• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ik moet gaan eten, kom dadelijk weer terug ^^ tot zo!]

    {tot zo}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ben er weer (:]

    {yeeeey! (yeah)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ik ben Eadric... Zit jij ook in de crew?' vraagt hij. En ik kijk hem aan, 'Eh, niet in deze. Ik had een eigen crew waar ik woonde voordat ik hierheen verhuisde.' Eadric trommelt mijn zijn vingers tegen de bakstenen muur achter hem. 'Zit jij wel in de crew dan? Over welke crew je het dan ok hebt.' en ik glimlach kort naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik breng mijn mond iets dichter naar zijn oor 'Je komt er wel achter' fluister ik zachjes in zijn oor waarna ik hem tegen mij aandruk 'Maar ik ga alsnog alles doen met je wat ik kan verzinnen' zeg ik met een grijns op mijn gezicht waarna ik een zoen op zijn lippen leg.

    jaimyhoi schreef:
    [Ben er weer (:]


    {Jij eet snel..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Eadric
    Ik grinnik zachtjes. "Ik heb het over iedereen die je nu om je heen ziet."
    Dan kijk ik twijfelend voor me uit. "En ik weet niet of ik erbij hoor... Ik loop hier al een paar dagen bij... We gaan naar een verrassing nu... Moet ik vragen of je ook mag komen?"

    Aedan
    Ik zoen hem terug, maar trek me na een tijd terug.
    "Je weet dat ik er niet tegen kan als ik iets niet weet." zeg ik met een gefrustreerde zucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jij eet snel..}


    [Ik zie het xD ik heb in 8 minuten een hele pizza opgegeten :X oeps. Vreetzak alarm :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik zie het xD ik heb in 8 minuten een hele pizza opgegeten :X oeps. Vreetzak alarm :Y)]

    {haha doe ik ook! xD
    Dubbel alarm! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik zie het xD ik heb in 8 minuten een hele pizza opgegeten :X oeps. Vreetzak alarm :Y)]


    {Whahaha XD would love to watch you eat a pizza XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Jessica Love
    'Hoe bedoel je, je weet niet of je erbij hoort?' vraag ik nieuwsgierig aan hem. 'En mij boeit het niets, waarschijnlijk moeten ze me niet eens.' en ik kijk naar de mensen. Alleen Eadric had tot nu toe wat tegen me gezegd. 'O, ik ben Sky. Aangenaam.' ik was vergeten mezelf voor te stellen. Ach ja, shit happens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik begin te grinniken 'Dat weet ik maar Amy heeft specifiek gezegt dat ik het aan niemand mag vertellen. Zelfs jij niet' zeg ik met een lachje erachter aan. Ik kijk de groep even rond, volgens mij zijn we meer en deels compleet. Ik kijk dan weer naar Aedan en begin te grijnzen 'Maar er is genoeg plek om daar alleen te zijn' fluister ik dan in zijn oor.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Whahaha XD would love to watch you eat a pizza XD}


    [Ik eet wel netjes hoor :Y) en je kan kennis maken met Sky ^^ andere Sky wilt trouwens ook verder -wbw- trouwens, Fem, ik heb Sky even samen met Daniël bij Axton en Alexi binnen laten komen. Ze gaan spijbelen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik weet het gewoon niet. Wanneer hoor je er 'officieel' bij?" Ik haal mijn schouders op. "En ze mogen je vast. De eerste keer dat ze mij zagen was ik bont en blauw en liep ik mank en ze waren meteen vriendelijk tegen me. Je moet Duck eens ontmoeten. Dan zul je niet meer twijfelen, die meid kan iedereen een goed gevoel bezorgen." ik besefte dat dit nogal verkeerd klonk.
    "Gewoon met haar hyperactieve gedoe, hoor. En sky... mooie naam."

    Aedan
    "Hmm, dat maakt het feit dat ik er niet van op de hoogte ben, bijna goed." mompel ik, dan zie ik de bus aankomen. Ik spring van zijn schoot.
    "Komaan, iedereen erin!" neem ik onbewust de leiding.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik eet wel netjes hoor :Y) en je kan kennis maken met Sky ^^ andere Sky wilt trouwens ook verder -wbw- trouwens, Fem, ik heb Sky even samen met Daniël bij Axton en Alexi binnen laten komen. Ze gaan spijbelen :Y)]

    {Axton en Alexi zijn momenteel aan het meertje eigenlijk }


    “To live will be an awfully big adventure.”