• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Wow, chillax meisjes, we zijn hier nog maar net, straks is er al een bitchfight.' Ik stond recht en liep richting de keuken. 'Ik zal wel even wat te drinken halen, en dan proberen we eruit te komen, oke.'

    * Flower, zie gewoon dat je regelmatig kan schrijven anders is het redelijk lastig omdat we dan soms vastzitten. En als je weggaat ofzo voor een tijdje, laat dan even weten, dan kan je op die moment in het verhaal slapen of even naar stad (of in het ziekenhuis liggen ;p)*


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik deed de deur weer dicht en keek naar de twee meisjes, ik liep langs ze heen en liep richting de keuken net zoals Nathan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'What the hell is zei kinderachtig' mopperde ik tegen Edward.


    Pretty is just a pretty word.

    Sophie.

    'What the hell' mopperde ik alleen achterlatend in de woonkamer.


    Pretty is just a pretty word.

    dat praten met edward kon niet want hij liep weg. OEPS :W vergeet dat ff xd


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Waar is Hayden eigenlijk?' vroeg ik nieuwsgierig aan Edward toen ik ice tea uit de frigo haalde.


    Allting handlar om relativitet

    Munther schreef:
    Nathan

    'Wow, chillax meisjes, we zijn hier nog maar net, straks is er al een bitchfight.' Ik stond recht en liep richting de keuken. 'Ik zal wel even wat te drinken halen, en dan proberen we eruit te komen, oke.'

    * Flower, zie gewoon dat je regelmatig kan schrijven anders is het redelijk lastig omdat we dan soms vastzitten. En als je weggaat ofzo voor een tijdje, laat dan even weten, dan kan je op die moment in het verhaal slapen of even naar stad (of in het ziekenhuis liggen ;p)*
    (Hier heb ik geen probleem mee. Maar het lijkt alsof jullie mij dwingen om iets te posten of mijn prive leven te zeggen aan jullie)

    *Hehehehee FRIGO XD*


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik kijk Nathan aan "Ze voelde zich niet zo lekker dus ze wou even op bed blijven" zeg ik hem en pak alvast wat glazen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    LovelyLonely schreef:
    (...)(Hier heb ik geen probleem mee. Maar het lijkt alsof jullie mij dwingen om iets te posten of mijn prive leven te zeggen aan jullie)


    *Prive leven? Huh? ben niet mee denk ik.. En jaaa Sexystyles, FRIGO rules! BELGIE BOVEN! ;p*


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Jongens, lukt het?!' gil ik naar de jongens. Ik haatte alleen zijn echt af en toe.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Oei, hopelijk wordt ze niet erg ziek ofzo. Ahja btw, ik ben verhuisd naar Sophie's kamer, ze lag anders alleen.'


    Allting handlar om relativitet

    Nathan

    Ik hoorde Sophie gillen en ik lachte eens naar Edward. 'Meisjes' lachte ik, en ik liep met 4 glazen ice tea naar de woonkamer.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik lachte even op zijn opmerking "We hadden het gemerkt" zeg ik, ik hoorde Sophie gillen "Meisjes" lachte hij, ik lachte even mee en we liepen weer naar de woonkamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Het eerste wat me opviel was dat Nathan vier glazen had.
    'Hoezo 4 glazen? We zijn maar met drie?' grinnikte ik.

    *Flower rende naar boven C:*


    Pretty is just a pretty word.