• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    * ik eis ook een foto !!*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Hupellend deed ik de grote lasagna erin. Er was ook genoeg voor de slapende bambi's C:


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Ik kreeg superveel tweets, de fijnste haalde ik eruit en daarop antwoordde ik. Een iemand zei:

    Do you have a girlfriend #AskNate

    Wat moest ik daar nu op antwoorden?


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik zuchte even en klikte dan maar even twitter aan ik had een paar leuke tweets gekregen, ik lachte om een paar en zag toen nog eentje van mijn ex "Heey sweetie please let's talk i love you xS" ik zuchte en verwijderde de tweet.. "Ga toch weg" mommepelde ik zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan


    Ik zag aan Edward zijn gezicht dat hij niet zo happy was.
    'Is er wat?' vroeg ik hem.
    Ik antwoordde op die tweet: @RomyTW There is a girl I like...

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 17:45 ]


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    'Is er wat?' vraagt Nathan, ik schud mijn hoofd "Niet echt gewoon mijn ex die me niet met rust laat ik word er echt helemaal gek van" zeg ik zuchtend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Ow, dat is niet zo fijn.' zeg ik begrijpend.
    'Laten we straks wat muziek maken, dat zal wel helpen.' bied ik aan.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik knik "Goed plan, ik hou van muziek daar word ik altijd heel rustig van" zeg ik en reageer nog snel op een tweet van mijn beste vriendin.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Oke, ik werk nog even deze ask Nate af en dan ga ik om mijn gitaar.'

    The #AskNate is done for today! Maybe I'll do another one tomorrow. Bye tweople.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik knik en sluit dan mijn computer af en breng hem snel naar boven samen met mijn koptelefoon. Ik zie dat Hayden nog lekker ligt te slapen en geef haar een kusje op haar voorhoofd. En loop dan weer langzaam naar de woonkamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik meld mij af en leg de iPad op de salontafel. Ik loop naar boven en haal mijn gitaar en schetsboek, daar teken ik in en schrijf ik stukjes tekst op van liedjes die ik maak.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik ga weer zitten in een stoel en wacht tot Nathan komt, ik kijk nog even snel op wat blad muziek van een stuk dat ik zelf an het maken was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik ging naar beneden en daar zat Edward in een stoel. Ik zette mij naast hem en vroeg: 'Dus, wat voor lied gaan we schrijven voor de meisjes?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik haalde mijn schouders even op "Ik weet niet doen we met zang of zonder" vraag ik ten eerste.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Ik zou met zang doen, kunnen we echt persoonlijk gaan.'


    Allting handlar om relativitet