• Het is duidelijk denk ik..


    Jha, ik zou hem ook in de spotlight ztten, maar m'n Belkrediet is op...

    1D, reclame maken, veel vrienden hebben die zich via hun vriendenlijst op al je story's abonneren, Justin bieber, ...


    Define "good".

    xAwesome schreef:
    En hoe maak je een 'gewoon' verhaal met onbekende personen en zonder rare seksfantasieën dan populair? Niet, zeker? (cat)


    Inderdaad. Die worden niet populair. Het is en blijft een site vol kleine monstertjes die volgepompt zitten met oestrogeen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    och jakkes! mesnen hier denken ook aleen maar aan seks! ieeeuw! kunnen jullie nergens anders aan denken?!

    trouwens wat wel werkt:

    - schrijf iets over de perso(o)n(en) die nu pupulair zijn
    - een orgineel verhaal bedenken
    - goede schrijfstijl
    - goed leesbaar en begrijpenlijke teksten
    - promoten op het forum
    - niet alleen maar over seks, spanning en sensatie schrijven want er zijn ook nog mensen die zoiets niet willen lezen(zoals ik bijv.)
    - zorg voor veel kudo's en abbo's (maar je moet ze niet dwingen ofzo)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Speransa schreef:
    och jakkes! mesnen hier denken ook aleen maar aan seks! ieeeuw! kunnen jullie nergens anders aan denken?!

    trouwens wat wel werkt:

    - schrijf iets over de perso(o)n(en) die nu pupulair zijn
    - een orgineel verhaal bedenken
    - goede schrijfstijl
    - goed leesbaar en begrijpenlijke teksten
    - promoten op het forum
    - niet alleen maar over seks, spanning en sensatie schrijven want er zijn ook nog mensen die zoiets niet willen lezen(zoals ik bijv.)
    - zorg voor veel kudo's en abbo's (maar je moet ze niet dwingen ofzo)
    Wel als je eens goed de top in de haten houdt zal je zien dat het zo goed als allemaal 1D of JB is met een goede 16+. Ik denk niet alleen aan seks, ik zeg enkel de waarheid.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Timor schreef:
    Gewoon goed schrijven. Waarom wil je hem populair hebben? Waarom willen mensen gewoon niet voor zichzelf schrijven? (cat)


    Die zijn er genoeg maar niemand weet van het bestaan van die verhalen.

    In ieder geval, zoals hier genoeg gezegt is, 1D of JDB erin met een partijtje benen in de lucht en je hebt het voor elkaar :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Die zijn er genoeg maar niemand weet van het bestaan van die verhalen.

    In ieder geval, zoals hier genoeg gezegt is, 1D of JDB erin met een partijtje benen in de lucht en je hebt het voor elkaar :')


    Of een kont in de lucht! Benen in de lucht is zoooo middeleeuwen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Yulivee schreef:
    Wel, hier is een korte handleiding:

    1. Stop One Direction erin.
    2. Laat de hoofpersonage zoveel mogelijk seks hebben met zoveel mogelijk leden van One Direction.
    3. Probeer vooral niet origineel te zijn, dit helpt namelijk niet.
    4. Iedere dag uploaden want nu heb je immers meer dan 100 lezers die vol ongeduld op je wachten!

    Dat en smeken om kudos en reactie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En ik zelf merk ook dat seks stories beter werken dan normale stories. Ik heb een seks story en een normale, maar de normale heeft nooit veel abos gekregen terwijl mijn seks story een paar keer in de top is geweest en het aantal abbonees rond de 100 zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laten we eens even de Top van vandaag doornemen:
    1. Louis Tomlinson (1D) 16+ 40 kudo's
    2. Harry Styles (1D) niet 16+ 29 kudo's
    3. Niall Horan (1D) niet 16+ 13 kudo's -zij schrijft overigens mega goed, ik volg uit de top alleen dat verhaal, dus ik kan niks over de andere zeggen. Ze heet Mew-
    4. Harry Styles (1D) niet 16+ 13 kudo's
    5. Harry Styles (1D) niet 16+ 12 kudo's

    You see?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    GYHO schreef:
    Achter je titel een van de One Direction leden of One Direction zetten, promoten op het forum et voila (cat)


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik vind dat je niet persé justin bieber of one direction erin moet stoppen. Je moet een goed verhaal schrijven . En dan op het forum storries promoten gaan.
    Als je een goed verhaal schrijft komen de lezers vanzelf je moet ze gewoon een klein duwtje in de goede richting geven.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~