• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik wil net antwoorden als ineens een jongen overeind springt en zegt: 'Komaan, iedereen erin!' ik denk dat hij me nog niet heeft opgemerkt. Anders had hij vast gezegd, kom crew. Ik zeg tegen Eadric: 'Volgens mij moet je die bus in,' en ik glimlach Nasr hem. 'En dankje, voor het compliment.' en ik kijk even om me heen. 'En ik heb geen idee wie Duck is.' dan kijk ik hem aan. 'Dan zie ik je later misschien nog wel? Jij moet naar die verrassing toe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Axton en Alexi zijn momenteel aan het meertje eigenlijk }


    [Oja, dan pas ik even mijn stukje aan :Y) lol, epic fail xd.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hé, Aedan, mag Sky hier mee?"
    Hij kijkt even naar het meisje naast me en knikt dan.
    "Ja, is goed, als je nu maar die bus in gaat." grijnst hij.
    "Kom." ik neem Sky's pols vast en trek haar mee richting de bus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    "Man, wat zijn ze traag." zucht ik. "Een stelletje bejaarden is sneller die bus in."
    Ik ga tegen Zero aanleunen, terwijl ik wacht tot de laatsten opstapten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Hé, Aadan, mag Sky hier mee?' vraagt Eadric al, en ik wil gaan protesteren dat het niet hoeft joh, maar dan zegt de jongen die dus Aedan heet:
    'Ja, is goed, als je nu maar die bus in gaat.' en Aedan grijnst. Ik glimlach nog even naar hem.
    'Kom,' zegt Eadric, en hij pakt me bij mijn pols en trekt me mee richting de bus. Onwennig loop ik met hem mee, maar trek wel mijn pols los. Ik stap de bus in en ga ergens zitten. 'Kom dan wel naast me zitten,' zeg ik glimlachend tegen Eadric. 'Anders vermoord ik je omdat ik niemand anders ken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin
    Ik spring de bus in en ga op een stoel zitten. Ik kijk even naar het meisje,Sky die ook meegaat. Daarna kijk ik weer gewoon naar voor.

    Eadric
    "Ik was al van plan bij je te komen zitten hoor." glimlach ik terug. Ik laat me naast haar op de stoel zakken en zucht.
    "Oh en Duck ken je niet. Ik heb haar bijnaam verzonnen. Omdat ze steeds heen en weer bleef waggelen en je kon nix tussen haar gekwetter krijgen."
    Ik grinnik bij de herinnering.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    Ik stap samen met Zero als laatste in. Er was genoeg plek, maar toch ging ik ergens apart zitten en trek hem op mijn schoot.
    "Krijg ik al een voorproefje?" vraag ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    Toen ik de bus instapte keek ik rond, iets wat eerst moest dienen om een plek te zoeken om te kunnen zitten maar toen ik Eadric zag zitten viel mijn blik ook op het onbekende meisje naast hem en ik was altijd al veel te nieuwschierig geweest naar nieuwe mensen dus beloot ik naar hun toe te lopen 'Hoi Eadric' Groete ik hem glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    Ik kijk hem lachend aan, ik por hem even in zijn zij,
    'Volgens mij kan ik jou ook wel Duck noemen.' en ik knipoog naar hem. 'Jij praat ook best veel. Maar dat maakt niets uit hoor. Waar gaan we eigenlijk heen?' vraag ik aan Eadric. Dan komt er een meisje onze kant opgelopen en e zegt: 'Hoi Eadric.' en ze zegt niets tegen mij..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:54 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hallo Alex, sorry dat ik net niet gedag zei. Ik verloor je plots uit het oog." Ik kijk haar grijnzend aan en ga wat ontspannen achterover leunen, toen bedacht ik me dat zij nog recht stond.
    Ik sprong rechtop en wees naar mijn plaats. "Wil je zitten?"
    Ik keek Sky aan en vervolgde ons gesprek. "Ik weet niet waar we heen gaan... Het is een verrassing."

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 18:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {En ze zegt niets tegen mij... Dat klinkt best zielig voor Sky weetje.. XD Ik zie haar daar al heel teleurgestelt zitten XD}

    Alex/Alexandra

    'Hallo Alex, sorry dat ik net niet gedag zei. Ik verloor je plots uit het oog.' Zei hij grijnzend terwijl hij ontspannen achterover leunde en vervolgens opsprong 'Wil je zitten?' Vroeg hij wijzend naar zijn plaats, 'Maakt niet uit, nee hoeft niet ik zoek zometeen wel een plek' Andwoord ik glimlachend waarna ik naar het meisje keek, 'Ik ben Alex' Stelde ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gheheh, dat was niet echt de bedoeling :) alleen om aan te geven dat ze zich genegeerd voelde :Y)]

    Sky Jessica Love
    'Ik ben Alex,' zegt ze. Ze is zo'n meisje waar je een minderwaardigheidscomplex gelijk van krijgt.
    'Ik ben Sky,' antwoord ik. 'En deze jongen hier heeft me deze bus ingetrokken. Ik neem aan dat jij bij de crew zit?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Terwijl Alex zich voorstelt, ga ik weer zitten. Mijn been leunt een beetje tegen dat van Sky en ik grijns zachtjes.
    Wacht, wat valt daar te grijnzen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Haha.. Op de een of andere manier krijg ik hier een Bella, Alice gevoel bij XD Stil meisje en een vrij druk en vrolijk meisje XD}

    Alex/Alexandra Night

    'Ik ben Sky, en deze jongen hier heeft me deze bus ingetrokken. Ik neem aan dat jij bij de crew zit?' Vroeg ze, ik moest grijnzen toen ze vertelde dat Eadric haar de bus in had getrokken, het leek me wel iets voor hem terwijl ik hem maar kort kende. 'Ja, ik zit al een tijdje bij de crew' Andwoord ik glimlachend. 'Leuke naam trouwens'


    Don't be like the rest of them, darling