• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Met een kleine gil landde ik bovenop hem waarna ik hem geschokt aankeek.
    Mijn hoofd hing boven het zijne en mijn krullen lagen op zijn wangen.
    Ik streek ze uit zijn gezicht en barstte uiteindelijk toch in lachen uit.
    "Dit is wel zeer ongebruikelijk bij het dansen," Grapte ik maar werd daarna weer serieuzer. "Gaat het, heb je je pijn gedaan?"
    Als er nu iemand zou binnen komen, zou het echt wel verkeerd over komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Samen met Marilyn valt ik in lachen uit. "Dit is wel zeer ongebruikelijk bij het dansen," Grapt ze, maar daarna is haar stem ineens heel serieus. "Gaat het, heb je je pijn gedaan?" Ik schud lachend mijn hoofd, hoewel ik toch wel een beetje mijn rug voel. "Ik zei toch dat ik niet kon dansen?"
    Ik strijk Marilyns haar opnieuw achter haar oor en wrijf dan overdreven over mijn neus, aangezien die enorm is gaan jeuken door het kriebelende haar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik schudde mijn hoofd en lachte. "Volgens mij ga ik nog véél werk hebben."
    Voorzichtig rolde ik van hem af en bleef naast hem op de grond liggen terwijl ik naar het plafond keek.
    "Ik denk dat als we weer thuis zijn, dat we beiden vol kneuzingen staan," Lachte ik en keek opzij zodat ik hem aan kon kijken. "Je bent al net zo onhandig als mij."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik lach om haar opmerking en vang haar lichtgroene ogen met mijn blik. Ik had nooit verwacht dat het zo gezellig kon worden met Marilyn.
    "Hopelijk heb ik dan ook nog kleding over, zodat ik niet naakt naar huis hoef. Aangezien jij alles sloopt!" beschuldigde ik haar met een glimlach
    Ik moet opnieuw lachen en met een zucht draai ik uiteindelijk mijn lichaam haar kant op. "Opnieuw dan maar? Of blijf je liever op de grond liggen? Want als dat zo is, mag je dat vanavond ook wel doen! Dan neem ik het bed!" Met een rotvaart spring ik op en ren naar het bed, waar ik uitgebreid met gespreide armen en benen op ga liggen. Dan draai ik mijn gezicht richting Marilyn en kijk haar uitdagend aan.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Snel krabbelde ik recht en ging voor het bed staan terwijl ik mijn handen in mijn heupen plaatste.
    "Ik dacht het niet," Lachte ik en probeerde hem uit het bed te duwen. "En trouwens, als het echt nodig is, kan je altijd een jurk van mij lenen. Er is niemand die het verschil merkt."
    Deze keer was het mijn beurt om hem uitdagend aan te kijken, maar lang hield ik het niet bepaald vol aangezien ik lachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Oké is goed! Heb je een roze voor mij?" vraag ik plagend terug. Ik begin met Marilyn mee te lachen en het is sinds tijden geweest dat ik zo'n plezier heb gehad. Marilyn probeert mij van het bed te duwen, maar ik duw net zo hard terug. Ik probeer Marilyn van het bed af te houden. "Dacht het niet! Ik heb al zo weinig ruimte! Jij hebt de hele grond!" Lachend hou ik Marilyn op een afstandje, wat vrij makkelijk gaat.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 9:04 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Tuurlijk heb ik een roze," Lachte ik terwijl ik bleef proberen om hem van het bed te duwen. "En de hele grond? Wat ben ik, een hond?"
    Wanneer het duwen niet werkte, greep ik zijn arm beet en trok ik er aan.
    Hij zou toch ooit van dat bed moeten komen, toch?
    Ik was blij dat ik voor één keertje eens mezelf mocht zijn aangezien dat op het kasteel niet lukte.
    Daar zouden ze het al snel omschrijven als kinderachtig, ongehoord of puberaal.
    Het was onderhand wel duidelijk geworden, ik mocht Leon wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik had niet verwacht dat Marilyn ineens aan mijn arm zou trekken, dus lag ik ineens op de grond. Lachend rol ik van mijn rug af en kijk naar Marilyn, die onderhand het bed heeft ingenomen. Ik spring naast Marilyn op het bed en ga dreigend voor haar zitten. "Oh, die krijg je zo terug!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Oeh, nu ben ik bang," Grijnsde ik en trok uitdagend mijn wenkbrauw op. "Zeg me wanneer ik moet gaan lopen."
    Ik ging wat rechter zitten en porde met mijn vinger in zijn borstkas terwijl ik lachte.
    "Je gaat een dame toch niets aandoen?" Grinnikte ik en liet me weer achteruit ploffen zodat ik gemakkelijker zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [zouden jullie kunnen stoppen met schrijven en weer verder kunnen gaan als er meer mensen online zijn? Want op deze manier heeft straks echt niemand zin meer om te reageren en zijn jullie de enige twee. Niet echt leuk voor de rest als jullie zo door gaan, denk je niet?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leon James Smith

    "Je gaat een dame toch niets aandoen?" vraagt ze grinnikend.
    "Oh nee, natuurlijk niet! Dat zou zeer ongepast zijn!" zeg ik zo serieus mogelijk. Ik sta op van het bed en ga aan de kant staan, waar ik het dichtst bij Marilyn sta. Ik zie Marilyns teleurgestelde gezicht en ik moet moeite doen om niet stiekem te gaan lachen. Als Marilyn even niet kijkt, val ik ineens aan, waardoor Marilyn met haar rug op het bed komt te liggen. Ik hou haar handen boven haar hoofd vast. "Maar jij bent heel anders dan andere dames, dus ik denk dat ik het jou wel aan kan doen." Ik begin in Marilyns zij te prikken in de hoop dat het kietelt en ze gaat lachen.


    It's never gonna happen, Guys.

    -

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 9:48 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [De helft is online van de rpg, dus tot hoe veel personen moeten we dan wachten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [De helft is online van de rpg, dus tot hoe veel personen moeten we dan wachten?]


    [Er is helemaal niemand van het RPG die reageert, behalve jullie twee. Dus, uhm... misschien tot er drie/vier mensen zijn?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 11:41 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [het is meer zoiets van... het grootste gedeelte van de mensen uit dit RPG hebben school, dus kunnen overdag niet reageren en als jullie dan wel de hele dag online zijn en blijven reageren. Hetzelfde geldt voor heel laat in de avond.
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel leuk dat jullie zo veel inspiratie voor dit RPG hebben. Maar als jullie, met zijn tweeën, een heel forum volschrijven, wat al bijna het geval is, is het voor de anderen niet meer mogelijk om te volgen wat er allemaal gebeurd en hun personage in het verhaal te voegen. Iets wat er vervolgens weer voor zorgt dat niemand meer kan reageren -omdat ze niet weten hóé- en jullie alleen met zijn tweeën overblijven. Dat zou ik echt heel erg zonde vinden]


    Keep your head up, keep your heart strong