• Deze vijf jongens:


    Die zullen voor altijd in ons hart blijven. Ze hebben ons geleerd om in onze dromen te blijven geloven, dat het oké is om verlegen te zijn of nog kinds te zijn. Ze hebben mij vooral geleerd dat vriendschap overal te vinden is, in je dorp, aan de andere kant van de wereld of op het internet.
    Ik hou van jullie schatjes.
    En ik ben blij dat ik julie ken, zal ik ook altijd zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:15 ]

    Dit heeft ook iets:

    Basingstoke schreef:
    Dit heeft ook iets:



    die zag ik ook op weheartit haha.

    Ik wil denk ik toch die vogeltjes dan, maargoed ik heb nog 2 jaar. Mn ma vind dat ik er echt goed over na moet denken. Ik vroeg het net en ze zei als het maar niet iets van one direction is, maar dare to dream.. weet zij veel dat het van hun af komt xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.



    Ik wil iets zoals dit c:


    What's so bad about being different?

    iNarry schreef:



    Ik wil iets zoals dit c:


    Vroeger wilde ik daar ook iets, maar van dat gedacht ben ik afgestapt want als ik het beroep dat ik nu wil doen moet da altijd bedekt worden en ik vind mijn pols daar ni mooi voor, dus daarom zo in mijn nek en achter mijn oor. Haha & ze kunnen der echt niets van zeggen thuis, mijn mama heeft er één en mijn papa drie. Mijn papa zo pas: 'Ik gaan denk nog is nen tatoo laten zetten, ik wil da nog is voelen.'

    ja dat heb je wel, soms mag je dat niet op je werk enzo.. slaaaaat totaal nergens op vind ik maargoed. Mijn ouders er ook allebei een stuk of 4


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Vroeger wilde ik daar ook iets, maar van dat gedacht ben ik afgestapt want als ik het beroep dat ik nu wil doen moet da altijd bedekt worden en ik vind mijn pols daar ni mooi voor, dus daarom zo in mijn nek en achter mijn oor. Haha & ze kunnen der echt niets van zeggen thuis, mijn mama heeft er één en mijn papa drie. Mijn papa zo pas: 'Ik gaan denk nog is nen tatoo laten zetten, ik wil da nog is voelen.'


    Hmm het werk wat ik wil doen daarbij hoeft hett niet dacht ik haha


    What's so bad about being different?

    When schreef:
    ja dat heb je wel, soms mag je dat niet op je werk enzo.. slaaaaat totaal nergens op vind ik maargoed. Mijn ouders er ook allebei een stuk of 4


    Ja echt he,
    moeten jullie opschool piercings afgeschermen met een pleister?
    + Hoe een hebben je ouders?

    & Lianne, wat wil jij worden? Van mij veranderd nog voortdurend x'D

    Ik wil pedagogische medewerker jeugdzorg worden maar ik ken iemand die dat werkt doet en haar onderarm zit ook een tattoo maar diee hoeft ze niet te bedekken.


    What's so bad about being different?

    iNarry schreef:
    Ik wil pedagogische medewerker jeugdzorg worden maar ik ken iemand die dat werkt doet en haar onderarm zit ook een tattoo maar diee hoeft ze niet te bedekken.


    DAT WIL IK OOK GAAN DOEN


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iNarry schreef:
    Ik wil pedagogische medewerker jeugdzorg worden maar ik ken iemand die dat werkt doet en haar onderarm zit ook een tattoo maar diee hoeft ze niet te bedekken.


    Ik wilde volgende jaar van studierichting veranderen en dna ging ik gehandicapten en jeugdzorg doen maar dat ga ik denk niet meer doen.
    En de beroepen die bij mij afwisselen zijn: kleuterjuf, journaliste, psychologe.. haha, ik verveel me xd
    En bij kleuterjuf denk ik niet dat tatoo's mogen

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:10 ]

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Ja echt he,
    moeten jullie opschool piercings afgeschermen met een pleister?
    + Hoe een hebben je ouders?

    & Lianne, wat wil jij worden? Van mij veranderd nog voortdurend x'D


    nee wij hoeven dat niet op school, jullie wel dan o.O

    even denken hoor, mn ma heeft haar eigen sterrenbeeld en die van mij en malik op haar been staan, en op haar rug nog een hondje.
    Mijn pa heeft een boom van u2 erbij, het teken van blof en ook nog iets anders van blof dat was het denk ik xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Basingstoke schreef:
    (...)

    Ik wilde volgende jaar van studierichting veranderen en dna ging ik gehandicapten en jeugdzorg doen maar dat ga ik denk niet meer doen.
    En de beroepen die bij mij afwisselen zijn: kleuterjuf, journaliste, psychologe.. haha, ik verveel me xd
    En bij kleuterjuf denk ik niet dat tatoo's mogen


    lol, alleen kleuter juf heb ik nooit willen worden, journaliste wel maar ik raad je aan om geen opleiding daarin te doen, je kan ook journaliste worden zonder dat je daarvoor echt bent opgeleid en er is ook niet zo heel veel werk meer in de vinden. Ik heb pas beroepenavond gehad en er was iemand die journalist was en die vertelde dat, ik vind het zonde om een opleiding te gaan doen en er dan geen werk in te vinden. Al weet ik natuurlijk niet hoe dat in belgie zit xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    nee wij hoeven dat niet op school, jullie wel dan o.O

    even denken hoor, mn ma heeft haar eigen sterrenbeeld en die van mij en malik op haar been staan, en op haar rug nog een hondje.
    Mijn pa heeft een boom van u2 erbij, het teken van blof en ook nog iets anders van blof dat was het denk ik xd


    Jup, bij ons moet dat, als het in je neus of zo onder je lip ofzo zit -_-'

    When schreef:
    (...)

    DAT WIL IK OOK GAAN DOEN


    BOEM C:


    What's so bad about being different?

    When schreef:
    ja dat heb je wel, soms mag je dat niet op je werk enzo.. slaaaaat totaal nergens op vind ik maargoed. Mijn ouders er ook allebei een stuk of 4

    Dat probleem heb ik dus, maar ik wil heel graag iets op mijn pols..


    Some things are changing too much.