• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    Ik laat mezelf vast pakken door edward. 'Oja, is dat zo dat ik dat weet, ik weet namelijk helemaal niet wat jij wilt ik kan niet jou gedachten lezen' zeg ik hem plagend en wil weglopen terug naar binnen, maar edward heeft mij nog steeds vast.

    Edward
    Ik kijk haar aan en lach "Je kent me nu al" zeg ik lachend en trek haar in een knuffel "Nog niet naar binnen gaan" fluister ik haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nee, mag ik niet naar binnen gaan, wat ben je van plan met mij dan, je gaat me toch niks aan doen he, want ik wil nog wel even in leven blijven' zeg ik lachend tegen hem.

    Edward
    Ik lach "Kijk maar uit" fluister ik weer en begin haar nek te kussen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Edward, iedereen kan ons hier zien he' ik pak zijn hood tussen mijn handen en druk mijn lippen op de zijne, ik open mijn mond en ga met mijn tong bij hem naar binnen.

    Edward
    Ik zoek met mijn tong weer de hare op, wat kon het mij nou schelen of iemand ons kon zien dacht ik en glijd met mijn hand naar haar been toe.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik speel met mijn tong met zijn tong, en ga met mijn handen door zijn haren heen. 'Nou, edward dit was toch wat je wilde of niet' zeg ik lachend tegen hem terwijl ik nog steeds op mijn tenen sta, omdat hij te groot voor me is als ik slippers aan heb.

    Edward
    Ik lach "dat was precies wat ik wou" zeg ik en geef haar nog een zacht kusje op haar lippen, ik moet wel bukken elke keer als we zoenen omdat ik best wel lang ben.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik spring op hem en sla mijn armen om zijn nek. 'Zo kunnen we beter zoenen, op mond hoogte' zeg ik lachend en druk een kus op zijn mond.

    Edward
    Ik lach "Goed bedacht" zeg ik en ga verder door met haar kus terwijl mijn tong naar de hare zoekt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik speel met zijn tong en ga met mijn handen door zijn haren heen. 'Zullen we maar naar binnen gaan ofzo, of wil je hier de hele tijd blijven staan met mij in je armen' zeg ik lachend en zoen hem weer.

    *Ik gaan :c moet nog leren voor Engels :c tot morgen xx*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    *Ik gaan :c moet nog leren voor Engels :c tot morgen xx*


    oke succes met leren doei xx

    IK VIND HET NIET LEUK DAT HAAST NIEMAND MEE DOET MET DEZE RPG. ZELFS DE OPSTARTER NIET. DAARMEE STOP IK NU PER DIRECT MET DEZE RPG.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het alleen nu op dit moment leuk met xKimx124


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.