• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ze zijn er niet, maar moeten komen! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Pace, Hannah, Amy, Aedan, Zero en Kyra zijn wel al in het parkje, de rest nog niet.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alexys

    Ik ren naar het park, en wil net over het hek klimmen als ik een brief ze hangen. Ik gris het mee, en eenmaal over het hek lees ik het. Tegelijk loop ik naar de anderen.


    El Diablo.

    Nala Garcia
    Ik stopte tegen een steentje, terwijl ik richting het park liep. We waren gisteren nog maar net teruggekomen van Oostenrijk.
    Het was er prachtig. Ik snapte waarom mijn moeder er zo graag uitgestrooid wou worden. Mijn moeder was er geboren, van haar had ik mijn bleke huid. Mijn vader was in Spanje gebroken, van hem had ik mijn achternaam en knalblauwe ogen. En mijn rode haren? Dat was een raadsel.
    Ik kwam aan de poort en zag dat die op slot was. Meteen viel het gele papier me in het oog.
    "Wat? Ze mogen het hier niet sluiten!" Ik klom over het hek heen en liep naar de rest toe.
    "Hé, wat zijn ze hier van plan! Dit mag niet! Wat gaan jullie ertegen doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    { Joker, je hebt nu al vier personages o.0 is dat wel goed kwa het onthouduh welke je telkens moet zijn? xD }

    Kyra

    Ik geef het meisje een hand 'Kyra' til dan de benen van Wayne op en sta dan op en bekijk het groepje wat er nu staat, nog niet zoveel, ik had er meer verwacht. Ik loop iets verder op de hoge hakken die ik aan heb naar de plek wat lijkt op de dansvloer die hun gebruiken. Ik draai mijzelf om en kijk dan weer de groep rond, als ze hier mee willen winnen moeten ze ECHT goed zijn...

    Aedan Price
    "Oh, o. Rustig, Nala. Hei Alexys!"
    Ik wende me meteen naar hen. "Het is goed. Alles komt in orde, of ja, toch min of meer." ik haal diep adem en begin mijn verhaal.
    "Ik weet dat geen van jullie wilt dat het hier sluit. We weten allemaal wat er in dat geval zou gebeuren. De groep zou uit elkaar vallen, geen familie meer en zo voort. Zero hier." ik wees naar de slapende gestalte op mijn schoot. "had een idee om dit park te redden, om de crew te redden. Kyra hier kan ons in een wedstrijd krijgen. De winnaar krijgt 1 miljoen. Maar..." waarschuwde ik meteen. "het is anders dan wat wij doen. Het gaat er daar veel harder aan toe. Het wordt geen pleziertje, we gaan moeten werken en hard! We moeten perfecte choreografiën brengen, beter dan ooit gedaan! Maar als we samen werken kunnen we dit, dat weet ik gewoon!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paddo schreef:
    { Joker, je hebt nu al vier personages o.0 is dat wel goed kwa het onthouduh welke je telkens moet zijn? xD }

    {Ja hoor. Ik heb er geen problemen mee xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexys

    Ik plof bij de groep neer, en luister naar Aedan. Hij had gelijk.. Ik ga even liggen, ben moe. 'Ik vind het allemaal best.' glimlach ik, en sluit kort mijn ogen.


    El Diablo.

    Nala Garcia
    Ik keek met grote ogen naar Aedan op. Hij was altijd al een beetje de leider van de crew geweest, maar nu zag ik waarom. Van helemaal kwaad was ik meteen overgeslaan naar helemaal klaar voor alles aan te gaan. Hij had me overtuigd. Het kwam goed. Ik glimlachte naar hem.
    "Wauw Aedan, wat een preek." ik grinnikte. "Maar hij werkt wel, wanneer beginnen we?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    "We moeten eerst nog even wachten op de rest, maar als het te land duurt beginnen we zonder hen." ik had al een choreo in mijn hoofd.
    "Hoe was het in Oostenrijk." zeg ik dan meelevend.
    "Valt wel mee." haalt ze zachtjes haar schouders op. Ze wend haar blik af.
    "Is goed. Je hoeft er niet over te spreken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik glimlachte naar hem.
    "Ik heb nu echt al veel te lang niet meer gedanst." zei ik snel iets anders. Ik liep naar de radio en zette de muziek aan. Ik begon te dansen en onbewust begon ik te glimlachen. Ik was blij dat ik eindelijk nog eens kon bewegen. Even niet nadenken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marty Klein
    Al in gedachten liep ik na 3 dagen weer richting het park. Het onverwachtse weekendje weg cadeau van m'n vader kwam erg.. onverwachts aan. "En zo geweldig was het niet eens, het was meer ruzie dan lol!" vloog er door m'n gedachtes. Niet oplettend struikel ik over een losliggende tegel "godgloeiende..!" scheld ik en kijk om me heen om te kijken of niemand me gehoord heeft. Bij de ingang van het park zie ik een briefje hangen. "Willen ze het sluiten?! Welke idioot heeft dat nou weer verzonnen..!" Ik sprong over het hek en sprintte naar de groep. "Sorry dat ik zomaar verdwenen was.. M'n vader had een raar weekendje uit als verrassing.. maar dat achterwegen, waarom willen ze het park nou weer sluiten!" Geïrriteerd keek ik iedereen om de beurt aan.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 20:34 ]


    It's high noon.

    Aedan Price
    "Ze willen hier appartementen en een winkelcentrum zetten. Maar wees gerust dat laten we niet toe. We gaan meedoen aan een wedstrijd. Een dancebattle, maar dan op hoog niveau. We zijn er nog lang niet en gaan heel lang en hard moeten trainen, maar als we echt ons best doen en steeds samen blijven moet het wel in orde komen. Het prijzengeld is 1 miljoen euro, als we winnen kunnen we ons park ermee redden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marty Klein
    "Ahh nee, dat meen je niet! Nog meer appartementen en winkels? Rotzooi zeg.." Even duurt het tot het doordringt over de dance battle. "Maar.. 1 miljoen euro? Gast! Daar kunnen we zeker het park mee redden! I'm in!" Snel verviel m'n aandacht daarvan, en een meisje met mooi rood haar viel me op. Ze was de enige die aan het dansen was. Ik stapte zonder er bij na te denken op haar af. "Hey.." ik keek even achter me en weer naar het meisje met het rode haar. "Het klinkt misschien stom.. maar.. ik ben je naam kwijt, ik weet zeker dat ik je eerder heb gezien. Je kan echt goed dansen trouwens!" ik glimlachte naar haar. "Sorry dat ik je onderbreek.. Mijn naam is Marty" ik steek m'n hand uit en blijf glimlachen.


    It's high noon.

    Nala Garcia
    Ik draai me snel om en glimlach dan als ik die knappe jongen, waar ik de laatste tijd zo naar uit keek zag staan. Ik begon spontaan een beetje te blozen.
    "Oh, maak niet uit. Ik ben nog niet lang bij de crew en wist jou naam ook niet hoor." ik had het niemand durven vragen.
    "Ik ben Nala." Ik neem zijn hand aan en kijk naar de grond om mijn rode wangen te verbergen. Die vielen namelijk op, op mijn witte huid.


    “To live will be an awfully big adventure.”