• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    'Ja, ik dacht voor die nieuwe, maar die is al gevlucht dus?' Ik porde Sophie en lachte eens: 'Zit jij daar voor iets tussen?'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik ging met een plofje zitten in een grote stoel met dikke kussens en nam een slok van mijn glas Ice Tea.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    * Zit jij daar voor iets tussen? wat betekend dat xd*

    Sophie.

    Lachend spartelde ik als een vis heen en weer. 'Edward, red me dan' gilde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    *Ik bedoelde; misschien ben je een beetje bitchy tegen haar (grappig bedoeld, niet grof)*

    Ik kietelde Sophie en ze riep om hulp, maar Edward zat genietend naar ons te kijken en dronk eens van zijn Ice Tea


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Ik ben geen bitch. Ze verdiende het gewoon' grinnikte ik lachend.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward

    "Sorry Sophie ik ben te moe" zeg ik en leun achterover en sluit even mijn ogen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik lachte om Edward, ik mocht die jongen echt. Volgens mij zouden wij goeie vrienden worden. Sophie probeerde steeds te ontsnappen maar het lukte haar niet. Ik wist niet hoe het kwam, maar opeens was mijn gezicht superdicht bij dat van Sophie. Ik keek in haar ogen en ik voelde mijn wangen rood kleuren.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Nathan's adem streelde mijn gezicht. Met een klein onzeker glimlachje keek ik in zijn ogen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Er verscheen een glimlach rond Sophie's lippen. Ik hield mijn hoofd op dezelfde hoogte, maar keek even opzij om naar Edward te kijken. Hij had zijn ogen dicht. Ik draaide me weer naar Sophie en kuste haar op de mond.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Even was ik verstijfd door Nathan's lippen. Het was een een fractie van een seconde. Ik zoende Nathan terug. Dit voelde goed. Zijn lippen op de mijne.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik deed net mijn ogen weer open toen Nathan Sophie kuste "Oh please guys kan dat ergens anders" zeg ik lachend en keek ongemakkelijk weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik hoorde Edward op de achtergrond en knalrood draaide ik mij weg van Sophie.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Niet wetend wat ik moest zeggen keek ik naar Edward. 'Wie maakt het eten vanavond? Het etentje moeten we maar uitstellen als iedereen weer beter is' mompelde ik om van ander onderwerp te veranderen.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Jullie hadden toch geen avond eten gekocht" herinnerde ik me opeens weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Koken? Maar we hebben helemaal geen eten voorzien!'
    Ik keek op mijn horloge. 17.14.
    'Kak, de winkels zijn bijna gesloten, kom op!'
    En ik trok Sophie recht.
    'Ga je mee Edward?'


    Allting handlar om relativitet