• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Xamen

    Ik merkte dat er iemand naast me kwam zitten maar deed toch nog even alsof ik sliep.
    Pas toen ik merkte wie het was, zei ik iets
    "Ook een goedemorgen," Mijn stem verbrak de stilte en ik grijnsde even toen ze door had dat ik wakker was. "Wat doe jij hier?"
    Ik ging wat rechtop zitten waardoor het laken wat van me afschoof en mijn borstkas te zien was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith
    "Waarom doe je eigenlijk zo veel moeite? Ik kon het zelf ook wel hoor." vraagt ze opeens. De vraag stelt me perplex, want zelf weet ik het antwoord eigenlijk ook niet. "Nou, het was mijn schuld, dus moet ik het ook maar oplossen toch?" Tevreden rond ik het af en daarna begin ik ineens keihard te lachen.
    "Het staat wel enorm charmant zo'n grote witte plakker op je wang." Ik ruim het zwaard op en steek mijn eigen in mijn schede. Misschien dat het nog wel een andere keer van kwam, maar voor nu was het even klaar. Ik begeleid Marilyn naar binnen. "Oké.. Ik kan het niet ontkennen meer, maar ik was zeer onder de indruk van je vechtkunsten."


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Alles staat bij mij charmant," Zei ik lachend en voelde even aan de plakker.
    "Oké.. Ik kan het niet ontkennen meer, maar ik was zeer onder de indruk van je vechtkunsten." Hoorde ik hem zeggen waardoor ik even naar de grond keek.
    "Dankje," Ik keek hem weer aan en fronste even. "Als iemand iets vraagt naar die plakker, zeg je gewoon dat je het niet weet, begrepen? Ik wil niet dat je in de problemen komt."
    Mijn ogen vielen even op mijn jurk die onder het bloed hingen en ik zuchtte even.
    "Misschien is het beter dat ik me eerst ga omkleden voordat iemand me zo ziet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    Een hele lichte zucht kwam tussen mijn lippen door. Ik had daar altijd een zwakte voor gehad. 'Jij ook, lekker geslapen?' vroeg ik en legde de pijl weg, hij was af. Ik ging in het zachte gras naast hem liggen en keek hem aan, mijn haar verspreid over het gras. Zelf dacht ik dat ik er niet uit zag en dat ik hem stoorde. Altijd had ik een laag zelfbeeld gehad. Hoe kon ik nou weten dat het mysterieuze aan mij juist zo aantrekkelijk was en ook voor vriendschap. Ik dacht alleen maar dat het dom en slecht was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    "Als een roosje," Grijnsde ik en rekte me nonchalant uit waarna ik me weer op mijn rug liet vallen.
    "Ga je jagen?" Merkte ik op nadat mijn ogen op de pijlen waren gevallen.
    Ik vouwde mijn handen achter mijn hoofd en sloot mijn ogen weer.
    Een diepe, tevreden zucht ontsnapte uit mijn mond aangezien ik vandaag goedgezind was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman
    'Ja ik ga zo jagen.' glimlachte ik. 'Ik moet even mijn woede uitten.' Ik kijk hem even aan. 'Wilt U nog iets bestellen bij Afhaal-Slager Kayleigh?' grinnik ik. Ik slijp nog wat pijlen, daarna slijp ik aan een steen mijn zakmes. Zo verzorgde ik hem altijd. Daarna legde ik mezelf weer neer op het gras en klapte mijn zakmes in en uit.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    "Hmmm, Als je nog hertenvlees hebt, wil ik wel wat." Grijnsde ik en opende mijn ogen weer. "Maar hoe moet ik je dan betalen? Ik heb namelijk niets."
    Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen maar lachte erna toch.
    Een kleine geeuw ontsnapte uit mijn mond waarna ik weer recht ging zitten en haar aan keek.
    "Als je wilt kan ik altijd meegaan?" Stelde ik voor. "Het is niet dat er iemand op me wacht."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    'Je hoeft me niet te betalen hoor.' grijns ik. 'Ik doe het graag.'
    Ik dacht even na. 'Ja hoor, je mag wel mee hoor. Zullen we dan wel nu gaan? Dan hebben we vers eten als ontbijt.' glimlach ik. Ik sta op, schud mijn haar door elkaar en loop naar mijn slaapplek, een paar stappen verderop. Ik trek mijn jaaguitrusting aan en wacht op Xamen.

    [jaaguitrusting alleen iets minder sexy xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik gooide de lakens van me af en trok mijn beige hemd aan.
    Snel ging ik nog even met mijn hand door mijn haren waardoor mijn blonde krullen nog warriger als anders gingen staan.
    "Ben klaar," Zei ik gedempt om de andere mensen niet te wekken.
    Voordat ik vertrok, nam ik nog mijn zwaard van de grond en knikte goedkeurend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    Ik rende door het bos, lachend achterom kijkend omdat hij me niet kon bij houden. Ik wist gewoon dat ik sneller was dan wie dan ook hier, omdat ik elke dag uren door het bos zwierf.
    Ik wachtte uiteindelijk op een mooie verscholen plek, tot Xamen er ook was. Al snel zag ik een beer, een ontzettend grootte. Met glinsterende ogen keek ik Xamen aan. Ik spande mijn boog en richtte de pijl op de beer. Met een korte blik in Xamens richting spande ik de boog tot het uiterste en... Een suizend geluid en een harde brul. De pijl had, hoe kon het anders, de beer vol getroffen. Maar een beer kan tegen een stootje. Hij gromde en zag mij. Ik wist nu wel wat ik moest doen, ik moest ruimte maken dat ik vrij kon bewegen. ´Blijf daar zitten.´ zei ik tegen Xamen. Ik sprong op het open veld waar de beer stond en die stampte op vier poten op mij af. Een tweede pijl stak tussen zijn ogen en hij brulde oorverdovend. 'Xamen, is alles goed?' riep ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    "Ja hoor," Riep ik terug en keek van op een afstandje goedkeurend toe. "Niet slecht."
    Ik kruiste mijn armen en moest eerlijk gezegd toegeven dat ik onder de indruk was.
    Traag wandelde ik naar de dode beer en knielde bij hem neer.
    Ik liet mijn vingers door zijn zachte vacht gaan en keek op.
    "De pels kunnen we nog gebruiken," Zei ik en stond weer recht. "Dus dan gaat er niets verloren."
    Mijn ogen bleven op de beer rusten. "Waar heb je dat geleerd?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    'Altijd trainen.' zei ik grijnzend. 'Ik train al sinds...' een keiharde slag voelde ik door mijn arm. Ik schreeuwde en zag dat er een pijl door mijn bovenarm zat. Het bloed spijpelde er langs. 'O shit.' vloekte ik. Kleine stipjes ontstonden voor mijn ogen. Ik ging tegen een boom aan zitten. 'Waarvan was dat? Misschien mensen van het...' meer kon ik niet uitbrengen, de stippen werden groter voor mijn ogen en veranderden in zwarte vlekken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik knielde bij haar neer en trok de pijl er hardhandig uit.
    Dit was misschien erg pijnlijk, maar wel de beste manier om het zo pijnloos mogelijk te doen.
    Snel scheurde ik een stuk mouw van mijn vest en bond het strak rond haar arm zodat ze niet al te veel bloed zou verliezen.
    Wanneer ik opstond had ik mijn zwaard getrokken en kon ik de schutter duidelijk zien.
    Het was een soldaat.
    Hij had zijn pijl op me gericht, maar toch was ik niet bang.
    Na enkele grote passen was ik bij hem en kreeg ik het voor elkaar om mijn zwaard in zijn borst te steken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kayleigh the Dutchman

    Ik stond op. Ik wilde niet zwak lijken of zo. Dat was het laatste wat ik wilde. Ik zocht mijn pijl en boog. Heen en weer zwaaiend liep ik langs de beer. Ik zag mijn pijl en boog, maar voor ik er was viel ik plat voorover op de grond. Ik probeerde overeind te komen, maar het lukte niet. Het moest me lukken, anders leek ik zwak. Zweet stroomde langs mijn gezicht terwijl ik me probeerde tegen een boom omhoog te hijsen, maar het lukte me niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xamen Kennedy Peyton

    Ik keek er op toe hoe de soldaat langzaam dood aan het bloeden was en draaide me met een ruk om naar Kayleigh.
    Aangezien ze te zwak was om zelfstandig op te staan, tilde ik haar zonder enige moeite op en droeg haar naar huis.
    "We kunnen altijd een andere keer gaan jagen," Zei ik kort en bleef flink doorstappen waardoor we niet veel later weer thuis waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.