• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Eadric komt weer naast me zitten, zijn been zit een beetje tegen die van mij aan. Ik zie hem grijnzen, en ik snapte niet waarom.
    'Ja, ik zit al een tijdje bij de crew,' antwoordt ze glimlachend. 'Leuke naam trouwens.' en ik glimlach kort naar haar. 'Eh, dankje.' mompel ik. Eadric's been zat nog steeds een beetje tegen die van mij aan. 'Hoe ben je eigenlijk bij de crew gekomen?' vraag ik dan maar aan haar. En ik blik snel naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex/Alexandra Night

    'Eh, dankje.' Mompelt ze, 'Hoe ben je eigelijk bij de crew gekomen?' Vroeg ze toen waarna ze naar Eadric keek, 'Ehmm.. Volgens mij was dat doordat ik toen toevallig door het park heenliep en de anderen zag dansen, op dat moment was mijn vader net een jaar overleden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'O, sorry,' zeg ik tegen Alex als ze vertelt hoe ze bij de crew komt. 'Weet jij toevallig wel wat de verrassing in houdt?' en ik kijk naar Alex. Ik vroeg me af wat voor dansen ze deed, maar dat zou ik later wel vragen. Dat kon wel wachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik stap de bus als laatste in met Aedan waarna hij ons mee trekt naar een leeg plekje, wanneer hij vraagt voor een voorproefje begin ik te lachen 'Je wacht maar even meneertje ongeduld' zeg ik tegen hem en laat mijn ogen dan over de haltes vallen, Amy zou op ons wachten bij de halte dus ik moest goed opletten.

    Alex/Alexandra Night

    'O, sorry. Weet jij toevallig wel wat de verrassing in houd?' Vroeg ze, 'Maakt niet uit' Zeg ik glimlachend, het was toch al een tijd geleden, 'Nee, jammergenoeg niet' Andwoord ik nogsteeds glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    Oke als zij het ook niet wist. Ik ga een beetje overeind zitten en kijk de bus door. Waarschijnlijk zou niemand het me ook willen vertellen. 'Ik ben nog steeds een beetje overrompelt dat ik het ene moment in een nieuw huis kom en het andere moment in ee bus naar een of andere verrassing met allerlei mensen die ik niet ken.' en ik kijk naar de glimlachende Alex. Zou ze altijd zo glimlachen? 'Waar dansen jullie eigenlijk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex/Alexandra

    'Ik ben nog steeds een beetje overrompelt dat ik het ene moment in een nieuw huis kome n het andere moment in een bus naar een of andere verassing met allerlei mensen die ik niet ken' Zegt ze 'Waar dansen jullie eigelijk?' Vroeg ze toen, 'Dat kan inderdaad een hele verandering zijn' Zei ik grijnzend, 'We dansten in het park dat sins kort word gesloten is'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'Dat is het inderdaad,' zeg ik tegen haar. 'Waarom wordt het park gesloten? En wat willen jullie eran doen om tegen te houden dt het park gesloten wordt?' en ik kijk naar vragen aan. 'Tenminste, als jullie er iets aan gaan doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alex/Alexandra Night

    'Waarom wordt het park gesloten? En wat willen jullie eraan doen om tegen te houden dat het park geloten word? Tenminste, als jullie er iets aan gaan doen.' Vraagt ze, 'We zijn vanplan aan een danswedstrijd mee te doen en het geld dat we winnen te gebruiken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'Dat is cool,' zeg ik tegen Alex. Ik staar uit het raam. Ik heb moeite met tranen in te houden, damn Sky, keep yourself together. Ik dacht terug aan mijn eigen crew. Die ik opgezet had in LA. Voordat ik hierheen verhuisde. En het erge was, ze hadden gedaan alsof ik er iets aan kon veranderen dat ik daar weg moest van mijn ouders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik gebruik het gesprek om mijn ogen even onopgemerkt over Sky heen te laten gaan. Haar blonde haren glinsterden in de zon die via het raam naar binnen viel. Ik kon het niet laten om naar de twinkelingen in haar bruin-groene ogen te kijken.
    Op een gegeven moment staart ze uit het raam en ik voel de sfeer een beetje veranderen.
    "Gaan we eens wild gokken wat de verrassing is?" grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik leun verveeld tegen de paal die de bushalte markeert aan. Ik wist dat ze eraan kwamen, maar van mij mocht het toch wat sneller.
    "Pff." zuchtte ik verveeld en nam mijn gsm om even wat spelletjes te spelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik knipper nog even een paar keer met mijn ogen en kijk dan naar Eadric. 'Wild gokken zeg je hè?' vraag ik aan hem. 'Ik gok... Een geweldig gaaf feest met heel veel drank.' en ik glimlach naar hem. Onze benen zaten nog steeds tegen elkaar aan maar het betekende toch niets dus ik nam de moeite niet eens om mijn been weg te halen. 'En wat denk jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmmm... we gaan dansen, dat is al bijna zeker. Misschien gaan we wel in de dierentuin dansen of zoiets. Of op het dak van een winkelcentrum."
    Soms sloeg mijn fantasie met me op hol en dan kwamen er zo van die dingen in me op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Op het dak van een winkelcentrum. Ik kijk gauw weer de andere kant op, zodat ik snel de tranen weg kon knipperen. Dammit, ik had dit allang afgesloten voor mezelf. Maar de herinneringen stromen terug. Het was onze allereerste actie, dansen op het dak van het winkelcentrum. Om te laten zien wie we waren en dat we niet terugdeinsden voor dingen die niet mogen. 'Of juist een keer iets rustigs, geen dansen?' merk ik op. 'Hoewel ik niet een dag zonder dansen kan.' en ik staar nog steeds uit het raam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.