• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Dit was eigenlijk waanzin! Ik had Marilyn nooit moeten uitdagen. Echter had ze het zelf graag gewild, dus ik maak er wel wat van. Ik wijs Marilyn een plek tegenover me en ga recht over haar staan. Zoals altijd bij soldaten maak ik een lichte buiging als begroeting naar Marilyn en ga dan in positie staan. "Ben je er klaar voor?" vraag ik


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik knikte en ademde nog eens een keer diep in en uit. "Ben er klaar voor."
    Het zwaard was licht genoeg om in één hand vast te houden en er toch krachtig mee te om te gaan.
    Een zachte wind kwam opzetten waardoor ik heel even werd afgeleid maar niet lang genoeg om te merken wat er gebeurde.
    Ik had besloten om niet meteen in de aanval te gaan en gewoon te wachten tot hij de eerste stap zou zetten, als dat zou gebeuren, zou alles erg snel gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith
    Marilyn bleef op me wachten en ik nam aan dat ik de eerste zet moest doen. Een slimme truc, maar ik laat me er niet door afleiden. Ik haal uit naar Marilyn en het verbaasd me dat ze hem weet tegen te houden. Dit ging een interessant gevecht worden. Ik zet een paar stappen opzij, zodat ik om Marilyn heen cirkel. Opeens laat ik een regen van slagen op Marilyn los, proberend haar zwaard uit haar hand te slaan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Leon was inderdaad sterk zoals ik al eerder had vermoed, maar daardoor liet ik me niet van mijn stuk brengen.
    Wanneer hij een reeks slagen met zijn zwaard mijn richting deed, weerde ik ze met een kleine glimlach af.
    Ik wist hoe frustrerend het kon zijn als je tegenstander je uitlachte en dat sommigen daardoor harder hun best probeerde te doen.
    Wanneer hij was uitgeslagen, viel ik hem aan maar deed het zodanig dat ik wist dat hij die kon tegenhouden.
    Zoals verwacht, weerde hij mijn slag af, waardoor ik met mijn vrije hand zijn arm beet nam, hem naar me toe trok net lang genoeg om bij zijn oor te kunnen.
    "Dit is leuk," Fluisterde ik glimlachend en duwde hem weer bij me weg voordat hij iets kon doen en ging weer in mijn positie staan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Oei, die had ik niet verwacht! Maar ik had altijd nog trucjes achter de hand. Opeens haalt Marilyn uit, een slag die makkelijk te verdedigen is. Ik voel haar hand mijn arm omsluiten en ineens sta ik dichterbij.
    "Dit is leuk" fluistert ze en duwt me dan weer naar achteren. Ik grijns om haar opmerking. Nooit verwacht dat een dame een gevecht leuk zou vinden en opeens begin ik waardering te voelen voor Marilyn.
    "Kom maar op!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "En hou je vooral niet in," Grijnsde ik.
    Ik zag dit als een erg goede oefening om te leren zwaardvechten en aangezien ik wist dat hij me toch niet zou verwonden, mocht ik dit best leuk vinden.
    Voor een tweede keer liet ik mijn zwaard tussen mijn vingers balanceren en nam het weer stevig beet toen ik hem weer aanviel.
    Deze keer hield ik me niet in en was benieuwd hoe het zou uitpakken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Na een kleine rust rent Marilyn naar voren en valt aan. Haar eerste slagen zijn makkelijk af te weren, maar hoe langer het gevecht vordert, hoe moeilijker het wordt. Ik merk dat ik moeite heb haar slagen te blokkeren en ik kan een grijns niet onderdrukken. Ik ben enorm onder de indruk. Marilyn is goed en hoewel ik mijn best doe, is het moeilijk haar eronder te krijgen. Als ik denk dat ik een makkelijke slag om te verdedigen richting haar doe, mist Marilyn mijn slag opeens en laat ik een diepe snee achter op haar wang. Geschrokken zet ik een paar passen achteruit en richt mijn zwaard richting de grond. "Sorry, dat was niet de bedoeling."

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [mijn topics en eindelijk iemand die me niet negeert?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Marilyn Avellana Pendragon

    Kalm laat ik mijn zwaard zakken en plantte het even in de grond waar het netjes rechtop bleef staan.
    Met de rug van mijn hand voelde ik op de plek waar de snee zich bevond, wanneer ik mijn hand er weer weghaalde, merkte ik dat mijn hand onder het bloed zat.
    "Sorry, dat was niet de bedoeling." Zei Leon geschrokken.
    "Is niets," Zei ik met een pijnlijk gezicht en probeerde het bloeden te stoppen met mijn mouw. "Ik weet dat het een ongelukje was, kan gebeuren."
    Ik was niet kwaad op hem aangezien dit nu eenmaal een risico was, in een echt gevecht zou de tegenstander toch ook zijn verontschuldigingen niet aanbieden.
    "Is het groot?" Vroeg ik uiteindelijk. "De snee bedoel ik."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@PeregrinTook Je kan je personage altijd naar Xamen sturen? Hij slaapt alleen nog.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@PeregrinTook Amelia is er ook;) die is in het dorp! Je kan je personage uit het dorp naar de winkel laten komen]


    It's never gonna happen, Guys.

    Leon James Smith
    Ik loop op Marilyn af en kijk naar haar wang. Door het vele bloed kan ik niet veel ontdekken over de snee. Ik scheur een stuk van mijn shirt af en leg dat op Marilyns wang. Als ik een klein beetje het bloed heb weggeveegd, kan ik zien dat het allemaal wel meevalt. Ik druk de stof op haar wang.
    "Hou vast. Het valt op zich wel mee, maar het moet wel even schoongemaakt worden en een flinke pleister op." Ik ren naar het huisje, waar gelukkig ook een doos met alcohol en pleisters staat. Ik dwing Marilyn om te gaan zitten op een stoel, die ik ook uit het huisje haal. Voorzichtig begin ik de wond te verzorgen


    It's never gonna happen, Guys.

    [ik ga wel naar Xamen :)]

    Kayleigh the Dutchman

    Met vlugge stappen ren ik door het bos. Eindelijk kom ik aan bij de anderen. De meesten slapen nog. Zonder ook maar enig spoor van uitputting ga ik voorzichtig naast Xamen zitten. Ik maak hem niet wakker of zo.
    Ik pak een lange stok en begin er met mijn zakmes, wat ik al van kleins af aan had en nog steeds perfect functioneerde. Zo maakte ik nieuwe pijlen voor mijn pijl en boog set.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [hihi, is goed;) Ik moet nu toch weg ineens;) Dus dat komt wel een andere keer!]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Staan we weer quitte?" Grapte ik terwijl hij de snee op mijn wang verzorgde. "Zo erg is het trouwens niet, denk ik."
    Ik had het gevoel dat hij niet langer met me wilde zwaardvechten, dus ging ik er niet op in.
    Wanneer hij met de alcohol op de wonde kwam, trok ik mijn neus wat op aangezien het brandde maar gaf toch geen kik.
    "Waarom doe je eigenlijk zo veel moeite?" Vroeg ik en keek glimlachend op. "Ik kon het zelf ook wel hoor."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.