• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    MoccaSins schreef:
    Ik vind het alleen nu op dit moment leuk met xKimx124


    kijk weetje ik verveel me niet omdat MoccaSins gewoon veel reageerd, maar anderen kunnen zich er gewoon bij mengen hoor.

    hayden

    'Edward, ga je even mee naar boven, dan pak ik badlakens, zonnenbrand en mijn zonnebril, en dan kunne we daarna naar het strand gaan, goed schatje' vraag ik hem en geedf hem een kus op zijn mond

    Edward
    "Tuurlijk lieverd" zeg ik haar lachend en pak haar hand vast en geef haar af en toe wat kusjes terwijl we naar boven lopen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Eenmaal op onze kamer loop ik naar de badkamer en pak 2 badlakens uit de kast en stop ze in mijn grote mand, daarna zoek ik nog even zonnenbrand op en zet mijn zonnenbril op. 'Heb jij al je zwembroek aan, want dan kunnen we namelijk gaan' zeg ik hem lachend

    Edward
    Ik keek haar lachend aam "Ja ik had hem vanochtend al aangetrokken" zeg ik en pak mijn zonnebril van de ladekast af en zet hem op mijn neus "Let's go" zeg ik en geef Hayden een kusje op haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik geef hem terug een kus en sla mijn armen om zijn nek. 'Kom laten we maar echt gaan, anders staan we hier over een uur nog' zeg ik lachend en pak zijn hand vast.

    Edward
    Ik keek haar aan en lach want ik wist dat dat echt waar was, ze pakt mijn hand vast en we lopen dan samen richting het strand, als we er zijn spreid ik de twee handdoeken uit en laat mezelf op eentje vallen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (Hier voor de zekerheid alvast de nieuwe rpg. http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135607)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (Is het een beetje gelukt met het raadsel??)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    danielle237 schreef:
    (Is het een beetje gelukt met het raadsel??)


    nou nog niet echt, maar er zijn een paar mensen die met deze rpg willen stoppen, omdat heel veel mensen steeds niet reageren en omdat jij vaka niet online bent:S

    hayden

    Als we op het strand aankomen trek ik mijn broekje uit en mijn hempje (deze bikini heb ik aan) http://www.hm.com/nl/dressingroom/LADIES#lid=03WGQP-dkn
    Ik ga naast edward op de andere handdoek liggen en kijk hem aan.

    Edward
    Ik trek mijn shirt uit en leg hem ergens aan het einde van mijn handdoek en leg mijn handen onder mijn nek en kijk opzij naar Hayden en kijk haar even lachend aan.

    *Sorry ik krijg een error als ik hem open :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (O, zorry, Ik wil best wel de rpg bijv. aan jou overdragen als het jullie belemmert dat ik er niet zo vaak ben. En wie willen er eigenlijk stoppen dan??)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    danielle237 schreef:
    (O, zorry, Ik wil best wel de rpg bijv. aan jou overdragen als het jullie belemmert dat ik er niet zo vaak ben. En wie willen er eigenlijk stoppen dan??)


    nou dat hoeft niet hoor, niet iedereen kan gewoon 24/7 reageren maar sowieso het meisje dat voor sophie speelt wilt er volgens mij mee stoppen

    hayden

    'Wat is er, wat wil je van me' zeg ik lachend tegen hem en kruip tegen hem aan terwijl ik een arm om zijn buik heen sla.

    (oke nja, mijn bikini is roze die ik aan heb)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:31 ]