• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Morticia – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Gabumon – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Bisous – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Bisous – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Prisoner – Amare Cecilia Jackson – …
    Prisoner – Cameron Dustin Jackson – …
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Blanche – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Bisous
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ wat kan ik doen met Evanna, Cameron reageert niet meer. ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( oh sorry ja ik heb net pas het topic. Ehm ik schrijf wel een gewoon stukje )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Morticia schreef:
    (...)

    Maar daarna kwam Riley erbij zitten en ging ze hem pesten, dus dit was de echte laatste post tegen Adam. Al keek ze soms nog wel naar hem en zo.


    Zal ik reageren of blijf je met Riley praten?

    Blanche schreef:
    (...)

    Zal ik reageren of blijf je met Riley praten?

    Ik wachtte eigenlijk op jou post. (':


    †

    Amaranta schreef:
    (...)
    Ik wachtte eigenlijk op jou post. (':


    [Oh, je mag wel posten hoor.. $;]

    Scarlett Raven Xena.
    Nog steeds moest ik zachtjes grinniken om de doodsimpele reden dat hij me zo dodelijk aangekeken had, I like…
    “Big guy?” Zei hij en ik knikte. “Dan heb ik nog liever ‘Teddy Bear’”. Zijn gezicht betrok en ik sla mijn hand voor mijn mond zodat hij niet kon zien dat er een grote grijns op mijn gezicht lag, eentje die de aankomst gaf van een lachbui.
    Eigenlijk lach ik alleen als ik mensen bang heb gemaakt, maar het gezicht dat hij net had getrokken was gewoon geniaal en ik probeerde mijn lach nog in te houden, maar het lukte niet en ik lag alweer dubbel.
    Hierna keek ik Riley doodgewoon aan alsof er niets gebeurd was en kuchte even. “Teddy Bear dan?” Ik boog me even voorover en kneep hem in zijn wang zoals een oma of een tante altijd bij je doet.


    †

    PeregrinTook schreef:
    [ wat kan ik doen met Evanna, Cameron reageert niet meer. ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Wat is laatste post? dan reageer ik wel even ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Cecilia Jackson

    Eden en Vincent gingen door de tenten. Ik keek Matt aan. 'Wil jij ook nog een rondleiding?' vraag ik dan kalmpjes. 'Het regent nog dus ik kan je binnen een rondleiding geven, buiten zal moeten gaan wanneer het droog is.' glimlachte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pronks schreef:
    Evanna butterfly
    'Dan komt de directeur er achter dat er extra beesten zijn en dan maakt hij ze af..' mompel ik zacht. Ik merk dat ik toch door de rest van zijn woorden kalm wordt. 'Dank je wel, dat is lief van je.' zeg ik oprecht. 'Moet jij trouwens nog optreden?' vraag ik en op zich is het wel grappig dat ik nog steeds mijn armen vriendschappelijk over zijn schouders op zijn rug liggen en mijn hoofd op zijn schouder zit, mijn gezicht de andere kant dan de zijne.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Dustin Jackson

    Ik druk haar nog even stevig tegen me aan en doen dan een stapje naar achter, 'Waarom zou hij dat doen? Ik bedoel maar, een act met meer wolven is toch leuker? Je kan veel meer dan.' zeg ik met een knipoog. 'We kunnen hem alltijd nog ompraten.' Ik kijk haar even aan aan. 'Toch?' Ik hou mijn hoofd even schuin en open dan mijn mond. 'Enne..optreden? Als laatste.'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 10:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna Butterfly
    'Ja ik hoop het.' zeg ik, als antwoord of we hem nog kunnen ompraten. 'En ik moet zo, na dit optreden.' zeg ik en glimlach. 'Moet nog effe wachten en ik ben helemaal klaar.' zeg ik. 'Zullen we alvast er heen lopen? Ik doe zo een optreden met mijn wolf.' Ik grinnik. 'Ik hoop voor je dat je hier geen nekpijn van krijgt.' lach ik, door zijn schuine hoofd. 'Nouja, je moet het zelf weten.'

    [Wil iemand ff een seintje geven als Evanna mag optreden? En moet zij ook iemand uit het publiek ''lokken''?]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Dustin Jackson

    'Het gaat wel lukken.' zeg ik en glimlach terwijl ik een kneepje in haar schouders geef. Mijn hoofd stond alweer recht en ik knik. 'Is goed,' zeg ik dan en kijk haar aan. 'Ik zal blijven kijken, als ik niet meer in de coulissen sta zit ik in het publiek.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Riley
    Scarlett begint weer hard te lachen.
    Irritant wijf.
    'Teddy Bear dan?' ze buigt zich voorover en knijpt in mijn wang.
    Geërgerd duw ik haar hand weg. 'Blijf met je poten van me af,' grom ik. 'en je gaat me ook mooi geen Teddy Bear noemen, flikker gewoon op met die kut bijnamen van je'.
    Ik werp haar nog een woede blik toe en draai me dan demonstratief weg van haar en richt mijn aandacht op de act, ook al is die ontzettend saai.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Geïrriteerd duwt hij mijn hand weg. ‘Blijf met je poten van me af,’ gromde hij. ‘en je gaat me ook mooi geen Teddy Bear noemen, flikker gewoon op met die kut bijnamen van je.’
    Hij werpt me nog een woedende blik toe, waardoor ik zachtjes sarcastisch moet lachen en dan draait hij zich demonstratief van me weg.
    ‘Wat zijn we geërgerd, Mister Sunshine?’ Ja, dat word mijn bijnaam voor hem, het is alleen nog maar meer vermakelijker voor mij, omdat hij zich eraan irriteert. ‘Wat moet ik dan doen om je wat op te vrolijken?’ Ik laat mijn sarcastische opmerkingen voor dit keer achter en ook de drang om zijn hoofd te knokkelen, waardoor ik recht voor me kijk.
    ‘En nee, daarbij hoort niet dat ik mijn mond houdt.’


    †