• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PeregrinTook schreef:
    Christopher

    'Dat zeg ik ook niet,' zeg ik kil tegen het meisje, nouja ze zal van mijn leeftijd zijn. 'Het enige wat ik zeker weet is dat jij meer wist dan ik over de koning. Ik ben al blij met het beetje informatie wat jij mij geeft.' fluister ik tussen mijn tanden door. Ik weer niet wat me kwaad maakt, misschien het slome van de koning, het te rustige gedrag van haar, of het opgefokte gevoel dat in me borrelde. Of natuurlijk een combinatie van die drie. Het zwaard haalde ik met zo'n snelheid we van haar lichaam dat ik haar hand raakte, een erg diepe wond verscheen, waarnaar er druppels bloed vloeiden en op de grond drupten. Geschokt liet ik mijn zwaard vallen. Het kletterde op de hobbelige stenen weg. 'Waarom verwond ik iemand die mij geholpen heeft?' denk ik hardop. 'Sorry, het ging per onge...' ik ging aan de kant van de weg zitten en sloeg mijn hoofd in mijn handen, mijn knieën opgetrokken. 'Ga maar, ga maar weg en vertel iedereen dat er een rover rondloopt bij de weg.' zeg ik zacht. 'Ik gedraag me apart, ik snauw je af en verwond je terwijl je me hebt geholpen. Laat je hand verzorgen zodat er geen litteken overblijft.' ik durfde haar niet meer aan te kijken. Zelfverzekerde Christopher was Mietje Christopher geworden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik heb eindelijk weer rust! Kan iemand me vertellen wat er allemaal is gebeurd?]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [abo]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Leon en Marilyn zijn een feest aan het voorbereiden bij een vriend van de koning, alleen zijn er wat problemen met de zoon van de gastheer. Hij zoekt heel de tijd ruzie met Leon en hij loopt achter Marilyn, die niets van hem moet weten. Dat is al wat ik weet om eerlijk te zijn :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [In het bos zijn er koetsen overvallen en hebben men spullen verzamelt van het koninklijk huis. Er is nog niet heel veel veranderd in het bos. ;) En wat het dorp betreft, wat Leannan zei;) Binnenkort komen de uitnodigingen, maar als je al mee wilt doen, kan je ook Leon En Marilyn komen helpen!]


    It's never gonna happen, Guys.

    [wat kan er verder nog in het bos gebeuren?]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Ik zal zo met June reageren !]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@ Mylox, dat zou je eigenlijk even aan Thosewords moeten vragen, of iemand anders met een bospersonage.. Ik heb er namelijk geen, dus ik zou het niet precies weten? Misschien dat jullie te weten komen dat er een feest is en dat jullie het feest overvallen? :O Geen idee xD Het is maar een idee]


    It's never gonna happen, Guys.

    [ik moet even wat toegeven, jongens. (meisjes vooral, denk ik). Ik zat net even alles door te lezen, en ik snap het gewoon niet goed meer. Volgens mij lukt het me niet om nog in het verhaal te komen. Dus volgens mij kan ik er beter mee stoppen.]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Oh dat zou jammer zijn! Wacht, ik ga je helpen! jij hebt een personage uit het dorp toch?:) Dan kan ik je er wel tussen voegen ;) Voor het bos kan Leannan je wel helpen ;) Oh en ik pb je wel even een uitgebreidere samenvatting ;)]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith

    Als ik achter me kijk, zie ik Thomas van een afstandje loeren. Ik voel me niet veilig onder zijn blik en een huivering loopt over mijn rug heen. Ik was niet bang voor de jongen, maar één tegen vijf was wel heel veel. Dan bedenk ik me opeens een plan. "Oh! Ik ben wat vergeten! Zo terug, Marilyn." Ik ren naar mijn kamer, waar ik direct aan een bericht voor het thuisfront begin. "Aan Nuallan Kaolin" schrijf ik erop en direct geef ik de brief mee aan een duif. Natuurlijk schrijf ik niet dat ik zijn hulp nodig heb om mezelf te beschermen, maar om zogenaamd de villa te beschermen. Daarna ren ik naar beneden, de keuken in, waar ik Saus uit de koelkast haal. Gehaast ren ik terug naar het plaid, waar Marilyn zit. Ik ga zitten alsof er nooit iets gebeurd is.

    [@ Leannan, dit was even een manier om Mylox ook mee te laten doen aan het verhaal:) Vind je niet erg toch?]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:38 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Nope, I don't mind :) Zal dadelijk wel wat schrijven.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Wat was je vergeten?" Vroeg ik wanneer hij weer naast me zat.
    Ik frutselde onbewust aan het laken waar we opzaten en sloot genietend van de warmte mijn ogen even.
    Het was al een lange tijd geleden dat ik nog buiten had gezeten om te picknicken en vond het best gezellig om eerlijk te zijn.
    Een klein, warm briesje stak op waardoor alles nog aangenamer voelde.
    Wanneer ik mijn ogen opende om Leon aan te kijken, glimlachte ik eventjes.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nuallan Kaolin

    "Een duif?"
    Ik vraag me af wie me nou een brief zou kunnen sturen. Nieuwsgierig maak ik het open.
    Als ik na afloop de brief weer terug leg, verschijnt er een klein glimlachje om mijn mond. De villa beschermen klinkt als een interessant klusje. Ik kan niet ontkennen dat ik me behoorlijk heb verveeld de laatste tijd. Dit heeft vast iets met dat feest te maken.
    Vol verwachting maak ik me klaar. Ik kan niet wachten om echt iets te gaan doen.

    [zo, heb ik nog fouten gemaakt?]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    [Nope, geen fouten!]

    Leon James Smith

    "De slagroom" zeg ik met een wenkbrauwwiebel. Ik begin nonchalant te eten. De bediendes hadden echt heel goed hun werk gedaan. Ik begin aan een heerlijk broodje met aardbeien en zet verlekkerd mijn lippen aan een glas sinasappelsap. Als Marilyn niet oplet, grijp ik mijn kans. Ik ga dichter bij haar zitten en hou de slagroombus boven haar op zijn kop. "Een beetje slagroom, lieverd?" vraag ik. Ik spuit een enorme dot slagroom op haar neus en kijk haar grijnzend aan.


    It's never gonna happen, Guys.