• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SupahBaby schreef:
    [Iemand die met Pace komt praten ofzo?]


    (Hannah kan wel. Kan ik meteen inspringen (:)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Perfect :) ]
    Pace Saade
    Na nog een tijdje te hebben gedanst, ging ik terug even uitrusten. Ik liep van de dansvloer af en ging onder een van de bomen zitten. Ik nam mijn flesje water en nam er een slok van. De koele vloeistof gleed zo door mijn keel. Daarna draaide ik de dop terug op het flesje en legde het opnieuw neer.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {we kunnen al richting het feest vertrekken anders. De rest kan later nog invallen.}
    Amy Price
    Ik keek ongeduldig naar mijn gsm.
    Komen jullie bijna, straks missen jullie de zonsondergang. stuurde ik naar Zero. Ik zuchtte en ging alvast aan de bushalte staan, zodat ze me zouden zien staan en aan de juiste halte konden afstappen. Als ze eindelijk eens zouden vertrekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hannah Victoria Emberson.

    "Ik mag jou water wel lenen toch?" Zonder op antwoord te wachten raak ik Pace zijn flesje water van de grond af en neem ik een paar grote slokken. "Dankje" Ik glimlach even en haal mijn hand door Pace zijn haren heen, waarna ik mijn eigen haar in een makkelijke knot doe. Het dansen is vermoeiend, maar het is zeker de moeite waard.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    "Had ik dan gezegd dat het mocht?" vroeg ik lachend en trok haar naast me op de grond. Daarna ging ik even snel met mijn handen door mijn haar zodat het weer goed lag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hannah Victoria Emberson.

    "Had ik dan gezegd dat het mocht?" Vraagt Pace dan lachend en trekt me vervolgens naast hem op de grond. "Nee, ik stelde me voor wat voor antwoord je had gegeven en dat was vast een ja geweest" Zeg ik en grinnik even, terwijl ik naar een paar andere kijk die nog aan het dansen zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    "Daar heb je wel gelijk in ja", gaf ik toe. Ik keek net zoals haar naar de andere crewleden die nog aan het dansen waren.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:34 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Eadric Crawford
    Ik wil net over het hek heen klimmen als ik het gele papier zie. Ik ren zo snel mogelijk naar de rest, waar iemand zo vriendelijk is me alles uit te leggen.
    Wauw, het park ging sluiten en om dat te voorkomen wouden ze een danswedstrijd winnen? Dit moest echt veel voor hen betekenen. Hmm, ik zou ze helpen waar ik kon, tenminste als ze mij erbij wouden.
    Onzeker ga ik tegen een boom aan staan en kijk naar de dansende menigte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Is Eadric nieuw trouwens?}

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {jup, van 'gisteren'... of 'eergisteren'. In ieder geval niet veel mensen kennen hem}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    Mijn blik valt op de jongen die net tegen een boom aan leund een jongen die ik volgens mij nog niet kende. 'Hoi' Groete ik hem glimlachend terwijl ik naar hem toe liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eadric
    "Oh, hallo." glimlachte ik. Ik stak mijn hand glimlachend naar haar uit.
    "Ik ben Eadric."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    'Oh, Hallo' Glimlachte de jongen terug die zich daarna al snel voorstelde als Eadric, 'Leuke naam, ik ben Alexandra maar iedereen noemt me Alex' Stelde ik mezelf voor, en daarbij vond ik de naam Alexandra niet mooi veel te deftig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eadric
    "Alex... Nice." grijnsde ik.
    "Ik heb gehoord over de sluiting van het park en de wedstrijd. Denk je dat ik zou kunnen helpen?" ik wist niet goed of ze dat wel zouden willen. Ik was eigenlijk een soort van vreemde voor deze groep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex/Alexandra Night

    'Ik heb gehoord over de sluiting van het park en de wedstrijd. Denk je dat ik zou kunnen helpen?' Vroeg hij, 'Ehm.. Waarschijnlijk wel, kun je dansen?' Vroeg ik hem grijnzend, ik was meer nieuwschierig hoe hij danste, want hij kon het vast wel.


    Don't be like the rest of them, darling