• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Mijn grijns word groot wanneer ik Amy in de verte zie staan bij de bushalte en stomp zowat op de stop knop. Het roode licht om te stoppen schiet aan en ik trek Aedan omhoog 'We zijn er!!!' schreeuw ik de bus rond waarna ik uitstap en Amy een knuffel geef 'Ik zei toch dat we eraan kwamen' zeg ik met een lach.

    Kyra

    Ik kijk even verbaasd, Amy en Wayne hadden dus blijkbaar echt iets bedacht, ik stap uit waarna ik Amy een knuffel geef 'Dus... Wat is de verrasing?' vraag ik dan aan Amy en Wayne.

    Eadric
    Ik leg mijn hand geruststellend op haar been, als ik merk dat ze om een of andere reden triest word.
    "Ja, misschien iets rustigs. Met de hele crew naar de film of zo, maar dan zouden ze Duck niet voorop sturen denk ik. Nee, ze moet iets klaargezet hebben." ga ik verder, alsof er niets aan de hand was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy
    "Ja, ja. Je hebt wel je tijd genomen." zeg ik, waarna ik naar Kyra kijk.
    "Dat zullen jullie wel zien." grijns ik speels.
    Ik kijk naar de hemel en zie dat de zon al aan het ondergaan is.
    "Kom snel." mijn ogen twinkelen enthousiast en ik wenk ze verder. "Vooruit, voor de zon onder is."

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik staar nog steeds naar buiten als ik ineens een hand op mijn been voel. En ik kijk naar beneden, wiens hand het is. Maar ik had al een idee, ik volg de hand naar het lichaam. De hand is van Eadric. Moest hij soms iets van me? Maar iets vertelde me dat hij het goed bedoelde. Troostend, en dat had ik niet nodig. Ik zet een glimlach op en antwoord:
    'We zullen het vanzelf wel zien. Althans, jullie, ik denk dat ik maar toe moet kijken. Er is toch niet op mij gerekend, en ik hoor niet bij de crew.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké, ben er weer, wat moet Aubrey doen? (: ]


    kindness is never a burden.

    [Volgens mij zitten we in een bus. De meesten. En er zijn er 3 die hen bij de bushaltes opwacht. Misschien kan je meeten met degene die bij de bushalte staan?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik schudde koppig mijn hoofd, terwijl ik mijn hand terug trok.
    "Als jij niet mag, ik ook niet. Want ik hoor eigenlijk ook niet bij de crew dan."
    Ik zag hoe iedereen afstapte en ging toen ook rechtstaan.
    "Jongedame, mag ik u begeleiden?" grijns ik, terwijl ik mijn hand uitstak om haar recht te trekken.

    Amy
    Ik draaide me om en keek ze ongeduldig aan.
    "Komen jullie nog?"

    {laat ze gewoon ergens invallen... euhm, misschien kan ze met Amy beginnen spreken?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat? Ik volg niet wie staat bij de bushalte en waar gaan ze heen? xD ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [Volgens mij zitten we in een bus. De meesten. En er zijn er 3 die hen bij de bushaltes opwacht. Misschien kan je meeten met degene die bij de bushalte staan?]

    {eig. stond er maar 1 iemand te wachten en zijn die andere twee meteen afgestapt en beginnen spreken.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ze waren allemaal op weg naar een verrassing.
    Aan de bushalte waar ze moesten afstappen, staat Amy. Nu zijn ze dus met de bus aangekomen en is iedereen aan het afstappen, zodat Amy hen naar de verrassing kan brengen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Aubrey komt wel met de fiets naar de halte waar de rest staat goed? (: Lekker achterkomen. ]


    kindness is never a burden.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik trek Aedan mee waarna ik naar Amy toe loop 'herken je het al?' vraag ik pestend. Ik kijk even achterom, iedereen moet wel een beetje opschieten met uitstappen zeg...
    Als ik merk dat er twee nieuwen bij zitten lach ik even 'Volgens mij hebben we ook nieuwe aanwinst' en wijs naar de twee 'Of zaten ze al in de crew? Ik herken ze namelijk niet' zeg ik dan tegen Aedan en draai mijzelf even om.

    [Tam tam tam, ik ben niet mee-hee. (: ]


    kindness is never a burden.

    [O, ik ben traag van begrip :Y) ik wist niet dat mensen al afstapten]

    Sky Jessica Love
    Ik zie hoe Eadric zijn hoofd schud en zijn hand terug trekt. Schudde hij zijn hoofd omdat hij zijn hand op mijn been had gelegd of om wat ik zei?
    'Als jij niet mag, mag ik ook niet.' daarom schudde hij dus zijn hoofd. 'Want ik hoor eigenlijk ook niet bij de crew dan.'
    Ik zag hoe de mensen om ons heen afstapte en ook hoe Eadric ging rechtstaan.
    'Jongedame, mag ik u begeleiden?' grijnst Eadric. Terwijl hij zijn hand uitsteekt. Ik pak met een glimlach zijn hand aan. Hij was aardig, en ik vond het leuk hoe hij deed. Ik voelde me wonder boven wonder op me gemak.
    'Dat mag best,' zeg ik tegen hem terwijl ik me overeind laat trekken.
    'Maar weet wel, ze weten ten eerste niet dat ik dans, en ten tweede niet eens of ik goed kan dansen.' en ik denk even na. 'Ze weten niet eens van mijn bestaan af. En ik heb Eadric's hand nog beet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Dan zal je dat straks eens moeten bewijzen." grinnikte ik. Ik trok haar aan haar hand de bus uit en liet haar hand niet los, terwijl we de rest volgden.
    "Zelfs al kan je niet dansen, nog zouden we je aanvaarden, denk ik. Je zou alleen niet mee kunnen doen met de wedstrijd." ik haal mijn schouders op.

    Aedan Price
    "Nee, Eadric heeft haar nog snel meegenomen.
    Ik kijk om me heen. Ja, ik herkende het ergens van.
    Plots adem ik scherp in
    "Amy, dit meen je niet! Dat is eeuwen geleden!"
    Ze draaide zich om en keek me grijnzend aan, net op dat moment verdwenen de bomen om ons heen en kwamen we op de open plek. Ik staar met grote ogen en open mond naar het strandje. Het eerste wat me op viel waren de gekleurde lampjes die in de bomen schitterden en langs drie zijden opgesteld waren. Aan de enige vrije kant was er een kampvuur, waarvan de vlammen blauw knetterden. Daarna keek ik naar het strand, naar de bakken drinken en naar de zon die langzaam onderging in de zee en de hemel rood-roze kleurde.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”