• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:48 ]


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Edward
    "Hey van mij mocht je naar benden" zeg ik verontwaardigt maar lach daarna toch "Maar wat wil jij doen" vraag ik dan snel erachteraan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Hmmm, even denken, ik heb mezelf voor genomen om jou niet meer te zoenen, dus dat is al geen optie meer' zeg ik hem plagend en kriebel hem in zijn buik. 'jij bent altijd zo lekker warm' zeg ik hem lachend en kruip nog dichter tegen hem aan

    Edward
    "Maar daar was ik het niet mee eens" zeg ik lachend en klem mijn armen nog wat dichter om haar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'O, dus meneer moet het ook eens zijn met mijn beslissingen' ik ga recht overeind zitten en kijk hem lachend aan. 'Dus meneer de dokter wil nog wel met mij zoenen, maar dan heb je pech' zeg ik hem speels en probeer heel serieus te kijken.

    Edward
    "Oh dus mevrouw wilt mij niet zoenen" vraag ik haar en leun op mijn ellebogen terwijl ik haar aankijk met mijn onweerstaanbare 'Sexy look'.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ach, hou je kop' zeg ik hem maar kan mijn lach niet inhouden als ik naar hem kijk en pak zijn gezicht vast en zoen hem op zijn mond terwijl ik boven op hem ga liggen.

    Edward
    Ik lach even en kus haar terug en leg mijn handen op haar heupen terwijl ze op me gaat liggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik haat jou nu al, ik kan jou gewoon niet weerstaan erg he, en je weet ook gewoon hoe je mij makkelijk kan bespelen, maar ik denk dat ik maar eens de kopjes naar beneden ga brengen' zeg ik plagend tegen hem.

    Edward
    Ik kijk haar even aan "Nou kom op die kopjes kan je ook nog wel in de ochtend wegbrengen ze zullen er nog steeds staan" zeg ik lachend en druk wat kusjes in haar nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat wil je nou dan' vraag ik hem plagend en ga met mijn handen door zijn haren heen, we kunnen natuurlijk ook gezellig naar beneden gaan' zeg ik hem plagend en tik hem op zijn neus.

    Edward
    "Nog slechter idee" zeg ik lachend en druk een kus op haar mond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'O, ik snap het al, als we naar beneden gaan ben je bang dat je mij niet meer voor je eigen hebt, dan ben je bang ik er met nathan vandoor ga, ach arme jongen niet zo jaloers zijn he' plaag ik hem en ga met mijn handen over zijn borst heen.

    * Sorry sorry sorry ;o ik heb morgen examen beeld en moest nog heel wat knutselen dus was het topic helemaal vergeten! Nu ben ik er weer hoor :D *


    Allting handlar om relativitet

    Munther schreef:
    * Sorry sorry sorry ;o ik heb morgen examen beeld en moest nog heel wat knutselen dus was het topic helemaal vergeten! Nu ben ik er weer hoor :D *


    maakt niet uit hoor, waaarschijnlijk zit zo deze topic vol dus dan maken we er zelf zo 1 aan want danielle is niet online

    Edward
    "Dat denk ik helemaal niet" zeg ik zachtjes en kijk haar even aan. "En ik ben niet jaloers" zeg ik en probeer mijn rol als man even hoog te houden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.