• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Het gesprek viel een beetje stil.
    "Ik ga thuis even wat anders aan doen." mompelde ik.
    "Waarom?" was Aedan daar weer meteen. "Wat je nu aan hebt is toch goed?"
    "Ik. Ga. Iets. Anders. Aandoen." kap ik de woorden af. Hij moest zich maar niet de hele tijd willen moeien.
    "Ik ben zo terug."
    Ik sta recht en draai me om. Maar net op tijd om de eerste tranen te verbergen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik kijk even naar Aedan en zag dat die nogal bezorgt is om dr 'Uhhm, als je wilt kan ik je wel brengen met de auto' zeg ik tegen het meisje en loop dr achterna 'Het is toch geen moeite' zeg ik dan en lach naar dr.
    'Als je het zelf wilt teminste, als je wilt mag je zelf ook een stukje rijden' fluister ik dan in dr oor zodat Aedan het niet hoort.

    Amy Price
    Ik wrijf nog even snel mijn ogen af voor ik haar aankijk.
    "Meen je dat?" vroeg ik een beetje achterdochtig. Ik bedoel: ik kende haar niet echt. Maar Aedan vertrouwde haar blijkbaar, dus veel kon er niet mis zijn.

    Aedan Price
    Ik ga naast Zero zitten en kijk naar Amy en Kyra.
    "Ze houdt iets voor me verborgen." zeg ik tegen hem. Ik wist het zeker.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik lach even 'Ja dat meen ik' en loop naar het hek waar ik overheen klim en naar de zwarte mustang. Ik stap in de rijders stoel en start alvast de auto waarna ik hem voor het hek zet zodat ze makkelijk kan instappen.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik leg mijn hoofd op Aedan's schouder 'Het kan zo zijn dat er wat is, maar als er wat is komt ze er vanzelf mee' zeg ik tegen hem om hem wat geruster te maken.
    Ik geef hem een kus op zijn lippen en leg dan mijn hoofd op zijn schoot en ga zelf liggen op het bankje.

    Amy Price
    Ik klim ook over het hek en stap in. Ik begin vanzelf te grijnzen. Moest Aedan dit weten...
    "je meent het echt?" vroeg ik nog even verwonderd als net. Ik kon niet geloven dat iemand me zijn auto zou toevertrouwen.

    Aedan Price
    Ik begin bezorgd met zijn haar te spelen.
    Ze komt er vanzelf wel mee. Ja, ja. Net als die keer dat ze gepest werd zeker. Ok, het was maar 1 iemand geweest, maar het bleef een probleem. Ik kwam er pas achter toen ik hem had betrapt, terwijl hij haar in elkaar wou slaan. Had die even geluk gehad dat Pace in mijn buurt was. Of hij had wel meer gehad dan die gebroken neus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik merkte dat ze het nog steeds niet gelooft 'Ja ik meen het echt, deze auto kan wel tegen een stootje' zeg ik lachend en rij een stukje 'Waar moet ik heen?' vraag ik dan aan dr als ik ergens de hoek om ga.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik wist dat ik het niet kan vertellen, ik doe het ook niet, zometeen word het verleden herhaalt en dat wil ik niet. Ik wist ook waarom Kyra Amy een lift aanbood, Kyra is goed in mensen over te halen om het hun te vertellen wat er is.
    Ik lach even naar Aedan 'Maak je nauw geen zorgen, Kyra is toch bij dr en trust me die wil je niet boos hebben' zeg ik lachend.

    [Mensjes, ik reageer zo. Doe maar dat Hannah weer eens te laat is >.< ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hannah zal nog redelijk op tijd zijn, de rest is er ook nog niet, behalve Pace, Amy, Kyra, Aedan en Zero.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Tja, ik moet nu toch eerst even mn presentatie afmaken en ff leren.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amy Price
    "Nou als je me meteen naar huis wilt brengen -wat ik je eigenlijk zou aanraden- is het hier naar links en als je het echt meent -wat ik nog steeds niet kan geloven- kan je beter naar rechts gaan, want als ik echt even met je auto mag rijden dan best niet midden in de stad waarschijnlijk. En waarom ik je het zou afraden is dus omdat ik heel lomp ben. Dat bewijst het feit dat ik als ik met de fiets ga steeds in de fietsenstalling een domino-effect veroorzaak."
    Ik voel hoe vanzelf mijn masker van vrolijkheid terug op mijn gezicht springt, met het enige verschil. Dat er een deel nu natuurlijk is, geen masker. Ik kijk haar glimlachend aan en wacht op haar antwoord.

    Aedan Price
    Ik knik en glimlach naar hem.
    "Sorry. Ben het gewend om me zorgen over haar te maken. Dat is moeilijk uit me te krijgen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik krijg een lachbui van Amy en rij eerst naar haar huis toe 'Eerst deze stop' zeg ik lachend en stap uit als ik de sleutels uit het contact heb gehaald. Ik wist dat Wayne wilde dat ik haar beschermde tegen iets maar wat... Ik loop naar de achterband terwijl Amy nog moet uitstappen, ik doe de achterklep omhoog en pak de glock die er ligt en stop die snel weg. Wayne had die gegeven voordat die wegging, zodat ik mijzelf "veilig" voelde.
    Ik loop naar de portier van Amy en lach dan naar dr.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik knik even 'Ik snap het, ik heb het zelfde bij Kyra. Hoewel ze zichzelf nu aardig kan beschermen. Vooral met het cadeau wat ze had gekregen van mij nadat ik daar weg ben gegaan' zeg ik met een glimlach tegen Aedan en sluit dan mijn ogen om te genieten van de zon.

    Amy Price
    Ik stap glimlachend uit en loop naar de deur.
    "Kom je even mee binnen?" vroeg ik vriendelijk. Zoals gewoonlijk liet ik mijn ogen even door de straat schieten. Ik stokte even toen ik een schaduw zag, maar die was zo snel weer verdwenen dat ik het me waarschijnlijk verbeeld had. Ik richtte me snel weer naar Kyra, terwijl ik op haar antwoord wachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik knikte een leunde achterover, terwijl ik me stilletjes aan probeerde te ontspannen. Ging best moeilijk met die ellende van de laatste tijd, maar het lukte uiteindelijk toch. Ik sloot ook mijn ogen en genoot van de rust.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik zag even dat er iets was en keek via mijn ooghoeken naar waar ze keek, ik zag de schaduw maar reageerde er voorderest nog niet op, zometeen zou Amy zelf schrikken 'Ja is goed' zeg ik met een lach tegen dr en volg dr naar binnen waarna ik mij op de bank laat neervallen en om mij heen kijk.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merk dat ik langzaam in slaap begin te vallen, de slaap die ik heb gehad was nogal weinig deze week. Ik draai mezelf iets en laat mijn lichaam langzaam in slaap vallen.

    Amy Price
    "Ben zo terug." glimlachte ik.
    Ik liep naar boven en trok snel iets anders aan. Ik wist dat mijn vorige kleren goed waren, maar ik kon het gewoon niet. Ik kon diezelfde kleren niet blijven aanhouden.
    Toen ik weer beneden kwam zat ze daar nog steeds.
    "Klaar."

    Aedan Price
    Ik merk dat Zero wel heel stil werd en deed mijn ogen open. Hij lag te slapen! Ik keek liefdevol glimlachend op hem neer en speelde wat met zijn haar. Voorzichtig, zodat hij niet wakker zou worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”