• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik knik naar Amy als ze weer beneden komt, nu dat er niemand bij is kan ik het makkelijk vragen 'Waarom ben je zo alert? Bij het park deed je vreemd en toenet bij de deur schrok je zowat toen je misschien iets zag' zeg ik tegen dr en blijf zitten op de plek waar ik zit.
    'Ik snap ook best dat je mij niet goed kent enzo, maar ik kan je vast helpen, heb ik vaker gedaan. Kijk bevoorbeeld naar Wayne, die is ook goed terecht gekomen' zeg ik tegen dr en leun wat naar achter.

    Amy Price
    Ik blijf met een ruk staan.
    "Er is niets. Ik ben helemaal niet alert." zei ik onschuldig. Als ik het tegen nog iemand zou vertellen kwam hij er zeker achter en dan zou hij Aedan vermoorden. Ik kon het niet. Het was onmogelijk. Ik mocht het niet vertellen, aan niemand. Dat Zero het wist is al erg genoeg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik zucht 'Vandaar die reactie? Ik merkte aan Wayne al dat dr iets met hem was toen die vertrok, ik ben er nooit achter gekomen omdat die te snel weg was maar hij stopte sinds die dag met dansen terwijl hij er goed in was, ik laat dat niet weer gebeuren met iemand dat heb ik mijzelf beloofd. Ik laat niet nog iemand zijn leven verpeste vanwege iets of iemand' zeg ik dan tegen dr en sta op, ik loop op dr af en leg een hand op dr schouder 'Als je het niet vertelt, wat zou er dan gebeuren? Het kan zelfs erger worden of misschien zelfs iemand in gevaar brengen zoals jezelf of Aedan' zeg ik dan en hou mijn ogen op die van haar, wachtend op dr reactie.

    Amy Price
    "Als ik het niet vertel ben ik de enige die het moet verdragen. Als ik wel iets zeg, sterft Aedan."
    Ik kijk haar recht aan en dwing de tranen weg te blijven.
    "Ik heb geen keus."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Zoals ik al dacht beschermt ze de gene die ze lief heeft, ik zucht even 'Iets voor je houden om Aedan te beschermen, denk je nauw werkelijk dat dat enige nut heeft? Hoe langer jij het voor je houdt, hoe meer gevaar Aedan kan lopen en Aedan hoeft het niet eens persee te weten. We kunnen het ook doen zonder Aedan, ik kan genoeg doen voor je, als je mij maar vertrouwt' zeg ik dan tegen dr, ik omhels dr even 'En als je mij niet vertrouwt, praat dan met Wayne, volgens mij heb je hem namelijk al deels wat vertelt' zeg ik tegen dr.

    Amy Price
    Ik krijg de tranen in mijn ogen en laat me op de bank vallen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen.
    "Je snapt het niet. Hij heeft het me letterlijk gezegd. Vertel ik iets, dan sterfte Aedan!" Ik trek mijn knieën op en maak me zo klein mogelijk.
    "Maar ik kan het niet meer aan! Het moet ophouden! Maar dan sterft Aedan! Ik word in twee gescheurd en kan niets anders doen dat het allemaal toelaten!" snikte ik. De tranen liepen nu echt over mijn wangen en ik haatte mezelf erom. Waarom kon ik nu niet sterk zijn. Voor Aedan. Hij was al zijn hele leven sterk voor mij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik zucht even en ga naast dr zitten, ik veeg de tranen weg 'Wil je zo graag dat Aedan veilig is?' zeg ik terwijl ik dr tegen mij aandruk en dr hoofd op mijn schouder leg 'Dan kan ik wel wat regelen, zeg mij waar ik moet wezen en wie het is en ik regel het daarna wel' zeg ik op een rustige toon tegen dr terwijl ik met mijn hand over dr rug wrijf.

    Amy Price
    "Ik weet niet waar je hem moet zoeken." fluisterde ik gesmoord. "Hij is er gewoon... na school of als ik 's middags iets ga eten."
    Meestal was hij er na school, maar deze keer was het in de middag geweest. Ik was met mijn vrienden wat gaan eten en zij kregen het idee te spijbelen. Ik wou wel, maar moest nog een toets inhalen, dus moest ik alleen terug. Toen ik langs het steegje passeerde was hij er plots. Hij trok me de duisternis in en...
    Ik huiverde bij de herinnering en de tranen begonnen weer te stromen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik knik en wrijf nog steeds over dr rug 'Heb je een foto? Daar kom ik zelf ook al ver mee' zeg ik met een glimlachje, deze teistering moet over zijn. Ik wist dat Aedan haar broer was dus dat maakt Wayne haar zwaagster, daardoor zie ik dr deels als een zusje. Ik zucht even en laat mijn hoofd op die van haar liggen 'Het komt allemaal wel goed, ik weet dat die in het steegje stond, jij had de schaduw ook gezien dus hij kan nog niet ver zijn. Wat we ook kunnen doen is hem in de val lokken, als je daar mee in wilt stemmen teminste' zeg ik dan tegen dr.

    Amy Price
    Plots besefte ik wat we nu aan het doen waren. We waren een moord aan het beramen.
    "We hebben geen foto's, mama heeft ze allemaal verbrand." fluisterde ik. Ik haalde beverig adem. "En ik weet niet of ik hem wel kan vermoorden... het is mijn vader."
    Dat vond ik nog het ergste van alles. Ondanks alles wat hij deed, hoopte ik ergens nog dat hij weer die lieve papa van vroeger zou worden. Van voor... dit alles.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik knik even en zucht 'Amy, ik snap dat t een schrik is en dat je het niet wilt doen, dat je hoopt dat het gewoon voorbij gaat en hij de oude word maar... Jij zal hem nooit meer het zelfde zien...' zeg ik tegen dr, ik sta op en ga voor haar geknield zitten 'Je zal altijd de herrineringen en littekens bij je dragen van dit, hoe erg je ook wilt dat t voorbij gaat, hoe erg je hem ook nog als je vader ziet, het zal nooit meer zoals van ouds kunnen worden' zeg ik tegen dr. Ik weet dat dit waarschijnlijk hard aan zal komen bij dr maar het moet dan maar zo.

    Amy Price
    Ik wil dit niet horen en begin luid te snikken, maar het was al te laat. Ik had het zelf altijd ergens al geweten, maar nu zij het had gezegd leek het zeker. Zonder erbij stil te staan, stortte ik me in haar armen. Ik moest gewoon bij iemand zijn. Dicht bij iemand.
    Maar terwijl ik zo zat te huilen, werkten mijn hersenen op volle toeren. Na een tijd werden de luide snikken zachter. Ik trok me een beetje terug en keek haar aan.
    "Kan jij het doen stoppen?"
    Mijn stem klonk klein, breekbaar. Ik smeekte bijna.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik vang dr op en sla mijn armen om dr heen, waarna ze na een tijdje stopt met snikken en omhoog komt. Ik knik even 'Ja, als je dat echt wilt dan kan ik het stoppen voor je' zeg ik tegen dr, ik haal de glock nog niet tevoorschijn, hoe minder Amy nu weet hoe beter denk ik bij mijzelf. 'Als jij naar het park loopt dan volg ik je met de auto, vertrouw mij ik zit vlak achter je oke?' zeg ik dan tegen dr. Ik sta op en loop alvast naar buiten waarna ik in de auto stap en hem aanzet, ik wacht tot Amy naar buiten loopt en een kant kiest om naar toe te lopen.

    Amy Price
    Ik veegde snel de tranen van mijn wangen en zette mijn zonnebril weer op. Zo zou niemand iets moeten kunnen zien van mijn rode ogen.
    Ik ging naar buiten en sloot de deur zorgvuldig. Ik kijk nog even snel naar Kyra in de auto en loop dan via de snelste weg naar het park.
    Het feit dat ik weet dat ze me in de gaten houdt doet me goed. Als ik aan de poort ben, knik ik nog even naar haar als bedankje. Dan klim ik erover en loop naar de rest toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik wist een straatje wat vlak bij haar uitkwam en reed er meteen heen waarna ik iets voor haar uitkwam, ik zag genoeg steegjes en hield dan ook de auto in de straat waar ik nu zat. Ik hou mijn ogen open en haal mijn glock tevoorschijn voor als die haar grijpt, ik check of er al een kogel in zit en glimlach wanneer ik Amy zie lopen.
    Mijn ogen schieten over elk steegje heen, over en over zodat ik weet wanneer Amy weg getrokken zou worden.