• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (Ik weet niet hoelaat het is maar vanavind in de rpg begint het project. Op ieders nachtkastje licht dan een envelop met daarin de volgende brief.:
    Beste {naam},
    Bij het boeken van deze vakantie is er door jouw ouders een project aan gekoppeld dat je vanaf morgen zult gaan uitvoeren samen met de groep. Iedere 2 dagen komt er een opdracht, die voor morgen luid":
    Uithoudingsvermogen.


    Dit is een hint, bedenk maar wat jullie er mee doen.


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Nathan

    Ik werd wakker en nam mijn gsm om te kijken hoe laat het was. 16.48 ohnee, ik was in slaap gevallen toen ik mijn koffer ging leegmaken! Ik sprong mijn bed uit maar voelde een pijnscheut door mijn voet heen gaan. Ik bleef even staan om gewend te raken aan de pijn en liep toen het huis door. Waar was iedereen?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 11:59 ]


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    We waren al een uurtje in het ziekenhuis en het was nu 16:48. Hmm, dat etentje zou maar een andere dag moeten.. Er kwam een dokter aangelopen. 'Flower moet rust en jullie mogen niet op bezoek.' Na heel wat geprotesteerd te hebben werden we uiteindelijk weggestuurd. Fijn, wat een begin van de vakantie. Flower lag in het ziekenhuis, Hayden lag ziek op bed en nu moesten we terug naaar huis. We liepen terug naar de Villa en deden de deur open.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Opeens ging de deur open. Sophie en Edward kwamen binnen. 'Waar waren jullie?' vroeg ik, terwijl ik ze achterdochtig aankeek.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Na we het ziekenhuis waren uitgestuurd gingen we weer terug naar de villa 'Waar waren jullie?' vraagt Nathan, ik zucht "Ziekenhuis" zeg ik en ga zitten op de bank.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    'Er was een nieuw meisje en Edward prikte in mijn zij op de trap toen stoottte ik Flower dus aan en viel ze van de trap en zijn we naar het ziekenhuis gegaan waar ze nu is' ratelde ik aan 1 stuk door.


    Pretty is just a pretty word.

    Flower


    Ik doe mijn ogen open. Die Sophie. Ze mocht me al niet vanaf het begin. Ze deed het gewoon expres. Ik zal er wel iets laten zien. Ik sta op. Met vreselijke hoofdpijn. Ik wankel naar buiten en hou een taxi aan. 'Hollywood straat alstublieft' Zeg ik. Ik was nog steeds in die belachelijke ziekenhuis outfit. Gellukig had ik daaronder gewoon gewone kleren aan. Ik betaalde de Taxi chauffeur netjes en belde aan.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 12:57 ]

    Nathan

    'Ziekenhuis? Huh, vertel me alles eens op het gemak.' We liepen naar de woonkamer waar we ons in de zetels ploften en Sophie en Edward mij alles konden vertellen.

    (Ik ga even eten, ben binnen +/- 15min terug)


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Edward, doe jij de deur open?' commandeerde ik hem met een lief glimlachje en ging naast Nathan zitten. Het voelde vertrouwd bij hem.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik knikte naar Sophie en liep langzaam richting de deur. Ik pak de klink vast en doe de deur open waar ik Flower ziet staan "Huh Flower wat doe jij hier nou de dokter zei dat je moest blijven" zeg ik tegen haar een beetje verward.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    De bel ging en Edward ging open doen. Sophie kwam naast me zitten en toen ik moest me inhouden om mijn arm niet rond haar schouders te leggen.

    Er kwam een meisje binnen en ik vermoedde dat zij het nieuwe meisje moest zijn.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Verbaasd keek ik naar Flower. Wat the hell deed zij hier? 'En wat doe jij hier dan wel niet? Je lag in het ziekenhuis, ben je al beter?'


    Pretty is just a pretty word.

    Flower


    Edward deed de deur voor mij open. Ik zij heb niet eens gedag en liep metteen verder naar sophie die mij verbaasd aan keek. 'En wat doe jij hier dan wel niet? Je lag in het ziekenhuis, ben je al beter?' 'Je bent mijn moeder niet, Ik mag hier zijn, Waarvoor ben ik anders hier natoe gestuurd'

    Sophie.

    'Even kalm, wil je?' zei ik arrogant en ging voor haar staan. Je lag bewusteloos op de grond, wees blij dat we je naar het ziekenhuis stuurden. Was daar maar gebeleven' snauw ik haar af.


    Pretty is just a pretty word.

    Flower


    'Even kalm, wil je?' zei z3 arrogant en ging voor me staan. 'Je lag bewusteloos op de grond, wees blij dat we je naar het ziekenhuis stuurden. Was daar maar gebeleven' snauwt ze me af. 'Ik was liever daar blijven liggen hoor. zou je misschien Ietjes naar achter willen gaan, het begint hier al te stinken' Zeg ik net zo arrogant terug. En loop langs haar heen naar boven.