• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Samhain schreef:
    (...)
    Gezelschap voor Zama *O* ...oh, wait, she hates people.


    (huil)

    Zal ik een vrouwelijke geest aanmaken, zo'n enge D:
    Of een mannelijke sadistische engerd? Die btw erg lekker is.
    I cannot choose..

    Sunbaked schreef:
    (...)

    (huil)

    Zal ik een vrouwelijke geest aanmaken, zo'n enge D:
    Of een mannelijke sadistische engerd? Die btw erg lekker is.
    I cannot choose..

    Ik zou zeggen, kies wat je het beste kan spelen ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, kies wat je het beste kan spelen ^^


    Tja, vrouwlijke personages liggen mij het best.
    Maar het ligt eraan wat Blackbirdd gaat maken, als die ook een meisje gaat maken kan ik beter een mannelijk personage maken..

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Tja, vrouwlijke personages liggen mij het best.
    Maar het ligt eraan wat Blackbirdd gaat maken, als die ook een meisje gaat maken kan ik beter een mannelijk personage maken..

    Dan zou ik gewoon een meisje doen, anders is het voor jou ook niet leuk om te spelen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    • Rol: Jongere
    • Naam: Sage Evangeline Clark
    • Leeftijd: 18
    • Karakter: Sage is een meisje dat haar puberteit een beetje vast gehouden heeft. Ze heeft een attitude dat niets haar uitmaakt en doet zich soms heel stoer voor, hoewel ze dit eigenlijk niet is. Ze is snel bang maar laat het niet merken. Ze is erg bazig om haar onzekerheid te verbergen en kan een enorme pestkop daardoor zijn. Maar als je alleen met haar bent kan ze dan een hele lieve en zeer begrijpend meisje zijn. Ze is wel heel erg eigenwijs en probeert altijd haar zin door te drijven. Ook al weet ze dat ze ongelijk heeft, ze wilt haar gelijk wel halen.
    • Uiterlijk:


    Een klein neusje boven mooie, volle lippen en groenbruine ogen die erg licht uitvallen. Ze heeft lichte wenkbrauwen en blond halflang haar, met highlights er in van de zon. Haar lichaam is smal en ziet er soms een beetje fragiel uit. Ze is dan ook iets te dun en helemaal niet sterk. Ze is wel lang, één meter vijfenzeventig en heeft lange maar dunne benen. Hier over kan ze erg onzeker zijn. Ze draagt amper sieraden en heeft ook geen tattoos en piercings, zelfs geen oorbellen omdat ze bang is voor naalden en dergelijke. Wel heeft ze een groot litteken van haar rechterschouder die over haar rug naar links loopt en richting de linkerkant van haar middel ophoud.
    • Liefdesstatus: Single maar lichtelijk obsessed door haar ex Chris.
    • Extra: Ze heeft sinds haar vijftiende haar leven doorgebracht met de drie jaar oudere Chris, haar toenmalige vriend. Hoewel hij niet het beste vriendje was, negeerde ze het en leefde ze toch door met hem in een niet bestaand sprookje. Hij dronk veel en was vaak agressief en trok zich niets van zijn bezette status aan. Hij ging vaak vreemd. Als ze ergens iets over zei werd ze het slachtoffer van huiselijk geweld. Aan het einde van hun relatie, ze werd toen bijna achttien, heeft hij haar zo erg toegetakeld dat ze in het ziekenhuis terecht kwam en haar moeder haar een contactverbod opgelegd. Hij is gewoon weggegaan en ze heeft nooit meer wat van hem gehoord. Onddanks alles houd ze nog van hem en wilt ze hem terug.
    • Overig: Ze drinkt geen alcohol en gebruikt geen drugs, hoewel ze een kettingroker is. Ze heeft alijd meerdere grote pakjes van het merk Lucky Strike en een heel scala aan aanstekers bij zich.
    Met haar familie heeft ze weinig contact meer. Ze woont sinds een half jaar op kamers en studeert, iets waar ze heel erg blij mee is.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 17:44 ]


    Your make-up is terrible

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Tja, vrouwlijke personages liggen mij het best.
    Maar het ligt eraan wat Blackbirdd gaat maken, als die ook een meisje gaat maken kan ik beter een mannelijk personage maken..


    Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee wat voor personage ik ga maken, maar ik bedenk het wel en als jij graag een meisje speelt, dan doe je dat gewoon. :)

    Sunbaked schreef:
    Ik denk dat ik een wezen aan ga maken.

    Oke, moet ik je neerzetten dat je 'm gereserveerd hebt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit midden in mijn toetsweek dus ik denk dat ik mijn personge vrijdag of zaterag aanmaak (:


    I only miss you when I'm breathing

    Samhain schreef:
    Is het niet een idee om de reserveringen eens een PB te gaan sturen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag ik een meisje reseveren?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil me uitschrijven, want ik heb niet idee dat het gaat lukken met de RPG, het spijt me.

    Naw, ik vond deze leuk D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn zus is nu dit weekend bij een vriendin aan 't logeren en ik heb gevraagd of ik het even over mag nemen. Ze zegt dat ze niet meer zo vaak op Q zit, maar geen zorgen dames en heren, I AM HERE TO RESCUE YOU! YEAH.


    Amaranta schreef:
    Mijn zus is nu dit weekend bij een vriendin aan 't logeren en ik heb gevraagd of ik het even over mag nemen. Ze zegt dat ze niet meer zo vaak op Q zit, maar geen zorgen dames en heren, I AM HERE TO RESCUE YOU! YEAH.


    Ik snap je niet.. ? Jij bent wiens zus xd ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ik snap je niet.. ? Jij bent wiens zus xd ?

    Mordacious... -,- She who opened this topic. Savvy?