geen leuk koppel?' vroeg Bam met een grote glimlach op zijn gezicht en sloeg zijn arm om mijn schouder. 'Waar wil je nou heen, Bam?' vroeg ik lachend, mijn aandacht niet meer aan mijn goede vriend bestedend. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en wachte rustig af. De Slytherins lachtten ons nog steeds uit en ik sloeg mijn ogen neer. Nu snapte ik er helemaal niets meer van!


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ik knikten en samen liepen we de trappen af naar de kelders. Het was aardig druk in de common room maar het was zoals gewoonlijk niet moeilijk te doen om een Plekje voor het vuur te regelen. Dat was nou een van de redenen dat ik het totaal niet erg vond dat mensen bang voor me waren. Draco zat in een ban de grote stoelen en keek niet op of om toen om toen erbij kwamen zitten. 'Goed werk hoor. Wees trots op jezelf.' hij had duidelijke het nieuws over Jay al gehoord.

    Elisabeth
    ''Goed werk hoor. Wees trots op jezelf.'' zei Draco, en ik balde mijn vuisten om hem niet ter plekke te vervloeken. Ik knikte stijfjes. ''Dankjewel, Draco.'' wist ik uit te brengen, en perste er een glimlachje uit. Mijn knokkels waren inmiddels wit geworden, en ik vestigde mijn blik op het knisperende vuur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Zachtjes kneep ik even in Lizz haar bovenbeen als teken dat ze kalm moest blijven. 'Hij meent er
    Toch niks van.' verluisterde ik haar toe. 'ik bedoel, ik zie de krantenkoppen van morgen al voor me. -Jongen omgebracht in hogwarts door dodelijk vloek.' ging Draco verder. Kwaad keek ik hem aan. 'je had gewoon graag gewild dat de lord jou in vertrouwen had genomen voor deze opdracht.' siste ik en stond op om vervolgens weg te lopen naar de jongensslaapzaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik slaakte een geërgerde zucht naar Draco toe. ''Waar heeft die last van?'' mompelde hij, en ik keek hem verbaasd aan. Ik nam de moeite niet om op hem te reageren. Anthony was belangrijker, véél belangrijker dan Draco. Aarzlend stond ik op en liep naar de jongensslaapzaal.
    Ik deed de deur open, en keek voorzichtig naar binnen. ''Antz?'' begon ik zachtjes, en liet mijn ogen door de zaal glijden. ''Moet ik je alleen laten?'' vroeg ik hem voor de zekerheid toen ik hem had gevonden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon 'Bam'
    Shenae vroeg aan me wat ik wilde gaan doen en sloeg vervolgens haar ogen neer toen iedereen nogsteeds lachte. Ik rolde even met mijn ogen. 'trouwens, wat is er mis met Shen, ik bedoel knapper als haar ga jij echt niet krijgen hoor.' ik stond op en trok Shenae mee uit de Great Hall. Weg van al die maffe mensen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz'
    Ik had mezelf op het raamkozijn gezet en Raven had zijn kop tegen mijn borst gelegd. Lizz kwam binnen en vroeg of ze me alleen moest laten, maar ik schudden mijn hoofd. 'Lizz.' zei ik aarzelend en ik keek haar niet aan. Inplaats daarvan keek ik naar buiten. 'Het is een kwestie van tijd dat ze erachterkomen dat ik het heb gedaan. Dan word ik van school gestuurd en zit ik voor de rest van mijn keven in askaban.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nathan Crawford
    'Trouwens, wat is er mis met Shen, ik bedoel knapper als haar ga jij echt niet krijgen hoor!' riep Bam naar me, of naar de andere mensen, maar ik wist wel zeker dat het naar mij gericht was. 'Ha-ha, loser!' lachte ik en zag ze de Great Hall uitlopen. 'Ik heb honger,' zei ik maar.


    ' Nyctophilia '

    Elisabeth
    Hij schudde zijn hoofd, en dat was voor mij een teken om verder te lopen en bij hem te gaan staan. Terwijl ik tegen de muur naast hem leunde, luisterde ik zwijgend.
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, Antz.. Dumbledore heeft Snape als professor, en Draco loopt er toch ook nog rond? Luister, mensen weten maar al te goed dat je geen keuze had, en nooit zal hebben. En al kóm je in Azkaban, dan kom je er snel genoeg uit. Geloof mij maar. En er is altijd een mogelijkheid om te ontsnappen.'' dat laatste voegde ik er schouderophalend aan toe. Ik liep naar hem toe, en pakte zijn hand vast. ''We komen er wel uit.''

    [Ik ga rond 4 uur weg, en ben dan afwezig tot zeker 11 uur..]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Witchsinner
    Waarom lachtten ze nou, vroeg ik mezelf af. 'trouwens, wat is er mis met Shen, ik bedoel knapper als haar ga jij echt niet krijgen hoor.' Riep Brandon terug, voor hij opstond en me mee de Great Hall uit nam. Hij sniftte. Een flauwe glimlach verscheen op mijn gezicht. Waar gingen we eigenlijk heen? Ik herkende deze gangen niet echt. 'Bedankt, Bam, als ze zo gaan lachen voel ik me alleen maar suf en dom en stom en ongemakkelijk,' zuchte ik zacht.


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Ze pakte mijn hand en ik knikte. Als alles fout zou lopen en ik echt in Azkaban zou komen, zou ik wel weer ontsnappen. Mijn moeder was immers ook ontsnapt en die loopt nou ook nogsteeds op vrije voeten. Toch zag ik op tegen de komende paar dagen, dat het nieuws uit zou komen. Iedereen zou iemand beschuldigen en na mijn hysterische bui van daarnet, zouden vast alle ogen op mij zijn gericht. NIet dat ik ze ongelijk zou geven. als ik in hun schoenen zou staan zou ik mezelf ook verdenken. en daarbij had ik het nog echt gedaan ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    ik glimlachte en pakte vrolijk haar hand beet en begon ermee tussen ons in te zwaaien. 'Je moet je niets van die sukkels aantrekken. Je staat hoger als dat.' Lachte ik vrolijk, terwijl ik haar meenam naar de uilenvluigel. Ik wist niet waarom, maar het was de eerste plek die in me opkwam.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ "Je staat horen als dat?" & dat mag betekenen? ^^]


    ' Nyctophilia '

    [DAt heet nou Typtifus! =D
    Oke, nee het moet ''Je staag hoger als/dan dat'' zijn ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Shenae Witchsinner
    Hij glimlachtte lief en paktte mijn hand vast en ik verstrengelde mijn vingers met die van hem. Hij begon er vrolijk mee te zwaaien. 'Je moet je niets van die sukkels aantrekken. Je staat hoger als dat.' Lachtte hij. Ik gniffelde kort, 'Thank you, Bammetje,' grinnikte ik. Brandon wist precies waar we heen gingen, terwijl ik nog steeds aan het puzzelen was.


    ' Nyctophilia '

    Summer Liz Weasley.

    Ik was bij Jennifer en Nathan aan tafel gaan zitten en had een broodje gepakt, aangezien ik stervende honger had. Opeens schreeuwde Nathan door de Great Hall: "YO, BRANDON! Doe jij het tegenwoordig met Shenae?" Stiekem moest ik toch wel moeite doen om mijn lachen in te houden. Ik kende hem niet zo goed, maar volgens mij was het wel een aardige jongen. En met een brede grijns keek ik op en vroeg aan Jennifer: "Wat heb je straks?" Ze keek me aan en antwoordde: "Je verwacht toch niet van me dat ik naar de les ga he?" Ik rolde met mijn ogen en pakte mijn rooster uit mijn tas. Ik had een blokuur Potions en besloot toen dat ik ook maar niet ging. Ik kon Snape echt niet uitstaan en ik was er best goed in, dus één lesje missen zou niet erg zijn. "Ik denk dat ik ook maar niet naar de les ga. Jullie al plannen?" En ik keek Jennifer aan. Ze schudde van nee en ook Nathan leek nu te luisteren. Ik dacht na en had toen een idee. "Jen, lijkt het je een idee dat Nathan en ik je gaan leren vliegen?" En grijnzend keek ik haar aan, ook Nathan begon te grijnzen. Ik zag de geschrokken blik in haar ogen, maar voordat ze iets kon zeggen riep Nathan: "Doen we!"


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8