• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    "Amy!" zeg ik opgelucht.
    "Heb je je kunnen verkleden?"
    Ze lacht en ik durfde wedden dat ze met haar ogen rolde, maar dat zag ik niet door de zonnebril.
    "Nee. Natuurlijk! Zie je toch?"
    Haar stem klonk een beetje vreemd.
    "Ja, sorry. Kom eens hier." ik klopte op de plaats naast me waar Zero niet lag. Ze kwam een beetje schoorvoetend bij me zitten.
    "Ik bijt niet hoor."
    Als ze zit sla ik mijn arm om haar heen. "Wat het ook is, het komt goed."
    En dan merk ik hoe ze zich sluit, ze wil er dus nog steeds niet over praten. Ik haalde mijn schouders op. Niet dan. Als ze het echt niet wou...
    "Waar blijft de rest nu." zuchtte ik. "En waar is Kyra?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik had een schaduw zien bewegen toen Amy aan de andere kant voorbij liep en stap gelijk uit, ik ren het steegje in en merk dat een man omdraait, ik schat hem een jaar of 40/50 in. De glock die ik in mijn rechter hand heb ziet de man ook meteen.
    'Dit is de laatste keer dat je aan haar hebt gezeten viespeuk!!' schreeuw ik zowat uit waarna ik mijn glock op hem richt, de man schritk en snapt nu wat ik bedoel en dat ik de gene was die met Amy mee was, vooral dat Amy het vertelt had.
    De man wilt omdraaien en wegrennen maar ik schiet in ze been, hij zal de pijn voelen dat zekker. Hij valt en draait zich om richting mij, ik glimlach niet eens, het enigste wat ik doe is de tranen wegvegen die in mijn ogen komen, dat de vader van zo'n onschuldig meisje zo erg kan zijn.
    Ik maak het snel af en schiet in zijn hoofd waarna ik de glock weg doe en op hem afloop. Ik zoek naar zijn portomonee waarna het zal lijken dat het een overval was en de man neer geschoten is tijdens de overval, ik pak het geld eruit, gooi de portomonee weg en loop dan de steeg uit. Ik loop naar de auto en rij dan rustig richting het park.
    Eenmaal daar verrander ik even snel van kleding en stap dan op hoge hakken uit mijn auto.

    {en zover de vader van Aedan en Amy xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    {en zover de vader van Aedan en Amy xD}


    { Hahahahah xD idd xD Achja dat was niet t grootste probleem :P T grootste probleem is de wedstrijd winnen :P }

    [NEEEEEEEEEEEEEEEN, nu kan ons plan niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 15:21 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    [NEEEEEEEEEEEEEEEN, nu kan ons plan niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]

    jawel hoor, mids enige aanpassingen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nu wel ja, zolang Pace kan killen is het goed xD ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    [Nu wel ja, zolang Pace kan killen is het goed xD ]

    {easy boy! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    { 0.0 Als ik dat had geweten had ik hem alleen verwond ofz xD Maja, telaat hahaha xD }

    Kyra

    Ik klim met de hoge hakken over het hek heen en loop dan naar het groepje 'Ben ik weer, moest even nog wat doen' zeg ik met een glimlach en ik til Wayne zijn benen op, ik had al gemerkt dat die sliep en als hij eenmaal slaapt is die moeilijk wakker te krijgen. Ik ga zitten en leg zijn benen op mijn schoot.

    Aedan Price
    Ik knik naar haar. Ik voel Amy onder mijn arm zachtjes in elkaar krimpen, maar de laatste tijd had ik gewoon geen hoogte meer van haar.
    Ik grijns dan maar als ze Zero's benen op heft en op haar schoot legt, zonder dat hij wakker wordt.
    "Hmm, hij wordt niet snel wakker eh?" ik krijg een speelse glimlach op mijn lippen. "Reken maar dat ik daar misbruik van ga maken." ooit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {maakt niet uit, heb even getwijfeld om het te zeggen, maar toen bedacht ik dat het ook op een andere manier kon.
    En die heb ik nu in mijn hoofd en reken maar! Hij is minstens even goed.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik word deels wakker van iemand die mijn benen optilt en hoor Aedan wat zeggen, ik doe net alsof ik nog slaap maar van binnen lach ik een beetje duivels. Misbruik? Dat klinkt leuk, tot die weet dat ik gewoon altijd stil blijf liggen.

    Kyra

    Ik lach even naar Aedan 'Dat is ook een optie' zeg ik lacherig, ik kijk even naar Amy en glimlach alleen zodat ze weet dat het over is dan kijk ik naar Pace 'Hoi ik ben Kyra, Wayne zijn zusje' zeg ik lacherig en steek mijn hand uit naar hem.

    Aedan Price
    "Ho, wacht eens! Zusje? Die is nieuw!"
    Ik keek haar fronsend, maar nog een tikkeltje geamuseerd aan. "Ik heb me daar de kleren van het lijf gedanst met jou en ik weet nog niet dat hij je broer is! Ik dacht dat we een band hadden!"
    Ik deed expres huilerig en keek van haar weg, omdat ik anders mijn lach niet zou kunnen verbergen.

    Amy Price
    Ik zucht opgelucht en leun tegen Aedan aan. Ik voel dat hij een beetje verwonderd is, maar hij slaat zijn arm gewoon iets steviger om me heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik kijk Aedan even aan 'Ja, zusje ja, problemen? En nee ik doe niet aan trio's dus das sorry voor Wayne' zeg ik met een glimlach en geef Aedan een stoot tegen zijn schouder.
    Ik merk meteen ook dat Amy zich beter voelt, ik glimlach even en focus me dan weer op de jongen 'Dus, jij bent?' zeg ik met een lach.

    Pace Saade
    "Pace, beste vriend van meneer de aansteller hier en een beetje de tweede grote broer van kleine Amy", zei ik glimlachend terug en schudde haar hand.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe