• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik grinnik om haar reactie en ga weer relaxt achterover zitten. Onbewust beginnen mijn vingers weer met de haren van Zero te spelen. Ik keek glimlachend naar Pace, die zijn uitleg deed. Het verwonderde mij dat hij niet meteen had gevraagd naar dat dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    Ik grijnsde naar Pace, wanneer ik merkte dat hij mijn bijnaam al vergeten was. Ik vond het niet erg. Ik was er niet blij mee om duck genoemd te worden. Liever niet!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik knik lachend 'Dus waar blijft de rest van de crew? Ik bedoel, jullie willen dit park redden maar ik zie niemand behalve jullie vier' zeg ik terwijl ik even om mij heen kijk.

    Wayne

    Ik draai me even om waardoor ik met mijn gezicht tegen Aedan zijn buik aankom, ik kan hem nu te grazen nemen als ik dat wil maar wacht nog eventjes. Ik hou nog steeds vol dat ik slaap terwijl ik bedenk hoe ik Aedan ga grijpen.

    [Okee, waar kan Hannah inspringen?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Okee, waar kan Hannah inspringen?]


    { Wanneer ze wilt :P iedereen zit in het park xD iig van wie in het park al was}

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 16:13 ]

    [en wie zijn er in het park? x'd.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [en wie zijn er in het park? x'd.]


    { Aedan, Amy, Kyra, Wayne en Pace xD hahaha :P Dus eigenlijk het groepje wat er al zat :P }

    [Okidokie.]
    Hannah Victoria Emberson.

    "Ik ben weer niet de laatste" Zeg ik met een grijns tegen Pace, als ik mijn handen op zijn schouder leg, terwijl ik achter hem sta. Waarschijnlijk heeft niemand me zien aankomen, aangezien ik mijn naam niet heb gehoord. Een stel groene vans sieren mijn voeten. De groene kleur van mijn vans matcht met de kleur van mijn oordopjes. In een comfortabel rafelig korte spijkerbroek met scheuren en een zwart hemdje met daaroverheen een doorzichtig groene blouse kan je makkelijk dansen. Althans, dat kan ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kyra

    Ik kijk even het meisje achter Pace aan en lach, dus de crew begint nu langzaam te arriveren blijkt. Mooi dan kan Aedan of Wayne zometeen vertellen wat het plan is van het gesloten park dat gered moet worden.
    Ik zet mijn hakken op de grond die minstens 3 cm hoog zijn en observeer het meisje. Aedan is waarschijnlijk de leider, Wayne is de bitch van de leider en Amy het zusje, Pace de "broer" en zij waarschijnlijk weer gewoon iemand van de crew die altijd als familie word gezien.

    Pace Saade
    Ik schrok even toen er ineens handen op mijn schouders lagen, maar glimlachte tien ik zag dat het Hannah was.
    "Je begint vorderingen te maken," zei ik glimlachend, "welke beloning wil je deze keer?" Ik grinnikte even. Het was ook altijd gezellig met de crew.
    "Ooh, matching Vans!" bracht ik glimlachend uit toen ik zag dat zij ook groene Vans droeg.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hannah Victoria Emberson.

    Pace schrikt even, maar direct nadat hij ziet dat ik het ben, glimlacht hij even. "Je begint vorderingen te maken" Zegt hij glimlachend, "Welke beloning wil je deze keer?" Vraagt hij grinnikend. "Een beloning hé, misschien een vakantie naar Parijs ofzo?" Zeg ik serieus, maar lach dan even. "Ooh, matching Vans!" Zegt hij glimlachend, als hij even naar mijn schoenen kijkt. "Jeah buddy!" Roep ik lachend, waarna ik ook de andere even aankijk. Een 'nieuw' meisje valt me op. "Hannah en jij?" Vraag ik glimlachend aan het meisje, terwijl ik een hand van Pace zijn schouder afhaal en hem naar haar toe rijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Pace Saade
    "Mmmh, Parijs zeg je, wanneer vertrekken we?" zei ik grinnikend. Het leek me best gezellig om een weekendje of een weekje naar Parijs te gaan met Hannah.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ben er weer! Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    {de vorige dag is er eigenlijk niets gebeurd
    bij dit topic zijn we een nieuwe dag begonnen. En het enige wat er nu is, is dat...
    De poort van het park is toe (maar daar klim je gewoon over) en er hangt een papier dat zegt dat het gaat sluiten.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [En iedereen is mnu in het park?]


    El Diablo.