• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amaranta schreef:
    (...)
    Mordacious... -,- She who opened this topic. Savvy?


    Ja dacht ik al maar het kwam echt uit het niets, maar als jij het gaat overnemen xd hoe wil je dit dan verder doen ? ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ja dacht ik al maar het kwam echt uit het niets, maar als jij het gaat overnemen xd hoe wil je dit dan verder doen ? ;o

    Nou, heel gemakkelijk, door in te loggen op haar account. :3

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Amaranta schreef:
    Mijn zus is nu dit weekend bij een vriendin aan 't logeren en ik heb gevraagd of ik het even over mag nemen. Ze zegt dat ze niet meer zo vaak op Q zit, maar geen zorgen dames en heren, I AM HERE TO RESCUE YOU! YEAH.

    Je bent mijn nieuwe heldin.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Je bent mijn nieuwe heldin.

    Haha, dank je. Dat is lief van je. (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Invullijstje:
    • Rol:
    Wetenschapper.
    • Naam: Xavier Hush Gray
    • Leeftijd (tussen de 15 en -): 25 jaren jong.
    • Karakter: Xavier is een mysterieuze, stille, jonge man. Hij zegt bijna alleen iets als hem iets gevraagd word en analyseert de personen die hij niet vertrouwd of de personen die hem interesseren, om zo meer achter de dingen in hun leven of karakter te komen.
    Hij is slim en sportief, zo heeft ook meerdere zwarte banden, maar door zijn verwarde gevoelens over zijn geaardheid en dat hij niet weet wat hij kan verwachten, weet hij ook vaak niet hoe hij zich moet gedragen bij jongens/ mannen in de buurt. Daarom houd hij dus ook vaak zijn mond, soms zelfs als hem iets gevraagd word, wat vaak eruit ziet alsof hij ongeïnteresseerd is.
    • Uiterlijk:


    • Liefdesstatus: Xavier was in een vijf jaar durende relatie met een jeugdvriendin van hem, maar hij voelde er eigenlijk niets bij. Niets waar hij eigenlijk van houd of wat hem op zou moeten winden, want weet je, hij twijfelt over zijn geaardheid. Hij twijfelt al heel lang aan zijn geaardheid, maar probeert het zoveel mogelijk te vermijden dat hij mannen leuk kan vinden en ging dus ook de relatie aan met zijn jeugdvriendin – die hij nu kwijt is, wat hij wel echt jammer vindt. Nog steeds houd hij zichzelf voor dat hij vrouwen leuk vind en ergens vind hij ze ook wel leuk, maar de knoop ligt nogal zwaar in hem en hij weet het niet meer.
    • Extra: Hij is nogal een zware roker en probeert hier vanaf te komen. Xavier is een goed in vechtsporten en heeft zelfs een aantal zwarte banden, maar ook hier praat hij, net zoals zijn verwarde geaardheid, niet over.
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    :9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mordacious schreef:
    (...)
    Haha, dank je. Dat is lief van je. (flower)

    Ik zou het echt kut vinden als deze RPG stierf, vandaar x]
    Ik heb het al wel eerder gezegd, maar misschien is het handig om de reserveringen even een PB te gaan sturen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Ik zou het echt kut vinden als deze RPG stierf, vandaar x]
    Ik heb het al wel eerder gezegd, maar misschien is het handig om de reserveringen even een PB te gaan sturen?

    Ik heb ze allemaal al een bericht gestuurd en Morticia (dat ben ik dus nu even) vul ik in op mijn zus haar profiel, dus dat is dan Xavier. Savvy? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ik heb ze allemaal al een bericht gestuurd en Morticia (dat ben ik dus nu even) vul ik in op mijn zus haar profiel, dus dat is dan Xavier. Savvy? (:

    Ah, oké, dan snap ik het. Femke bijt niet steeds in mijn arm D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Ah, oké, dan snap ik het. Femke bijt niet steeds in mijn arm D:

    Hm. Femke? Heb ik iets gemist? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Hm. Femke? Heb ik iets gemist? :')

    Nah, een vriendin van mij zit hier en we hebben een rare bui. Wist je dat je niet kan typen met je grote teen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Nah, een vriendin van mij zit hier en we hebben een rare bui. Wist je dat je niet kan typen met je grote teen?

    Hahaha, omgg. Zeg niet dat je, jullie, dat geprobeerd hebt! Awesome.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Hahaha, omgg. Zeg niet dat je, jullie, dat geprobeerd hebt! Awesome.

    Of course we did. We hebben net ook bananen in elkaars gezicht gesmeerd en nu ruiken we naar banaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ik heb ze allemaal al een bericht gestuurd en Morticia (dat ben ik dus nu even) vul ik in op mijn zus haar profiel, dus dat is dan Xavier. Savvy? (:


    Weet je ik snapte het al niet xd dus je hebt twee accounts xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Weet je ik snapte het al niet xd dus je hebt twee accounts xd

    Ik heb dit account en Morticia, en Mordacious is dus mijn zus. Snap je 't nog? (':

    @Samhain: Omg, really? Dude, jullie moeten je wel heel erg vervelen hé.