• TIME TRAVEL.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Invullijstje:
    • Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc):
    • Naam:
    • Leeftijd (tussen de 15 en -):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Liefdesstatus:
    • Extra:
    • Krachten (Telt alleen voor wezens):
    • Overig:

    Wezens:
    Psychotic - Zamaskowane.
    Merlonie - Elizabetha.
    Assassin - James.
    RememberYoux - Aimee Adams.

    Meisjes:
    Unbroken - Amelia ‘Amy’ Stonewood.
    Bisous - Willow Nastya Reyes.
    Goyle - Georgianna Azalea Shraeder, de rest komt nog.
    Prisoner - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aragog – Catelinn 'Cat' Nina Adams, de rest komt nog.

    Jongens:
    Hantio - Gereserveerd.
    BlueHope - Gereserveerd.
    Colt45 - Firlas Rheitel.
    Mordacious - Jack Rush.
    DarkSavior - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Morticia - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BlueHope schreef:
    Ik zou graag een jongen willen als het mag.
    En misschien late rnog een wetenschapper

    Tuurlijk mag dat! Zal ik je neerzetten dat je een jongen gereserveerd hebt? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is Zama trouwens goedgekeurd?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag dat! Zal ik je neerzetten dat je een jongen gereserveerd hebt? (:



    Ja graag. :)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samhain schreef:
    Is Zama trouwens goedgekeurd?

    Ja, ze is goedgekeurd. Als je haar maar niet té krachtig in het verhaal maakt. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ja, ze is goedgekeurd. Als je haar maar niet té krachtig in het verhaal maakt. (:

    Dat hangt er vanaf wat de angsten zijn, zeg maar. Alles wat ze doet zit in je hoofd, ze kan dus bijvoorbeeld niet je been breken of iets dergelijks. Ze is fysiek gezien echt heel zwak, ze is niet eens in staat een eigen lichaam in stand te houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Samhain schreef:
    (...)
    Dat hangt er vanaf wat de angsten zijn, zeg maar. Alles wat ze doet zit in je hoofd, ze kan dus bijvoorbeeld niet je been breken of iets dergelijks. Ze is fysiek gezien echt heel zwak, ze is niet eens in staat een eigen lichaam in stand te houden.

    Oke, nee dan is het goed. Ik heb je erbij gezet! :)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil graag een wezen reserveren, maar aangezien ik eigenlijk niet vaak schrijf weet ik niet of ik heel goed ben. :s

    Mag ik een meisje reserveren ^^ ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Blackbirdd schreef:
    Ik wil graag een wezen reserveren, maar aangezien ik eigenlijk niet vaak schrijf weet ik niet of ik heel goed ben. :s

    Oefening baart kunst, zal ik je er bijzetten dat je een wezen reserveert? (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol (Jongere/ wezen/ wetenschapper, etc): Jongere
    Naam: Amberlynn Lee Jefferson
    Leeftijd (tussen de 15 en -): 18, 15 September
    Karakter: Het is een erg koppig meisje die liever niet heeft dat andere voor haar denken of haar commanderen. Amberlynne heeft een heel moeilijk masker op om doorheen te komen. Dat komt allemaal door haar verleden. Iets waar ze altijd nachtmerries over zal hebben. Verder is het iemand die toch een groot hart heeft voor mensen. Als ze je echt mag zal ze het moeilijk toegeven, maar je zal toch zien dat ze veel voor diegene zal doen. Ze is toch een nieuwsgierig meisje. Soms zouden mensen denken dat ze erg verlegen is, of zelf ingenomen, maar dat is gewoon omdat ze mensen niet zo snel vertrouwd. Verder is het een meisje die als ze zich echt bindt aan een persoon die ook moeilijk loslaat.
    Uiterlijk: Amberlynn heeft lang zwart haar met donkerbruine highlights erdoorheen. Het hangt met grote krullen over haar schouders. Verder heeft ze een slank lichaaam met mooie rondingen en ze heeft een licht getinte huid en is rond de 1.73 . Verder heeft ze Volle lippen, donkere amandelvormige ogen met een gouden rand.


    Liefdesstatus: Single. Ze heeft een soort trauma overgehouden aan haar laatste relatie. Haar laatste relatie liep gigantisch in de soep. In het begin was alles nog leuk en lief, tot dat ze Jayson beter leerde kennen werd hij steeds agressiever, uiteindelijk werd het zo erg dat ze door hem doen bijna is vermoord. Op een dag waren de twee ruzie aan het maken in het park, bij de rivier. Jayson duwde haar de rivier in en ze verdronk bijna toen ze erin viel duwde hij haar er nog dieper in en stikte ze haast. Ze kon nog net ontsnappen en trok hem erin waardoor zij kon ontsnappen. Ze heeft de rest van haar leven geen enkele jongen meer vertrouwd zoals ze Jayson ooit heeft vertrouwd.
    Extra: Amberlynn heeft geen gemakkelijke jeugd gehad. Haar ouders waren gescheiden en ze heeft daardoor nooit haar vader gekend. Toen ze acht was kreeg ze een bericht dat hij was gestorven. Ze was er toch kapot van en vooral haar moeder. Vier jaar later kreeg haar moeder te horen dat ze leukemie had en twee jaar later overleed ze. Amberlynn moest in een weeshuis. En toen ze 16 was mocht ze naar haar 'Nicht' toe. Die was al 24 maar hield zich totaal niet met haar bezig. Daardoor kreeg ze te maken met Jayson en heeft ze een bijna doods ervaring opgelopen.
    Krachten (Telt alleen voor wezens): -
    Overig: Ze kan soms erg gestresst zijn en dan is het enige wat haar helpt alleen zijn of met de gene die ze het meest vertrouwd. Normaal rookte ze, dronk ze. Ook muziek hielp haar, en dan vooral haar gitaar en stem.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 1:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mordacious schreef:
    (...)

    Oefening baart kunst, zal ik je er bijzetten dat je een wezen reserveert? (;


    Ja:3

    Is het niet een idee om de reserveringen eens een PB te gaan sturen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik een wezen aan ga maken.

    Sunbaked schreef:
    Ik denk dat ik een wezen aan ga maken.

    Gezelschap voor Zama *O* ...oh, wait, she hates people.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.