• Topic eigenaar; ThoseWords


    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - PeregrinTook
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - PeregrinTook


    Jongens:
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - PeregrinTook
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 1:34 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik begin de jongen nu onderhand heel vervelend te vinden. Gelukkig heeft hij aan mij een enorme hekel, dus probeert hij altijd alles om mij te vermijden. Dat hij nu toch hier kwam, vertelde wel hoe leuk hij Marilyn wel vond. Ik loop naar Marilyn en ga achter haar staan.
    "Ik weet een manier hoe we voorgoed van hem af zijn, maar ik denk dat je die niet zo heel leuk vind." fluister ik in haar oor


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik keek over mijn schouder zodat ik naar Leon kon kijken.
    "Geloof me, alles is beter dan met hem opgescheept te blijven," Fluisterde ik terug en draaide mijn hoofd weer zodat ik even naar Thomas kon kijken.
    Hij leunde met een brede grijns tegen de deurpost waardoor ik bijna automatisch een arrogante blik op hem wierp.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Het meest idiote idee was in me naar boven gekomen, maar het was het makkelijkst om zo van Thomas af te komen. Thomas loopt ineens dichterbij en buigt weer lichtjes voor Marilyn. "Ik neem aan dat u nu klaar bent met uw werk voor vandaag, vrouwe? Dan zou ik het enorm prettig vinden als u met mij wilt dineren. Vanavond in de eetkamer." Thomas loopt al richting de deur, maar voor hij verdwijnt, kijkt hij in mijn richting. "Oh en laat die bemoeial hier! Hij zal alleen maar ons etentje verpesten!" zegt hij grijnzend. Verbaasd kijk ik hem achterna. Ik had mijn plan nog niet eens uit kunnen voeren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik stond even met mijn mond vol tanden maar besloot om het hier niet bij te laten.
    Snel tilde ik mijn jurk een stukje op zodat ik sneller op de gang stond en liep achter hem aan.
    "Nu kan ik veel verdragen van mensen," Zei ik kattig en bleef op een klein afstandje van Thomas staan. "Maar ik kan van niemand, en dan bedoel ik echt niemand, verdragen dat ze zich gedragen als een gigantische etter. Je bent niet alleen arrogant, maar ook nog eens enorm ongemanierd, niet moeilijk dat je niet aan een vriendin raakt."
    Ik plantte mijn handen in mijn heupen en keek toe hoe hij zich naar me omdraaide.
    "Ik ga nergens heen zonder Leon," Ging ik verder. "Als sta je op je kop."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Ik had een plan bedacht, maar Marilyn zette het zelf al in werking zonder dat ze het wist. Hoe meer ze met mij om zou gaan en aan mij hing, hoe verder Thomas afstand zou nemen. Thomas mocht mij niet en andersom en daar had ik een goede reden voor. Ik ga grijzend naast Marilyn staan en kijk met een gemene blik naar Thomas. Ik ben best gevleid door Marilyns woorden en sla beschermend een arm om haar heen. Hij moest gewoon met zijn poten van haar af blijven!


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik reageerde niet meteen toen Leon zijn arm om me heen sloeg, in plaats daarvan stak ik stak koppig mijn kin in de lucht om hem nog wat op stang te jagen.
    Thomas keek van Leon naar mij en zag er niet bepaald vrolijk uit.
    Glimlachend keek ik op naar Leon en vervolgens weer naar Thomas. "Knoop het goed in je oren dat ik me niet laat commanderen en al zeker niet door jou."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    Al gauw druipt Thomas af. "Goed gedaan, Marilyn! Ik had je mijn plan willen vertellen, maar je zorgt er zelf al voor dat hij weggaat. Ten eerste koos je mijn kant en hij heeft echt een enorme hekel aan mij en ten tweede ging je tegen hem in. Thomas houdt niet van meisjes die hem niet gewillig naar zijn bed volgen." Ik geef Marilyn een knipoog en neem haar mee terug naar onze kamer. "Wat gaan we doen?" vraag ik.


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Geen idee," Antwoordde ik en liet me even op het bed ploffen.
    Ik keek Leon aan en fronste even bedenkelijk.
    "Denk je dat hij nog terug zal komen?" Vroeg ik en sloeg mijn benen over elkaar. "Want ik weet niet of ik dan nog zo kalm zal blijven."
    Het was gewoon een feit dat ik een driftkikker was en dat ik, in de meeste gevallen, mij niet gauw liet doen.
    Dat was nu eenmaal mijn karakter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Ik weet het niet. Ik ben bang dat je aan dat etentje vast zit, maar ik weet het echt niet." Ik plof nonchalant op het bed neer. Wat konden we doen om ons te vermaken? We moesten eigenlijk bezig met het feest, maar daar had ik totaal geen zin in. Opeens schiet me iets te binnen en veer ik overeind.
    "Marilyn kan jij dansen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik keek Leon nieuwsgierig aan wanneer hij recht veerde.
    "Natuurlijk kan ik dansen, waarom?" Ik keek op en vouwde mijn handen in mijn schoot.
    Voordat hij kon antwoorden op mijn vraag, stak ik mijn vinger even in de lucht en stond ik ook op van het bed.
    "Dat is best een domme vraag," Lachte ik en keek naar de grond. "Als hofdame wordt dat van me verwacht."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Zou je het me kunnen leren? Er wordt dit keer verwacht dat ik op het feest blijf en hoewel ik echt een enorme hekel heb aan feesten, zal het dit keer echt moeten. Ik moet persoonlijk de koning in de gaten houden, maar tegelijkertijd meedoen aan het feest." Ik heb er eigenlijk totaal geen zin in, maar ik zal het toch een keer moeten leren. Ik sta op en maak een beetje ongemakkelijke buiging naar Marilyn. "Mag ik deze dans van u?" vraag ik


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    "Natuurlijk," Ik legde mijn hand in de zijne en keek hem aan. "Is er iets dat je weet van dansen?"
    Het leek me vrij onmogelijk dat hij absoluut niets zou weten, maar ik wist het liever zeker zodat ik eventueel vanaf het begin kon beginnen.
    "Als je weet waar je je handen moet plaatsen, ben je al op de goede weg." Grinnikte ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith

    "Ik denk dat dat het enige is wat ik weet." Ik leg een hand op haar heup en pak met de ander haar hand vast. "Zo toch?" Een beetje onhandig kijk ik haar aan. Ik kon niet dansen en ik ben enorm benieuwd of Marilyn het me kon leren.
    "Moeten we trouwens niet iets van muziek hebben?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Marilyn Avellana Pendragon

    Ik knikte goedkeurend nadat ik zijn hand een paar graden anders had gedraaid.
    "We kunnen het ook zonder muziek," Zei ik met een glimlach. "Als je telt, komt alles goed."
    Alsof dansen het gemakkelijkste ter wereld was, leerde ik hem enkele basis stappen waarmee hij de bal nooit zou misslaan.
    Ze waren niet alleen gemakkelijk om aan te leren, maar ook mooi om aan te zien.
    "Wat was je plan eigenlijk?" Vroeg ik tussen het dansen door. "Om Thomas weg te krijgen?"
    Met het hand dat op zijn schouder lag, tilde ik zijn kin wat op.
    "Niet naar je voeten kijken."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leon James Smith
    "Oh. Hem vertellen dat je bij mij hoorde, als mijn vriendin zijnde, dan zou die je overal alleen nog maar walgend aankijken." zeg ik nonchalant
    Stiekem kijk ik toch terug naar mijn voeten. Marilyn noemde de pasjes makkelijk, maar ik had er enorm veel moeite mee. Opeens maakt Marilyn een pas, die ik niet verwacht had en ik struikel over haar voeten. Ik maak een val naar de grond die ik pijnlijk raak met mijn rug. Marilyn sleep ik per ongeluk mee naar beneden, die bovenop me valt, waardoor alle lucht even uit mijn borst geblazen wordt.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 22:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.