• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    • Psychotic - Zamaskowane.
    • Merlonie - Elizabetha.
    • Assassin - James.
    • RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    • Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Bisous - Willow Nastya Reyes.
    • Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    • Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    • Hantio - Gereserveerd.
    • BlueHope - Gereserveerd.
    • Colt45 - Firlas Rheitel.
    • Mordacious - Jack Rush.
    • DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    - Niemand?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vroeg me af hoe die andere dimensie er precies uitziet.


    Your make-up is terrible

    • Rol: Jongere.
    • Naam: Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    • Leeftijd: 17, ze is op 23 december geboren.
    • Karakter: Amy is een echt feestbeest. Drugs, drank, sex; ze heeft het allemaal wel een keer gedaan. Ze flirt, drinkt, en danst het liefst heel de dag door.
    Ze is best aardig, maar raakt snel haar concentratie kwijt in gesprekken, waardoor ze soms arrogant kan overkomen.
    Amy houdt ervan om nieuwe dingen uit te proberen, ze is een echte levensgenieter. Bungeejumpen, slakken eten, je longen uit je lijf schreeuwen op openbare plekken... ze heeft het allemaal al een keer gedaan. Ze twijfelt dan ook niet als haar de kans wordt aangeboden tijd te reizen.
    Amy is niet heel goed in school, maar is dol op geschiedenis, het enige vak waar ze goed in is. Dit is alleen nóg een reden voor haar om aan het experiment mee te doen; ze zou graag met haar eigen ogen zien hoe het er vroeger allemaal aan toe ging.
    • Uiterlijk:


    Amy heeft lang, krullend haar dat een donkerbruine kleur heeft. Ze heeft lichtrode highlights in haar haar. Amy heeft bruine ogen en een lieve lach, die haar er onschuldiger uit laten zien dan ze eigenlijk is. Amelia heeft een slanke bouw en is redelijk klein voor haar leeftijd, ze is 155 cm lang.
    Amy heeft een aparte kledingstijl; ze koopt kleren die ze leuk vindt, en kiest geheel willekeurig welke kledingstukken ze samen draagt, wat soms rare combinaties oplevert. Ze is dol op accessoires, en draag altijd wel wat om haar armen en nek.
    Selena Gomez.
    • Liefdesstatus: Amelia heeft op dit moment een langeafstands-relatie met Drew, (21, foto 1/foto 2, Austin Butler) die tevens haar beste vriend is. Drew zit momenteel in zijn ‘gap year’, en probeert daarom zo veel mogelijk landen te bezoeken voordat hij begint met zijn studie Graphic Design. In deze landen zijn er niet altijd mogelijkheden tot communicatie beschikbaar, en soms hoort Amelia dan ook weken niet van hem. Hij houdt net zo veel van feesten als Amy, en daarom verwachten ze ook niet van elkaar dat ze aan elkaar trouw blijven. Ze zijn dus niet exclusief.
    • Extra: Ook al heeft Amy vrijwel alles al geprobeerd, ze heeft een afschuw voor cigaretten, en heeft ze dan ook nog nooit met een vinger aangeraakt.
    Het enige wat ze meeneemt in de andere dimensie is haar fotocamera, waar ze in de vreemdste en gevaarlijkste situaties foto’s mee maakt.
    • Overig: De oom van Drew is een wetenschapper die aan de tijdmachine werkt, hierdoor raakt ze geïnteresseerd in het idee en komt ze uiteindelijk in de andere dimensie terecht.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 20:38 ]


    Great minds think alike.

    Ik wil wel een jongen reserveren, ik vul hem later in. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een meisje reserveren (: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mag ik een meisje reserveren? x


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    wat voor wezens moeten het zijn?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Hmm, het lijkt me leuk, maar ik weet niet zeker of ik genoeg tijd heb...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag ik een jongen reserveren?


    I only miss you when I'm breathing

    Goyle schreef:
    wat voor wezens moeten het zijn?

    Het maakt niet uit wat voor wezens. Laat je fantasie de vrije loop (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Ik vroeg me af hoe die andere dimensie er precies uitziet.

    Ehh, Alice in Wonderland in horror-versie. Da's het beste hoe ik het uit kan leggen. (":
    Ik zal 's een keertje een foto/plaatje opzoeken om het wat duidelijker te maken anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:54 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    Rol: Wezen
    Naam: De naam die ze voor zichzelf heeft gekozen is Zamaskowane, afgekort tot Zama. Dit is afgeleid van Zamaskowane, hetgeen 'gemaskerd' betekent....


    Omg, jou personage is echt awesome! _O_


    †

    Amaranta schreef:
    (...)

    Omg, jou personage is echt awesome! _O_

    Dank je ;D Ze is ook veel beter gelukt dan ik dacht, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik zou graag een jongen willen als het mag.
    En misschien late rnog een wetenschapper


    We've lived in the shadows for far too long.