• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Ja." antwoordde ik nadenkend. "Ik ben vooral goed in lifts." Ik was redelijk gespierd en was er dus best goed in.
    "Voor de rest is het gewoon wat breaken. Niets speciaals."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik liep zuchtend het huis uit, ik had me danskleding aan. Waar moederfiguur het niet mee eens was. Maar ze had er toch niets over te zeggen, ze was bijna nooit thuis dus nu had ze ook het recht niet om het te bepalen. We waren hier net 1 dag, verhuisd. En ik had het al helemaal niet zien zitten en dit bracht me mood zwaar naar beneden. Ik schopte tegen een steen aan. Ik was het echt helemaal zat.

    [Heellloo ^^ geen idee wie waar is of hoe laat het is :Y) OJA, i ben nieuw dus weet zo goed als niets ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wel.. I think Alex(andra) and Sky will become great friends!}

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    "En Hannah, als we de wedstrijd gewonnen hebben, wat denk je ervan om dan een weekje naar Parijs te gaan, dat was tenslotte je beloning", vroeg ik haar na een tijdje. Ik draaide me naar haar om en keek haar glimlachend aan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hannah Victoria Emberson.

    "En Hannah, als we de wedstrijd gewonnen hebben, wat denk je ervan om dan een weekje naar Parijs te gaan, dat was tenslotte je beloning" Zegt Pace dan en kijkt me glimlachend aan. Ik lach even, waarna ik een tik tegen zijn schouder geef. "Raar kind dat je bent. Eerst moeten we de wedstrijd winnen en het geld dat overblijft, nadat we het park hebben gered, horen we over ons allen te verdelen" Zeg ik met een lichte teleurstelling in mijn stem, aangezien ik het niet heel erg zou vinden om met Pace naar Parijs te gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik voel opeens mijn mobiel trillen en grinnik als ik het smsje lees.
    Ja ik ga ze nu allemaal bij elkaar halen en dan komen we. stuur ik terug waarna ik even de groep rond kijk.
    De meeste zijn er nu en iedereen heeft wel wat ontspanning nodig 'Oke, mag ik iedereens aandacht even?!' schreeuw ik het plein over 'Amy en ik hebben een verrasing voor jullie allemaal!!' schreeuw ik weer en kijk dan naar ieders gezicht en grinnik weer 'Als iedereen met mij mee wilt komen naar de bushalte dan zien jullie vanzelf wat het is!!' schreeuw ik weer het plein over waarna ik naar het hek loop en erover heen klim, daarna loop ik rustig naar de bushalte waar de bus over enkele minuten al aan zou komen.

    {Damn.. Ik moet nu gaan.. Tot later..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    "Het was ook niet mijn bedoeling dat ik dat met het geld van de wedstrijd ging betalen", zei ik mysterieus. Ik was van plan het zelf te betalen, met het geld dat ik verdien met mijn job bij de Starbucks. Het beste was nog dat ik net promotie had gekregen. Daarna ging ik rechtstaan en trok Hannah ook overeind. Ik sloeg mijn arm om haar heen en liep zo achter Zero aan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:46 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan Price
    "Ho, hé, wat?" ik ren achter Zero aan en haal hem in bij de bushalte.
    "Hoezo verrassing, welke verrassing?" Ik kijk hem verward aan en stop mijn schrijfblok weer in mijn rugzak.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik merk dat er wat aan de hand is, meerdere mensen klimmen over het hek aan en dus doe ik mijn muziek uit en ga dr achteraan waarna ik mij bij de groep join.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even als Aedan aan komt rennen en verbaasd is over de verrassing 'Dat is een verrassing, als ik het vertel is het geen verrassing meer' zeg ik met een brede grijns waarna ik achter over ga zitten op het bankje en wacht op de bus.

    Eadric
    "Oh, volgens mij is het de bedoeling dat we mee gaan." glimlachte ik en we klommen het hek over en liepen naar de bushalte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    "Maar... maar." ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem met een pruillipje aan. "Mij kan je het toch wel vertellen." pruil ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Mijn grijns word grooter 'Wat krijg ik er voor terug dan?' zeg ik met de grootste grijns die ik op kan zetten.
    Ik blijf Aedan leuk aankijken terwijl de rest van de groep aan komt lopen.

    Aedan
    "Alles wat je maar wilt." grijns ik terug. Ik doe moeite om mijn pruillip intact te houden. Als ik eens heel zielig zou kijken...
    Ik zette mijn puppy-oogjes in werking, nu kon hij me toch niet weerstaan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even 'Oke, alles wat ik wil eh?...' zeg ik terwijl ik rustig nadenk, ik vertel hem niks maar dat hoeft hij nog niet te weten, de bus komt namelijk toch al zo. Ik grinnik bij de gedachtes die voorbij komen.