• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    ik grinnik. 'Edward dat kriebelt' lach ik naar hem en probeer me om te draaien op mijn buik.

    Edward
    Ik lach en pak haar polsen vast en hou ze boven haar hoofd vast en kijk haar even recht in haar ogen aan "Is dat zo" vraag ik plagerig en kijk haar grijnzend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Edward pakt me bij mijn polsen vast en kijkt me aan. 'Ja, dat kriebelt echt anders zeg ik dat toch niet' en geef hem een zoen op zijn mond.

    Edward
    Ik zoen haar gewillig terug en ga met mijn tong langs haar onderlip en lach heel even snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik glij met mijn tong weer naar binnen bij edward en speel met zijn tong, dan trek ik me terug. 'Wat loop je me nou eigenlijk telkens te plagen, met je gekus je gestreel, heb je wat goed te maken, of moet je wat van me hebben' lach ik naar hem.

    Edward
    "Hmm wie weet" zeg ik lachend en ga weer op mijn rug liggen en sluit even mijn ogen "Maar dan niet hoor" zeg ik lacherig en sla mijn armen over elkaar heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ok, dan niet' ik ga terug op mijn handdoek zitten en pak mijn zonnenbrand, en smeer mijn benen, armen buik en nek in, en ga daarna weer liggen op de handdoek.

    Edward
    "Ok grapje ik kan het niet" zeg ik lachend en druk mijn lippen weer tegen die van haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik ga mee met zijn zoen en laat mijn tong weer naar binnen glijden bij hem. 'Edward, wat ben jij toch ook een klefferd zeg, ik lig hier heel rustig en jij moet weer me zoenen en aan me zitten, wie zegt dat ik dat wel wil, misschien wil ik even rustig van het zonnetje genieten, zonder dat er ene edward is die niet van me af kan blijven, maar ik zie het wel als een complimentje hoor' zeg ik lachend.

    Edward
    Ik zucht "Ik weet het ik ben echt erg maar ik kan er niks aan doen" zeg ik lachend "Maar ik weet zeker dat je het fijn vind" fluister ik en lach even en ga met mijn hoofd en bovenlichaam een beetje over haar heen buigen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat een eigendunk weer, jij denkt dat ik het wel fijn vind, dus jij kan mijn gedachten lezen, oeh dat vind ik wel heel erg knap hoor' zeg ik hem lachend

    Edward
    Ik lachte even naar haar "Achja ik was er mee geboren" zeg ik en leg mijn armen naast haar zit en buig weer naar haar toe en laat mijn lippen een paar cenitmeter boven de hare hangen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:36 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Dus, wat wil je, heb je nog geen schrale lippen er van gekregen van met mij vanaf de ochtend tot en met de avond non stop te zoenen' vraag ik lachend en kruip onder hem vandaan en ga achter hem staan. 'Zullen we terug naar het huis gaan, ik krijg het een beetje te heet in de zon, en door jou natuurlijk' zeg ik grijnzend

    Edward
    Ik ga weer staan en lach naar haar "Maar zoenen is zo leuk" zeg ik en kijk haar hoop vol aan. Ik lach om haar opmerking "Ik ben echt zo sexy" zeg ik en trek haar overeind en pak de handdoeken en schuif mijn zonnebril op mijn hoofd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [bhayden][/b]

    'Nou, lets go to inside' zeg ik lachend en pak zijn hand vast. 'Laat me raden, wat eil je binnen gaan doen, even denken 1. Je wilt zoenen 2. Je wilt seksen 3. Je wilt allebei' zeg ik lachend en knipoog