• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    'Hmmm.. Ik weet het niet. Een moeilijke keuze hoor. Ik denk dat ik voor wit zou gaan, maar je weet dat ik niet zulke groene vingers heb. Wat vind je zelf?" Ik snap Marilyns poging Thomas te negeren en ik moet moeite doen om niet te grijnzen. Ik hou ervan Thomas zo te pesten, niets beter dan leedvermaak. In ieder geval als die persoon Thomas heet! Ik loop op Marilyn af en ga achter haar staan. Ik pak een wit bloemetje en steek die in het boeket. "Zo goed, denk je?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Hmm," Zei ik bedenkelijk terwijl ik naar het witte bloemetje keek. "Misschien is het dan beter dat er meer witte inzitten?"
    Ik vlocht er behendig nog meer witte bloempjes tussen en keek naar het resultaat.
    "Dit staat best mooi," Zei ik tevreden en draaide me om naar Leon. "Bedankt,"
    Terwijl ik Thomas vanuit mijn ooghoeken in de gaten hield om zijn reactie te kunnen peilen, drukte ik een kusje op Leons lippen.
    "Bedankt, je bent een schatje," Glimlachte ik lief naar hem en draaide me weer om zodat ik verder aan het bloemstukje kon werken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Glimlachend sla ik mijn armen om Marilyns schouders heen. Ik hou Thomas in de gaten. Zijn gezicht staat op ontploffen, maar als er een paar jongens later de balzaal inkomen, gaat zijn blik ineens over in een gemene grijns. Ik vertrouw het niet en hou de jongens scherp in de gaten. Als Marilyn de jongens opmerkt, verstijft ze in mijn armen. "Rustig maar, ze doen niets." fluister ik haar. Ik druk een kusje vlak naast haar oor en pak het bloemetje vast wat ze in haar handen houdt. Ik vlecht het opnieuw tussen het bloemstukje door en ben best tevreden. Precies op de goede plek.
    "Het is prachtig lieverd." zeg ik. "Net zoals jij.' fluister ik erachteraan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Leon, dit is niet goed." Fluisterde ik en scheurde mijn blik niet los van de jongens. "Thomas had hier al mee gedreigd, maar ik wist niet dat hij het serieus zou menen."
    Onopvallend probeerde ik te tellen met hoeveel ze waren en kwam uiteindelijk bij 5 mensen inclusief Thomas.
    Stuk voor stuk zagen ze er net zo vals uit als Thomas en ik vroeg me af wat er nu zou gebeuren.
    "Ik heb het gevoel dat dit niet goed komt," Zei ik en klemde mijn vingers rond de vaas van het bloemstukje. "Het spijt me dat ik dit niet eerder zei."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Marilyn lijkt niet op haar gemak. Ze gaat niet eens in op het complimentje dat ik geef en kijkt alleen maar naar de jongens. "Leon, dit is niet goed." fluistert ze. Ik kijk even naar de jongens, die met zijn vijven zijn. Marilyn leek bang voor ze, maar wat konden ze nou allemaal doen? Ik was een volleerde soldaat, zij allen waren een paar rottige verwende ventjes. "ik heb het gevoel dat dit niet goed komt. Het spijt me dat ik dit niet eerder zei." hoor ik Marilyn mompelen. Even kijk ik verbaasd naar Marilyn en dan naar de jongens. Nu ineens begrijp ik wat er aan de hand is. De jongens kwamen voor mij! Marilyn lijkt een beetje bang en ik trek haar voorzichtig weg bij haar werk. Ik besteed met opzet geen aandacht aan de jongens en buig voor Marilyn en geef haar een kus op haar hand. Daarna sleep ik haar achter me aan richting de uitgang van de zaal. Al weet ik bijna wel zeker dat ik hier niet zo snel weg zou komen, zolang Marilyn maar niet in de buurt was!


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Mijn hart klopte in mijn keel en ik wist mezelf niet echt een houding te geven.
    "Wat ben je van plan?" Vroeg ik en keek op naar Leon maar wanneer ik iets zag glinsteren in het hand van een van de kerels, hield ik mijn adem even in.
    Wanneer hij aan kwam lopen met zijn arm in de lucht voelde ik me plots misselijk worden.
    "Mes!" Riep ik naar Leon om hem te waarschuwen en hoopte vurig dat het niet te laat was.
    Ergens had ik het vermoeden dat dit het begin was van een zwaar gevecht.
    Ik hoorde Thomas bevelen roepen naar zijn vrienden, maar alles ging zo snel dat ik niet wist wat er gebeurde.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Mes!" Ik ben net op tijd, dankzij Marilyns waarschuwing weet ik de pols van de jongen vast te grijpen. Ik geef hem een knietje in zijn buik, waardoor de jongen voorover klapt. Ze hadden een slecht moment uitgekozen om te vechten. Misschien dat mijn zwaarden boven nog liggen, maar ik ben beter met mijn dolken, die nog steeds in mijn riem zitten. Ik ruk het mes uit zijn hand en overhandig die aan Marilyn, daarna duw ik haar de balzaal uit. "Ga! Ik red me wel, haal hulp ofzo!"

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Even aarzelde ik of ik Leon niet zou helpen, maar toen ik besefte dat ik inderdaad beter hulp kon halen, ging ik er vandoor.
    Ik trok mijn jurk een stuk op zodat ik sneller kon lopen en hield onderweg enkele bediendes tegen om ze vervolgens naar de balzaal te sturen om Leon te helpen.
    Wanneer ik eindelijk de kamer van de gastheer had bereikt, ging ik binnen zonder te kloppen.
    "U moet ons helpen," Zei ik en voelde mijn hartslag enkele tellen overslaan. "U zoon is gek geworden, hij stuurde zijn vrienden op Leon af. Hij is in gevaar."
    De gastheer liep verbaasd van achter zijn bureau vandaan waardoor ik de kans zag om zijn pols vast te grijpen.
    "Kom, ik wijs u de weg." Ik trok hem achter me aan en in een mum van tijd waren we weer bij de balzaal.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik zie Marilyn achter me verschijnen met de gastheer. Ik heb mijn wapens nog niet eens hoeven trekken en grijnzend kijk ik naar Thomas. Hij was verslagen, maar ik ben bang dat dit nog niet voorbij is. Thomas en zijn vrienden laten direct hun wapens vallen als ze de gastheer zien. Een aantal woedende ogen staren me na als ik grijnzend de zaal uitloop richting Marilyn en sleep haar mee naar buiten, waar we even rustig samen kunnen zijn.
    "Alles goed met je?" vraag ik Marilyn.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik schudde mijn hoofd en sloeg mijn ogen neer aangezien ik hem niet aan durfde kijken.
    "Ik had het je moeten vertellen," Zei ik zacht en prutste wat aan mijn jurk. "Als ik het had verteld was het misschien niet gebeurt."
    Fronsend keek ik op en voelde me rotslecht omdat ik het had verzwegen.
    Vaag was ik me er van bewust dat er enkele vogeltjes aan het fluiten waren en dat er een licht briesje op kwam zetten waardoor mijn haren zacht mee wiegden.
    Ik hoorde de gastheer luid roepen tegen Thomas, waardoor ik automatisch toch een kleine glimlach op mijn gezicht kreeg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Het is niet jou schuld. Het zou toch wel gebeurd zijn, ook al had je het wel verteld. Ik denk trouwens ook niet dat ik erg onder indruk zou zijn geweest als je me wel had gewaarschuwd." Ik geef Marilyn een knipoog, maar ze leek nog steeds niet al te vrolijk. "Niet zo sip kijken, het is veel leuker als je lacht!" Glimlachend trek ik Marilyn in een omhelzing. Ik begraaf mijn neus in haar haren en snuif haar heerlijke geur op. Ik hoor de gastheer schreeuwen tegen Thomas en ik heb het idee, dat Marilyn me alleen maar meer problemen heeft bezorgd door hem erbij te halen, maar dat vertel ik Marilyn niet. Ze zou alleen maar zenuwachtiger en banger voor een confrontatie worden.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Ik wil best lachen," Grinnikte ik tegen zijn borst aan. "Maar je zou het toch niet zien als je me zo vast houdt."
    Lachend tilde ik mijn hoofd een beetje op zodat mijn hoofd niet langer tegen zijn borstkas was gedrukt.
    Voorzichtig ging ik wat op mijn tenen staan en drukte een zacht kusje in zijn hals waarna ik me weer op mijn voeten liet zakken.
    "Dit is de eerste keer dat een kleine reis, zo vermoeiend is." Zei ik naar waarheid en legde mijn hoofd weer tegen hem aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Dan ga ik hem nu opvrolijken! Wacht hier!" Ik ren zo snel mogelijk naar de keuken en haal ik een mand op die ik door de bediendes klaar had laten maken. Meisjes vonden het leuk om te picknicken toch? En by the way, ik had honger, dus Marilyn had geen keus! Ik pak een deken vanuit de slaapkamer en ren weer naar buiten, waar Marilyn op me wacht. Ik spreid het deken uit over de grond en ga erop zitten. "Madame, uw eten is klaar!" zeg ik. Stiekem had ik dit al eerder in gedachten gehad, maar Thomas had het weer verpest. Grinnikend begeleid ik Marilyn naar het plaid en kijk verlekkerd de mand in, waar de lekkerste dingen in zitten.


    It's never gonna happen, Guys.

    [Ik denk dat we nu beter even wachten voordat we weer te snel gaan :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja daar dacht ik net ook aan ;) want volgens mij hebben we al weer aardig wat neergezet (A))


    It's never gonna happen, Guys.